Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 16:03, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
lazer napisał: | dziaba napewno nie 100 kmh ;] jak by tyle Romet czy jawa osiągnęła to byś musiał łapać od niej części bo by sie rozpadała ;] | Nie skomentuje powyższej wypowiedzi...
Powiem tak: prędkość ta jest do osiągnięcia, ALE czy wystarczy mocy? Obrotów na pewno Bez poważniejszego dłubania w silniku sie nie obejdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
DjKamillo
Częsty bywalec

Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 18:36, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
100 km/h pociągnie........... z przepaści ;p albo daj silnik od Żuka Jakby był troche za duży to dorób sobie Hak i targaj ten silnik na wózku !!!!!! XD XD XD XD XD XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
diodaa
Bywalec

Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 20:30, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jawka mojego taty leci 80 km/h muj ogar 65 a komarek 55
przy tuningu wg sałki +gażnik fi 20-24 ,dobrym tłumiku wg czeskiego schematu
i małej zembatce z tyłu by pocisła jawka jakieś 95-100 km/h
ale by sie rok zbierała i pod góre by miała ciężko ale jak masz w okolicy droge
10 km z góry i lawete na dole to czemu nie ?
ja mam zębatke 12 i to optymalne wg mnie ''ustawienie'' ale zależy od silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez diodaa dnia Śro 20:32, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
maciejasza
Nowy

Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 23:47, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
słuchajcie po co tak męczyć tych biednych staruszków ja mam jawkę po to żeby z klasą jeździć po poznaniu xD nie znam drugiej takiej jawki i na pewno nic w niej nie będę tuningował jedyne co w niej będę robił to lał najlepszą benzynę (V-Power Racing) i pilnował żeby nic mu sie nie stało bo ta jak i każda jawka zasługuje na szacunek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MichalF
Wymiatacz

Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: sie wziol ramzes?
|
Wysłany: Wto 8:14, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zeby simson to 100km/h wycis trzeba by było zrobic: Wsadzić cylek 70cm/80cm z 5kanałami płuczącymi i 3 kanałami wydechowymi, wał z wypełniaczami, membrana, gaźnik o większej przepustowości, kosz sprzęgłowy s70, Wydech AoA albo LeoVice, i jeszcze inne duperele (polerka, inne przełożenia itp) a i tak to 100km/h żadko wyciśnie, może 90 ale z biedą 100km/h. I NIE WIEŻE ŻE ZWYKŁA JAWKA 50 Z TAŚMY BEZ PRZERÓBEK POLECI 100KM/H, TO JEST NIE MOŻLIWE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zloty1996
Częsty bywalec

Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pewna wioska koło Proszowic
|
Wysłany: Pią 14:54, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Możesz dać zębatke od WSK , albo 13z z allegro.pl ale wtedy będzie słaba ale szybsza.Jeśli nie chcesz tracić dużo na przyśpieszeniu, gdy założysz 13z ( lub większą ) daj rozpiłowany kruciec i skrucone kolanko o ok. 10 cm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zloty1996 dnia Pią 14:56, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:09, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Wto 9:14, 12 Sie 2008
Pią 15:54, 05 Gru 2008
Nie za Stary ten topic??? Kolanko o 10cm skrócić??? buhaha dziecko opanuj się podrośnij i naucz się mechaniki albo ochłoń i pisz z sensem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zloty1996
Częsty bywalec

Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pewna wioska koło Proszowic
|
Wysłany: Pią 15:14, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
kolanko było przecież specyjalnie przedłużane żeby była słabsza, ponieważ były tak dławione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 15:16, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no tak ale nie o 10cm tylko około 3cm <sciana> i nie tylko tam były blokady...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zloty1996
Częsty bywalec

Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pewna wioska koło Proszowic
|
Wysłany: Czw 9:04, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
3 cm to ma wchodzić kolanko do tłumika.
Ps. Nie kłućmy sie już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kajtekq
Wymiatacz

Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Sob 8:53, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a to prawda np koła bo by wywaliło je w powietrze a jak bys w jakis dołek wpadł to niewiem co by sie stało z moto no i z tobą więc powiem tyle simson ma troche więcej koni niz jawka i bardz drastyczny tuning trzeba zrobic powiem tak w jawce by trzeba wszystko wywalic nawet tuleje w karterach bo by niewytrzymały obciązenia więc da sie ale na to trzeba kupe kasy a nawet dwie dojscie do czeskich częsci i to nietakich jak sprzedają przy granicy pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 10:37, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
No weź mnie nie rozsmieszaj, że simson ma więcej koni... Ma seryjnie tyle samo, jedyną przewagę jaką ma czwórka nad jawką, to krótsze biegi i lepiej idzie z dołu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kajtekq
Wymiatacz

Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Sob 14:46, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
to chyba nigdy neiwidziałes simsona ani nim niejezdziłes jawka ma 3,5km po odblokowaniu a simson cos koło 4 moze 4,5 i do simsona jest duzo więcej częsci niz do jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zuzia
Wymiatacz

Dołączył: 24 Gru 2007
Posty: 1564
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Sob 15:04, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Simson ma 3,7 konia
Sorry, ale chyba następnemu odbiło po kupnie Simsona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macq
Emerytowany Moderator

Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 15:09, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Kajtek, jeździłem simsonem, ponadto go przerabiałem, remontowałem etc. Simson jest nieco szybszy od seryjnej jawki ze względu na krótsze biegi, natomiast wystarczyło parę drobnych zabiegów i większość simsonów dostawało w tylek i to niemało. Z resztą dzięki temu jawke sprzedałem za dobre pieniądzę, bo parę razy pokazałem innym na co stać czeską technologię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|