tunnig -pytania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Nie 14:55, 30 Sty 2011    Temat postu:

dobra do zamknięcia. posznupie po forum Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 16:34, 01 Lut 2011    Temat postu:

sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 16:39, 01 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem


Taaa i ile żeś obciął? 8mm? haha, dobre, ja przyciąłem lekko ponad 3mm (niechcący) i nie szło ustawić w żaden sposób bo się zalewał!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 16:47, 01 Lut 2011    Temat postu:

sportlen napisał:
sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem

I silnik nawet nie odpalił, bo nie miał ciśnienia podać mieszanki paliwowo-powietrznej do komory spalania. Gratulacje wiejski tuningowco..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Pią 20:24, 04 Lut 2011    Temat postu:

plusminus napisał:
sportlen napisał:
sałek obcinał tylko 1mm a na 1-szym zdj masz dużo więcej mm (około5)
im więcej utniesz tym lepsza moc i większe spalanie
sam to sprawdzałem

I silnik nawet nie odpalił, bo nie miał ciśnienia podać mieszanki paliwowo-powietrznej do komory spalania. Gratulacje wiejski tuningowco..

chłopie ogarnij się, silnik normalnie odpala i ma się bardzo dobrze i tą samą rolę odgrywa wlew do komory korbowej :/ pomysl muzgiem a nie całą głową Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 21:01, 04 Lut 2011    Temat postu:

Nagraj filmik lub przynajmniej udokumentuj to zdjęciami to uwierzę i nie przyjmuję, że nei masz aparatu. Wlew do komory ma całkiem inną zasadę działania a przede wszystkim jest sterowany membraną, której u Ciebie jest brak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 22:12, 04 Lut 2011    Temat postu:

Powiat Jarosławski obfituje w bajkopisarzy, tyle na ten temat...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Nie 17:10, 06 Lut 2011    Temat postu:

hmm
zaczne od macqa
a rzeszów obfituje w cwaniaczków, póki co i ja i ty jesteśmy z podkarpacia
co do tematu..
plusminusie
wlew ma tą samą zasadę co skrócenie nóżki tłoka bo i tu i tu szybciej napełniasz cylinder
bo płaszcz tłoka hamuje dopływ paliwa do cylindra
a membrana z tego co wiem to zatrzymuje dopływ paliwa gdy cylinder jest pełny i wydłuża wędrówkę paliwa do cylindra i jak jej nie masz to wypluwa ci trochę paliwa tłumikiem co redukuje zrobienie tłumika ze schematu którzy zrobili czesi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Nie 17:35, 06 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
a membrana z tego co wiem to zatrzymuje dopływ paliwa gdy cylinder jest pełny i wydłuża wędrówkę paliwa do cylindra i jak jej nie masz to wypluwa ci trochę paliwa tłumikiem co redukuje zrobienie tłumika ze schematu którzy zrobili czesi

Głupoty głupoty i jeszcze raz głupoty już kilkakrotnie pisałem jak czegoś nie wiesz to nie pisz membrana zapobiega cofaniu się mieszanki do gaźnika kiedy tłok zasłoni dolot, a spawak ma za zadanie wyssanie spalin z cylindra a potem w rezo ma "wepchnąć" mieszankę którą wyssał. Tutaj obrazek jak bys nie rozumiał [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Nie 18:40, 06 Lut 2011    Temat postu:

sportlen nie mam nic do cb ale proszę ci w swoim imieniu jak i zapewne innych użytkowników ni pisz bzdur o tuningu bo jak widać wyżej nie ogarniasz stwierdzenia membrana a jak jakiś lajik motoryzacji przeczyta twój post o ucięciu 8mm tłoka to sobie biedy narobi i nic więcej więc jak możesz to nie odzywaj się jak nie wiesz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Nie 20:26, 06 Lut 2011    Temat postu:

Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego się mylisz, z resztą w innym temacie już to zrobiłem. Jeszcze raz komuś poradzisz skrócić płaszcz 8mm, to wyjdę z siebie i stanę obok. Jeszcze wiele lat nauki przed Tobą, zacznij od fizyki. Zrób jeszcze sobie dzisiaj wieczorem takie proste zadanie:

Tjuner X spiłował płaszcz tłoka o 8mm, zwiększając czas otwarcia kanału ssącego, co spowodowało dopływ 3x więcej mieszanki do cylindra. Jak Tjuner X dostarczy tyle powietrza, aby było go w cylindrze 14razy więcej, niż mieszanki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 23:21, 06 Lut 2011    Temat postu:

macq napisał:
Nie chce mi się tłumaczyć dlaczego się mylisz, z resztą w innym temacie już to zrobiłem. Jeszcze raz komuś poradzisz skrócić płaszcz 8mm, to wyjdę z siebie i stanę obok. Jeszcze wiele lat nauki przed Tobą, zacznij od fizyki. Zrób jeszcze sobie dzisiaj wieczorem takie proste zadanie:

Tjuner X spiłował płaszcz tłoka o 8mm, zwiększając czas otwarcia kanału ssącego, co spowodowało dopływ 3x więcej mieszanki do cylindra. Jak Tjuner X dostarczy tyle powietrza, aby było go w cylindrze 14razy więcej, niż mieszanki?


ja wiem , ja wiem , ja wieem Very Happy

ale nie powiem , bo sami musicie do tego dojść
to było pytanie retoryczne.
Bazalt Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurupatwa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduny/Łowicz

PostWysłany: Pon 14:53, 07 Lut 2011    Temat postu:

mam proźbe. ZAMKNIJCIE KU*WA TEN TEMAT DO CHOLERY !!!!! Razz za pomoc dziękuje. pochwał nie dam bo nie wiem jak Razz , ale w najbiższym czasie sie dowiem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 15:23, 07 Lut 2011    Temat postu:

holipa napisał:

to było pytanie retoryczne.
Bazalt Wink


wiem , ale ja wiem jak to zrobić.
daję wam miesiąc na pomysły , a wtedy powiem Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arekd
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Milinów/Turek

PostWysłany: Czw 9:37, 03 Mar 2011    Temat postu:

Nie chce zakładać nowego tematu a mam jedno pytanie.
Zrobiłem generalkę silnika. Wszytko ładnie pięknie.
No odpaliłem cyka wszystko, sam trzyma minimalne obroty czego wcześniej nie chciał robić. Postanowiłem pobawić się z tłokiem. Więc skróciłem tą nóżkę ale tak na oko kilka potarć o papier ścierny ;] Bo nie miałem jak tego odmierzyć. I jeszcze trochę spiłowałem te progi co są w tłoku w środku.
Wypolerowałem.
No Docieram dopiero 10km bo zimo jest. No to raz spróbowałem na małym dystansie gaz na prawie max ale tylko na chwileczkę ale wydaję mi się że taki jakby nic szybszy ani mocniejszy nie jest. Dodam że mam cylinder polski niedawno zakupiony i na dotarciu dostawał trochę po tyłku.
Co może być winą tego słabego na razie motorka ?
Może zapłon?
A i ile kosztuje szlif cylindra tak mniej więcej? Bo mam czeski chyba z większymi kanałami ale ma ryse.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin