Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Nie 14:55, 30 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
dobra do zamknięcia. posznupie po forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 16:34, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 16:39, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem |
Taaa i ile żeś obciął? 8mm? haha, dobre, ja przyciąłem lekko ponad 3mm (niechcący) i nie szło ustawić w żaden sposób bo się zalewał!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 16:47, 01 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem |
I silnik nawet nie odpalił, bo nie miał ciśnienia podać mieszanki paliwowo-powietrznej do komory spalania. Gratulacje wiejski tuningowco..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 20:24, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | sportlen napisał: | sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem |
I silnik nawet nie odpalił, bo nie miał ciśnienia podać mieszanki paliwowo-powietrznej do komory spalania. Gratulacje wiejski tuningowco.. |
chłopie ogarnij się, silnik normalnie odpala i ma się bardzo dobrze i tą samą rolę odgrywa wlew do komory korbowej :/ pomysl muzgiem a nie całą głową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 21:01, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nagraj filmik lub przynajmniej udokumentuj to zdjęciami to uwierzę i nie przyjmuję, że nei masz aparatu. Wlew do komory ma całkiem inną zasadę działania a przede wszystkim jest sterowany membraną, której u Ciebie jest brak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 22:12, 04 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Powiat Jarosławski obfituje w bajkopisarzy, tyle na ten temat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 17:10, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
hmm
zaczne od macqa
a rzeszów obfituje w cwaniaczków, póki co i ja i ty jesteśmy z podkarpacia
co do tematu..
plusminusie
wlew ma tą samą zasadę co skrócenie nóżki tłoka bo i tu i tu szybciej napełniasz cylinder
bo płaszcz tłoka hamuje dopływ paliwa do cylindra
a membrana z tego co wiem to zatrzymuje dopływ paliwa gdy cylinder jest pełny i wydłuża wędrówkę paliwa do cylindra i jak jej nie masz to wypluwa ci trochę paliwa tłumikiem co redukuje zrobienie tłumika ze schematu którzy zrobili czesi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 17:35, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a membrana z tego co wiem to zatrzymuje dopływ paliwa gdy cylinder jest pełny i wydłuża wędrówkę paliwa do cylindra i jak jej nie masz to wypluwa ci trochę paliwa tłumikiem co redukuje zrobienie tłumika ze schematu którzy zrobili czesi |
Głupoty głupoty i jeszcze raz głupoty już kilkakrotnie pisałem jak czegoś nie wiesz to nie pisz membrana zapobiega cofaniu się mieszanki do gaźnika kiedy tłok zasłoni dolot, a spawak ma za zadanie wyssanie spalin z cylindra a potem w rezo ma "wepchnąć" mieszankę którą wyssał. Tutaj obrazek jak bys nie rozumiał [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 18:40, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen nie mam nic do cb ale proszę ci w swoim imieniu jak i zapewne innych użytkowników ni pisz bzdur o tuningu bo jak widać wyżej nie ogarniasz stwierdzenia membrana a jak jakiś lajik motoryzacji przeczyta twój post o ucięciu 8mm tłoka to sobie biedy narobi i nic więcej więc jak możesz to nie odzywaj się jak nie wiesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:26, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego się mylisz, z resztą w innym temacie już to zrobiłem. Jeszcze raz komuś poradzisz skrócić płaszcz 8mm, to wyjdę z siebie i stanę obok. Jeszcze wiele lat nauki przed Tobą, zacznij od fizyki. Zrób jeszcze sobie dzisiaj wieczorem takie proste zadanie:
Tjuner X spiłował płaszcz tłoka o 8mm, zwiększając czas otwarcia kanału ssącego, co spowodowało dopływ 3x więcej mieszanki do cylindra. Jak Tjuner X dostarczy tyle powietrza, aby było go w cylindrze 14razy więcej, niż mieszanki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 23:21, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego się mylisz, z resztą w innym temacie już to zrobiłem. Jeszcze raz komuś poradzisz skrócić płaszcz 8mm, to wyjdę z siebie i stanę obok. Jeszcze wiele lat nauki przed Tobą, zacznij od fizyki. Zrób jeszcze sobie dzisiaj wieczorem takie proste zadanie:
Tjuner X spiłował płaszcz tłoka o 8mm, zwiększając czas otwarcia kanału ssącego, co spowodowało dopływ 3x więcej mieszanki do cylindra. Jak Tjuner X dostarczy tyle powietrza, aby było go w cylindrze 14razy więcej, niż mieszanki? |
ja wiem , ja wiem , ja wieem
ale nie powiem , bo sami musicie do tego dojść
to było pytanie retoryczne.
Bazalt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Pon 14:53, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
mam proźbe. ZAMKNIJCIE KU*WA TEN TEMAT DO CHOLERY !!!!! za pomoc dziękuje. pochwał nie dam bo nie wiem jak , ale w najbiższym czasie sie dowiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 15:23, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
holipa napisał: |
to było pytanie retoryczne.
Bazalt |
wiem , ale ja wiem jak to zrobić.
daję wam miesiąc na pomysły , a wtedy powiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Czw 9:37, 03 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Nie chce zakładać nowego tematu a mam jedno pytanie.
Zrobiłem generalkę silnika. Wszytko ładnie pięknie.
No odpaliłem cyka wszystko, sam trzyma minimalne obroty czego wcześniej nie chciał robić. Postanowiłem pobawić się z tłokiem. Więc skróciłem tą nóżkę ale tak na oko kilka potarć o papier ścierny ;] Bo nie miałem jak tego odmierzyć. I jeszcze trochę spiłowałem te progi co są w tłoku w środku.
Wypolerowałem.
No Docieram dopiero 10km bo zimo jest. No to raz spróbowałem na małym dystansie gaz na prawie max ale tylko na chwileczkę ale wydaję mi się że taki jakby nic szybszy ani mocniejszy nie jest. Dodam że mam cylinder polski niedawno zakupiony i na dotarciu dostawał trochę po tyłku.
Co może być winą tego słabego na razie motorka ?
Może zapłon?
A i ile kosztuje szlif cylindra tak mniej więcej? Bo mam czeski chyba z większymi kanałami ale ma ryse.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|