Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:01, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Jak wstawicie sobie to pseudo 60 cm3 to wiecej niż 70 72 nie pojedziecie, zresztą możecie sobie wytestować i wydać na to bańke :>
Mowie tu o 13z. A jak cylnider już sie złużyje co jest to dość szybkie przy tych tulejach to bedize mial opory by osiągnąć te 70
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Conqeror dnia Wto 8:01, 07 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 11:24, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
przepraszam, że się wtrące, ale ja proponuje żeby tuning zacząć od kupienia licznika, bo potem co niektórym to i jawka pod 200 km/h jedzie :/ to jest motorower a nie motor i to ma jeździć a nie przekraczać nie wiem jakie prędkości, ale niektórzy nie mogą się z tym pogodzić.
Co do twojego pytania to wszystko zależy od tego w jakim stanie masz silnik no i od włożonego wysiłku w tuning.
Pozdrawiam
P.S. zakodujcie sobie, że każdy licznik, czy to samochodowy może przekłamywaćdo 10 km/h. Jeżeli chcecie zmieżyć dokładnie prędkość to najlepiej GPS'em i to przez dłuższy odcinek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Wto 18:27, 07 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Chłopaki mam jedno pytanie. Czy ktos z was zrobił kiedy kolwiek Full Tunning OGARA LUB JAWKI????
PS:czyli powiekszone płuki,kanały, planowana głowica, przeróbka tłoka, membrana zaworowa,gaźnik od WSK 125.......itp rzeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:17, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
na czeskiej stronie widziałem full tuning silnika jawki. Kręcił się bodajrze do 12tys obrotów nawet i wyciągał prędkość ok 100 km/h może nawet trochę więcej. Ale wg mnie taki tuning jest nie opłacalny, chyba, że ktoś jest maniakiem i lubi wyzwania no i ma grubszy portfel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PatrickM
Emerytowany Moderator
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów Małopolski (13 km od Rzeszowa)
|
Wysłany: Śro 19:54, 08 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
rafal napisał: | Chłopaki mam jedno pytanie. Czy ktos z was zrobił kiedy kolwiek Full Tunning OGARA LUB JAWKI????
PS:czyli powiekszone płuki,kanały, planowana głowica, przeróbka tłoka, membrana zaworowa,gaźnik od WSK 125.......itp rzeczy |
Wszystko oprócz planowanej głowicy. Motor już odpaliłem, ale trzeba wszystko ustawić, wyregulować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamal155
Bywalec
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Czw 16:11, 16 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
I jeszcze skróć kolanko od tłumika o kilka cm będzie więcej szła zrobiłem tak i idzie mi o 2km więcej ( odmierz i utnij nie może być za krótki )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|