Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Śro 20:59, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Najpierw żeby się za coś wziąć musisz się na tym znać . Wtrysku nierób bo nawet nie wiesz jak on działa w 2t ,a tuningowane silniki 2t np am6 są na gaźnikach z wtryskiem jest wiele problemów. Co do chłodzenia cieczą niema problemu . Można to zrobić na podzespołach dt 80 ( już dawno bym to miał w ogarze gdyby nie to że chce mieć full oryginała ) . Co do kołnierza na cylek tokarka i poszedł . 70ccm też nie jest problemem ,są w Polsce firmy które robią tuleje i tłoki wystarczy tylko dorobić kanały . Największym problemem byłaby skrzynia , ale gdybym parę dni posiedział to bym coś wymyślił. Można by było jeszcze obtoczyć wał i dać inną podkowę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
wojtekwrc
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Czw 11:42, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie o takim czymś pisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Czw 14:15, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też od zimy tego roku bieorę się za tuning drugiego Ogara w częściach na crossa lub supermoto. Zrezygnowałem z kupna nowszego motocykla i przerabianiu go bo miałem taki zamiar. Ja będę robił wszystko z artykułów Tomasza S.- krok po kroku każdą jedną rzecz. A czy czytałeś te art. o tuningu 2T??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtekwrc
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Czw 16:25, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, czytałem je, oraz czytałem książkę o tuningu 2T.Także ten silnik będzie w crossie: http://www.jawa50.fora.pl/nasze-maszyny,17/jawa-50-cross-project,17511.html - mam duży problem z siedzeniem, już 2 razy się urwało xD . Teraz jestem w trakcie przeróbki tylnego wahacza pod centralny amortyzator z yamahy DT
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Czw 16:27, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alan890
Wymiatacz
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miłakowo
|
Wysłany: Czw 19:01, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja także chcę założyc od dt a przód też z jakiegoś cross lub enduro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Sob 11:24, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
od razu wspawaj rozpórkę w ramie tam gdzie jest w mustangu bak , ponieważ jak skoczysz jawką z większej wysoko to się złamie . Wiem coś o tym:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 18:19, 09 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
co wy wgl. gadacie? zamontowanie wtryskiwacza do silnika 2t jest nie możliwe i bezsensowne, chcesz około 10KM ? poczytaj troche tematów w tuningu mechanicznym, poszukaj artykułów sałka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DoM@R96
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Nie 9:41, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Masz tu link do Jawki chłodzonej cieczą z mocą ok. 9km
[link widoczny dla zalogowanych]
Z samych zdjęć można sporo ściągnąć, chociaż gdyby się to przetłumaczyło to by było jeszcze łatwiej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DoM@R96 dnia Nie 9:41, 10 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:20, 16 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
DoM@R96 tłumaczyłem to i powiem że 0 ale to 0 konkretów w tekście więcej on nie wniesie bez zdjęć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
japa1993r
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Dolnośląskie
|
Wysłany: Nie 8:52, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zastanawia mnie jak działa to chłodzenie cieczą, bo z tego co widziałem na zdjęciach głowica to tylko pierścień beż żadnych otworów w środku, więc jak to może chłodzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 8:57, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie, temat nie jest o chłodzeniu cieczą! Załóżcie sobie inny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Nie 8:57, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 10:44, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
ok pomyślimy
Nie offtopuj, bo zarobisz na kolejnego warna.-plusminus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol3829
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Czw 19:37, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
proponuje zamknąć ten bezsensowny temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 19:55, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Teraz parę konkretów. Wtrysk w silniku jawki jest może i pomysłem ekonomicznym i poprawiającym pracę silnika, ale czy aby na pewno jest to dobre rozwiązanie? Układ sterujący, albo nawet podstawy do takiego układu, czegoś takiego w silniku 223 nie można się doszukać, zamontowanie takiego układu byłoby możliwe, lecz bardzo pracochłonne i na pewno kosztowne. Kolejną sprawą jest przestarzały układ korbowo-tłokowy oraz wydechowy, co by zapewne dawało rezultat niepełnego spalania mieszanki paliwowo-powietrznej, dochodziłoby do większego zużycia tłoka, cylindra oraz wału poprzez słabe smarowanie i zapewne powiększony stopień sprężania. Następną sprawą jest zastosowanie zapewne kompresora, lub i czegoś o wiekszej mocy podawania powietrza potrzebnego do spalenia. Na ostatnich zajęciach moja klasa z nauczycielem dowiodła, że silnik 2t nie będzie działał dobrze przy zastosowaniu w nim doładowania lub zwiększonego ciśnienia napływającego powietrza. Taki silnik ma znikome szanse na działanie nie mówiąc już o dobrym działaniu, ale mogę się mylić, dlatego proszę autora tematu o wytłumaczenie nam swojego pomysłu i jakieś konkrety z czego można by zaadoptować takowy wtrysk itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|