tylnia zębatka komar
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Śro 21:44, 25 Mar 2009    Temat postu: tylnia zębatka komar

czy jak bym założył na tył tylnią zębatke od komara to jawencja by miała siłe normalnie ruszac i wyrabaiała bu moca na 1i2 biegu jak wzrosła by prędkoć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:06, 26 Mar 2009    Temat postu:

Komarowska zębatka miała mniej zębów, przez co przełożenie byłoby mniejsze, a więc trudniej by się ruszało z miejsca, gorsze przyśpieszenie, ale przy zdrowym silniku prędkość maksymalna wzrosłaby. Poza tym byłby problem z mocowaniem, ale dla chcącego nic trudnego. Nie wiem czy byłoby to opłacalne, ale decyzja należy do Ciebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jablko
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Nie 9:39, 29 Mar 2009    Temat postu:

Tylko jak to zrobisz to zajedziesz tą jawkę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Nie 11:08, 29 Mar 2009    Temat postu:

jawki by nie zajechał szybciej sprzęgło od ruszania ale to twoja decyzja a jaką masz zębatke w silniku ??? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 6:07, 31 Mar 2009    Temat postu:

mam 11 i 13 z no to ok niemontuje tej zebatki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Pią 18:06, 03 Kwi 2009    Temat postu:

mój kolega ma komara z silnikiem jawki kiedyś z ciekawości wsadził tam bardzo małą zembatke od jakiegoś motoru w porównaniu do zębatki od jawki było ona naprawdę malutka miało to oczywiście swoje wielkie wady czyli ruszanie czy przyśpieszenie. żeby ruszyć trzeba było się dosłownie odpychać ale z tego co pamiętam motor po długim rozbujanie na dwójce potrafił dobijać do 70km/h lecz nigdy nie udało mu się wrzucić na trójkę żeby nie zbiło go z obrotów ale zabawa i tak była fajna ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Pią 19:38, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Że niby na 2 jechał 70km/h ????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:58, 04 Kwi 2009    Temat postu:

przemo napisał:
Że niby na 2 jechał 70km/h ????




70 km/h trochę mało realne, gdyby napisał 60 to może bym uwierzył, moja jawka na normalnych biegach i przełożeniach ledwo wyciska 70 km/h.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brabus36
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: okolice Białegostoku

PostWysłany: Sob 10:04, 04 Kwi 2009    Temat postu:

xiang napisał:
przemo napisał:
Że niby na 2 jechał 70km/h ????




70 km/h trochę mało realne, gdyby napisał 60 to może bym uwierzył, moja jawka na normalnych biegach i przełożeniach ledwo wyciska 70 km/h.


no właśnie na normalnych biegach i przełożeniach a tamta zębatka było może nawet 3 razy mniejsza. ale no cóż nie uwierzysz jeśli sam nie zobaczysz, więc kiedyś spróbuj, ale zębatka musi być naprawdę mała
zapewniam was że szybko byście wyrzucili taką zębatkę z motoru


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Nie 15:04, 05 Kwi 2009    Temat postu:

to slabo moja 76 na 13z bez zadnego tuningu i blokady ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xiang
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:03, 05 Kwi 2009    Temat postu:

ENZO napisał:
to slabo moja 76 na 13z bez zadnego tuningu i blokady ma



Nie mam możliwości dokładnego pomiaru prędkości, przy prędkości maksymalnej cała Jawka się trzęsie, wskazówka skacze przy 70 km/h, nie umiem dokładnie określić, czy to jest 69, 70 , czy 72 na przykład. Ale 65 łapie lekko. Zębatkę przy silniku mam 12z, a skoro na takiej zębatce Jawa 50 osiąga OKOŁO 70 km/h to mówi to o dobrym stanie technicznym, zważywszy na to, że jestem dość ciężki, 81 kg robi swoje. Im mniejszą damy zębatkę na koło tylne, tym dłuższe będą przełożenia, silnik Jawki ma tylko 3,5 KM, tak więc nie ma większego pola manewru, w dopasowywaniu zębatek bo ciężko ruszyć gdy mamy tak duże obciążenia silnika. Wyobraź sobie, że jedziesz rowerem z przerzutkami. Jedziesz na jedynce, kręcisz praktycznie w miejscu, twój v max to 7 km/h, dajesz na dwójkę, i jedziesz szybciej, i tak włączasz wyższe przerzutki. Ale gdybyś włączył 15-stą przerzutkę, to ciężko byłoby ci nawet ruszyć rower stając na pedałach, prawda? To nieprawda, że im damy mniejszą zębatkę na koło to szybciej pojedzie bo mocy braknie. Ja jestem zadowolony z zębatki 12z bo jest to optymalna opcja pomiędzy przyśpieszeniem a V-max-em. Kiedyś natrafiłem na bardzo ciekawe tabele przedstawiające v maxy i przyśpieszenia od 0 do 100 km/h motocykla GSX - R 600 na różnych zębatkach, ale tam mamy 128 koni mechanicznych, a w Jawce troszkę mniej.
Nie wiem natomiast, o co Ci chodziło z tymi blokadami, Jawy 50 wjeżdżając na polski rynek były blokowane poprzez opóźnienie zapłonu i dopływ paliwa, ale gdybyś miał nieodblokowaną Jawkę to by 76 km/h nie wyciągała, nie rozumiem o co Ci chodziło z tymi blokadami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Wto 8:19, 07 Kwi 2009    Temat postu:

po 1 to wszystko wyjasnia po2 jak boga kocham 76 z silnikiem posiadajacym nadal blokady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Śro 16:59, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Tak odrazu a jak odblokujesz to poelci 100 powiedz mi jak zablokowany silnik o mocy 2km rozpędzi jwke do 76 jak odblokowany 3.5km rzadko osiaga takie predkosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ENZO
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5

PostWysłany: Czw 5:36, 09 Kwi 2009    Temat postu:

młody ty sie zamknij jak kupiłem jawke świetnie dotarta od kupla maiała jeszze blokady i leciała 76 na dyszy 68 teraz ja odblokowałem ale wzrostu prędkosci niezauważyłem tylko moc wzrosła poczekajcie niedowiarki aaż naprawie elektryke to zrobie filmik i sie zdziwicie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ENZO dnia Czw 5:37, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Czw 7:54, 09 Kwi 2009    Temat postu:

No chyba ze górki to ci uwierze ale po porstej jest to niemorzliwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin