Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Śro 12:17, 06 Paź 2010 Temat postu: Wtrysk |
|
|
Wiem, że brzmi to dziwnie, ale chcę zrobić w jawce wtrysk Czy jest możliwe zrobienie go? Dużo wzrosną osiągi? Jak zaprogramować wtrysk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Alan890
Wymiatacz

Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Śro 12:49, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Opłaca się?? Mała pojemność, dwusów, zabytek, dużo roboty(jeśli jest możliwe zrobienie go) i chyba mocy nie doda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Śro 12:59, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wiem, że mała poijemność dwusów zabytek, ale jest też chęć zrobienia czegoś innego, udowodnienia, że w silniku jawki drzemie ogromna moc. Chcę zbudować siulnik jawki osiągający moc około 8-10KM Takie są założenia, motocykl już zaczynam przerabiać, silnik chcę skończyć do wiosny 2011.Będzie również chłodzony cieczą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Śro 13:00, 06 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Śro 14:00, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
8-10 km - no to kup inny silnik i powiedzmy, że Ci się udało . Efekt raczej nie do osiągnięcia, chyba, że czesi już to wykminili. Co do wtrysku - ja wiem już teraz, że to nie możliwe żebyś założył wtrysk w jawce. Zapewne na gaźniczku jikov jeszcze...
Wszystko, bb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Śro 16:16, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem tak wszystko jest mozliwe dla genialnych konstruktorow ale czy oplaca sie wkladac pieniadze i czas w cos czego nieoplaca sie robic ;)Moc hmm mysłe ze moglo by to cos dac w samochodach daje czemu nie w jawce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 17:06, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
musisz kupić gaźnik rozpylający bendzyne bo jikov tylko wlewa ja do cylka
mając ten gaźnik musisz zrobić wlew do komory korbowej ta stronka ci dopomoże:http://jawa50speed.wz.cz/jawa50speed.html chciałbym mieć 11 400 obr./min
tak jak na tej stronce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 17:51, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jawka niewiele mniej się kręci, na rozgrzanym silniku moja wykręca 8700 RPM, na luzie oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Śro 18:10, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Myślałem o zrobieniu wtryskiwacza (lub dwóch) w kanałach płukowych, ale nie wiem jak zrobić wtedy smarowanie na wał, no i podciśnienie w skrzyni korbowej będzie b.duże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
karol3829
Bywalec

Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 18:11, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Da się czemu by miało się nie dać . Np wziąć cały wtrysk z jet force ,ale to jest nieopłacalne. Lepiej już jakiś inny gaźnik i membranę dać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Śro 19:30, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
myślałem o wtrysku z jet force, lub z jakiegoś samochodu. Smarowanie na wale zrobiłbym tak jak w czterosuwach, a wtrysk bezpośrednio w komorę spalania ( z okna płukowego. Nie będzie wtedu potrzeba robić mieszanki olej/benzyna. W przypadku wtrysku z samochodu będzie potrzeba jeszcze zamontować sondę lambda. Taki jest mój pomysł co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 19:51, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A niby gdzie ty to wszystko wsadzisz??
Gaźnik membranowy + membrana + 70ccm sprowadzone z Czech ( bankowo znajdzie się tam ktoś kto takie posiada) + polerka kanałów, komory korbowej.
Zyskujesz na tym więcej niż byś miał się bawić w tryski i inne tego typu śmieszne rzeczy. Jawka dysponowałaby taką mocą że hoho, ale serducho by długo nie wytrzymało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Śro 20:01, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
gaźnik+membrana - myślałem o tym, ale skoro przeróbki to czemu nie na maxa xD 70ccm nawet w czechach mają ciężko dostępne (tak sie składa że rozmawiałem z paroma czechami na ten temat). A wogóle chcę unowocześnić ten silnik i sprawdzić jego możliwości. Moja jawka będzie chłodzona cieczą Itd. mam wiele pomysłów co do przeróbek. O układzie ssącym jeszcze nie zadecydowałem, więc dlatego założyłem ten temat, aby każdy się wypowiedział co o tym sądzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Śro 20:02, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
musi mieć wzmacniany wal to w tedy długo pojeździ ale nie opłaca się kupować tego 70 ccm
bo od razu pasowało by kupić wzmacniany wal , zrobić wlew do komory korbowej i kupić skrzynie 4b gaźnik do tego inny czyli jakieś 700 zł na oko wiec lepiej jawke sprzedac dołożyć te 600/700 zł i kupić suzuki lub yamahę 80-ątkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Śro 20:12, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
już jedna jawka mnie wyniosła 2000zł i wiem że ten tuning sie nieopłaca, ale coś mnie ciągnie do tych jawek bardziej niż do jakichkolwiek motorów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bergu
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 20:45, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ludzie jak koleś chce wkładać kasę to nie odradzajcie mu tego bo to jego kasa i będzie robił z nią co chce, tylko wypowiadajcie się na dany temat
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 11:44, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|