Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 10:32, 25 Cze 2009 Temat postu: Wasze zdanie na temat mojego tuningu . |
|
|
Chce wymienić cylinder na 60ccm
kupic odblokowany kruciec
zebatke zdawczą wymienic na 13z z 11z
ustawic zapłlon
jak myslicie il pojade po czyms takim ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 10:33, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Zamiast pseudo 60 załóż czeski cylinder. Jawa o niebo bedzie lepiej jeżdziła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 10:47, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Myślę że twoja prędkość spowoduje rozszczepienie się atomów tlenu i wyzwolisz potężną energię zgodnie z równaniem E=mc2
Ludzie zrozumcie .. oryginalne części + idealna regulacja to klucz do sukcesu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Czw 12:05, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
motórzysta mogłeś napisać że oryginalne części są lepsze od tych współczesnych wyrobów bez tego chamskiego pierwszego zdania :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Czw 12:14, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
zdenerwował się ;] ile takich tematów było ? nie wytrzymał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tara512
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: łowicz
|
Wysłany: Czw 12:30, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mi się wydaje że od tego jest pomyśl co by było jak by np sędzia się denerwował że kolejnego pjaka złapali na rowerze to co na dożywocie od razu by skazywał albo itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Czw 12:32, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
snikers1991 napisał: | zdenerwował się ;] ile takich tematów było ? nie wytrzymał |
Chwała Ci za to zdanie Tara512 masz tu odpowiedź , chamskie nie stosowanie się do regulaminu i zakładanie 14348354 takiego samego tematu trzeba zwalczać chamstwem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Czw 12:42, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Chce wymienić cylinder na 60ccm |
Odp: Szkoda kasy na takie coś. Jest to tzw "pseudo". Tak naprawde to jest to 55cm. Użytkownik PatrickM miał na sprzedaż cylinder 57cm, zapytaj go, może jeszcze ma. Lepiej dać czeski do szlifu, chyba że jest dobry to zostawić...
Cytat: | zebatke zdawczą wymienic na 13z z 11z |
Odp: Zależy czy Ci zależy na v-max czy na przyspieszeniu.
Cytat: |
kupic odblokowany kruciec
ustawic zapłlon |
Odp: Jeżeli nie odblokowałeś jeszce, a chcesz to zrobić, to zobacz tu: [url]http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/abc-jak-oblokowac-silnik-w-ogarze-200,4442.html
[/url]
Cytat: | jak myslicie il pojade po czyms takim ?? |
Odp: Pojechać pojedziesz. Wtajemnicz się troche w temat odblokowania, a potem tuninguj. Chociaż na oryginalnych częściach (nowych) byś też ładnie szedł.
,,Ludzie zrozumcie .. oryginalne części + idealna regulacja to klucz do sukcesu Smile"
Motórzysta
Podsumowanie tematu pks'a o odblokowaniu:
,,Tak odblokowany motorower powinien zmienić prędkość maksymalną z 50km/h do 65km/h. Po krótkiej przejażdżce można stwiedzić, że dostał drugą młodość. Jego przebieg nadal powinin się klasyfikować w granicach 20 000 km. Wszytkie opisane wyżej zabiegi nie polegają na tuningu. Choć można tak myśleć, ponieważ większość żeczy związanych z tuningiem polega na poprawianiu niedokładnościu producenta. I myslę że wkońcu przstaną pojawiać się posty typu, jak odblokować silnik!?"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sniiKe dnia Czw 12:46, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajoj150
Bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 15:38, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak tak chcesz kombinować to przeszlifuj oryginalny cylinder, niż kupować 60ccm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Czw 20:00, 25 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam wszystko odblokowane oryginalne zębatki i pseudo 60 i jawka jedzie mi 70 km/h, ale lepszym rozwiązaniem będzie przeszlifowac czeski cylinder na rozmiary pseudo 60 i kupić tylko tłok później dotarcie i cheja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|