Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Czw 16:12, 27 Sty 2011 Temat postu: tunnig -pytania |
|
|
mam kilka pytań co do tuningu jawki. wykonałem dwa rysunki oryginalnego wydechu, który miałby zostać przerobiony na styl tych sportowych
linki: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
piszcie co o tym sondzicie.i jeszcze jeden pomysł na coś tak zwanego nitro. pomyślałem że można by zrobić taki mały wtrysk denaturatu do gażnika. jak macie pomysły to piszcie.
i pytanie. o ile zmniejszyć wage układu tłok korbowud (czy jakoś tak:P) by jawka wkrencała sie na 10 000 obr/min ?? jeśli tematy były to serdecznie przepraszam. i prosze o nie zamykanie tematu przez moderatorów po przeczytaniu tego postu . z GÓRY DZIĘKUJE
a i info : trzeba sie zalogować na nk. nie śmiejcie sie:P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Czw 16:13, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
enedueriketake
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 16:50, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Sory za ot, ale ku**a jak można zrobić konto na nk tylko po to żeby wrzucić zdjęcia hahahahahaha mistrz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Czw 17:06, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
a patrzyłeś na nie wogóle??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 17:09, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jak już byś to robił to zrób tak bo spaliny będą podobnie wędrować jak w tym ze schematu i przeciwnik sie nie skapczy a ty polecisz a on będzie czuł twoje spaliny
jak chcesz żeby ci silnik kręcił 10k to radze zrobić wlew wprost do komory korbowej, mębrana obowiązkowa , gaźnik mębranowy splanowana głowica, i odchudzony tłok od środka, a zresztą wejdź w dział tuning lub włącz szukajkę i możesz zajrzeć na [link widoczny dla zalogowanych] itp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 17:13, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 17:36, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Przykleję się do tematu aby nie zakładać nowego.
Jaki zrobić tuning tłoka aby ogar szybciej szedł?
Wie że coś trzeba szlifować w środku ale jak to zrobić i czym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 18:25, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
arekd napisał: | Przykleję się do tematu aby nie zakładać nowego.
Jaki zrobić tuning tłoka aby ogar szybciej szedł?
Wie że coś trzeba szlifować w środku ale jak to zrobić i czym? |
Z tłokiem mówisz....
więc masz
Myślę,że wszystko jest zawarte w tym rysunku,wypiłować to możesz to pilnikami,a na "lustro" to ja robiłem papierem wodnym (nie wiem dokładnie jakim bo był w garażu i nawet nie patrzyłem) a później pastą automax i wszystko szmatką przetarłem i jest nieźle.
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 18:40, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Jak zakręcisz chociaż raz jawką do 10k rpm to przerywacz się skończy bardzo szybko
zmontuj sobie jakieś CDI na Hallu to by było podstawą do dalszego tuningu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Czw 18:41, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sorki koleś ale nie będę zakładał nk żeby zobaczyć zdj jak byś nie mógł na imageshack wrzucić lub coś w tym stylu a co do pytania arekd pilnik i ogień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Czw 18:46, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
dobra mówiłem żebyście sie nie śmiali a moduł do zapłonu bateryjnego jaki(lub od czego??) wziąc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 18:58, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a moduł do zapłonu bateryjnego jaki(lub od czego??) wziąc?? |
Kur jakie platynki? Masz 2 opcje albo zapłon Vape albo CDI na hallu koniec tematu wg mnie, bez tego nie ma się za to co brać,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:09, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
I tak nie dokręcisz do tych 10k RPM....
No chyba że po ostrych zmianach i to na luzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 19:54, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 Nie chce mi wczytać obrazka i nic nie wiem ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 19:55, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
mięta napisał: | I tak nie dokręcisz do tych 10k RPM....
No chyba że po ostrych zmianach i to na luzie... |
jak kupi jawkę od stejskyego to na pewno na biegu będzie miał ponad 10k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 20:02, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Człowieku co ty się tak spuszczasz nad tą stronką, jak jesteś taki mądry to kup i zobaczymy czy zakręcisz 10k . W każdym temacie co widzę twoja wypowiedz to jest odnośnik do tej stronki ze masz coś tak zrobione itp itd , wysyłasz innych żeby oglądali itd. Przekroczenie 10k rpm w Jawce jest wysoce nie realne na przerywaczu, a po tych obrazkach to można wywnioskować ze daleko z tym tuningiem nie zajdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Czw 20:06, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 20:07, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze jedno pytanie.
Skrócenie nóżki tłoka to trzeba zrobić tak [link widoczny dla zalogowanych]
Czy całą nóżkę od strony gaźnika skrócić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|