Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 20:09, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tak , jak na powyższym obrazku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 20:20, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
arekd zerknij w pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Czw 20:27, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
nie masz ją zeszlifować o 1 mm od strony króćca ssącego, oto fotka: [link widoczny dla zalogowanych] a co do tuningu tłumika, możesz wziąć wyciągnąć oryginalna przegrodę (tą z dziurami) i na jej miejsce wsadzić stożkową o długości jakiś 10 cm taki stożek może wykonać ci tokarz, taką przegrodą będziesz mógł również ustawiać prace silnika, dając ją w stronę kolanka motor może zyskać na przyśpieszeniu, ale silnik będzie mało dynamiczny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotr.m dnia Czw 20:34, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 20:49, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | dając ją w stronę kolanka motor może zyskać na przyśpieszeniu, ale silnik będzie mało dynamiczny
| Zdanie kompletnie bez sensu , skoro wzrasta przyspieszanie to wzrasta dynamika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 21:38, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jak ktoś zrobi jak na zdjęciu arka d to gwarantuję większe spalanie jak i moc z czym koniczne jest kupienie gąbki lub stożka
i co do mucie]a to co? zazdrościsz że robię to co czesi? szkoda ci? sam też tak możesz robić ale wygodniej ci jest gadać że się "spuszczam"
radzę się czepić kogo innego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 21:42, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 21:51, 27 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Kochany sportlenku pokaż przynajmniej jedną rzecz jaką zrobiłeś z tej stronki pomijając tuning tłoka, bo to już jest powszechne, bym był bardzo zadowolony jak byś Swoją wypowiedź poparł pięknymi zdjęciami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plusminus dnia Czw 21:59, 27 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 1:05, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Takie "tuningi " tłoka to se możesz wsadzić , masz może jakieś 50/4 spawaka podkowę wtedy możemy gadać . Poza tym pozwól że przytoczę jedna z twoich wypowiedzi
"potrzebny jest tak rozharatany cyl z 2 szlifu że aż wejdzie z 3(ma ciasno wchoidzic!)
zembatki 11/55 splanowac glowice rozwiercic dlawik odbloknąc dac wieksze dysze
sciagnac filter lub dac stozek . ja mam tak zrobione i jawka leci 80km/h i cienkie wski nie maja szans " to się kwalifikuje do głupoty roku. Po tej wypowiedzi widać jakim jesteś mechanikiem "tunerem".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Pią 1:07, 28 Sty 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 8:34, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
powiem ci tak
daję ci spokój niech ci będzie ale i tak nie masz szans z moim sprzętem a jak tak byś przerobił tłok to on się w tedy szybciej napełnnia wachą czyli tak jak byś miał wlew wprost do komory korbowej co daje niezłego kopa
a co do +- to miałem kupowac aparat ale ojciec mi odradził "po ch*j ci to?"
ale jak se kupie jakiegos tela z aparatem 5mpx to ci bd mógł zrobic zdjęcia splanowanej głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Pią 10:01, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
troche odbiegliśmy od tematu a po co kłutnia?? ale tera pytanie na temat. co myślicie o tym "nitro" ?? ma to szanse powodzenia?? wiem że przy denaturacie żywotność silnika spada diametralnie (czy jakoś tak ten wyraz szoł ) ale kop by był i to spory i jak co to gdzie to dać?? wtrysk do gażnika czy do komory korbowej ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 10:40, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | daję ci spokój niech ci będzie ale i tak nie masz szans z moim sprzętem |
Pozostawię to bez komentarza. Żaden rozpuszczalnik ci nic nie da , jak masz kasę to rób wlot przez komorę korbową. Btw ile masz $ na tuning ?[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 21:16, 28 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
co do tego nitro to lepiej prawdziwe zrobic wytwarzając je w ten sposób [link widoczny dla zalogowanych]
później jak nabijesz do butelki tego podtlenku azotu(musi byc nabity pod ciśnieniem żeby miał siłę dostać się do gaźnika) to od butelki dajesz rurkę (taką jak od paliwa) i przez trójnik żeby razem w 1 rurce razem z wachą poleciał do szczelnego gaźnika i później pod świecę
Przyrost mocy jest od 15 do 20% (nie pamiętam dokładnie)
!!!Za Wszelkie Szkody Nie Odpowiadam, Robisz To Na Własną Odpowiedzialność!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 9:15, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | co do tego nitro to lepiej prawdziwe zrobic wytwarzając je w ten sposób [link widoczny dla zalogowanych]
później jak nabijesz do butelki tego podtlenku azotu(musi byc nabity pod ciśnieniem żeby miał siłę dostać się do gaźnika) to od butelki dajesz rurkę (taką jak od paliwa) i przez trójnik żeby razem w 1 rurce razem z wachą poleciał do szczelnego gaźnika i później pod świecę
Przyrost mocy jest od 15 do 20% (nie pamiętam dokładnie)
!!!Za Wszelkie Szkody Nie Odpowiadam, Robisz To Na Własną Odpowiedzialność!!! |
człowieku. podtlenek azotu do dwusuwa? to się nijak ma do sztuki mechanicznej. zabijesz ten silnik ;/
nie próbujcie tego w domu.
edit:
zapomniałbym. podtlenek azotu dostarcza się do cylindra nie z paliwem , tylko dodatkowo , w wysokiej temperaturze on momentalnie rozpada się na azot i tlen. co zwieksza ilość tlenu i poprawia moc silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez holipa dnia Sob 9:18, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 10:14, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ale odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie. Tak jak na tym zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych]
Czy tak [link widoczny dla zalogowanych] całą nóżkę z jednej strony.
Bo na pierwszym jest takie zaokrąglone a na drugim równo ścięte.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 10:58, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
arekd napisał: | Ale odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie. Tak jak na tym zdjęciu [link widoczny dla zalogowanych]
Czy tak [link widoczny dla zalogowanych] całą nóżkę z jednej strony.
Bo na pierwszym jest takie zaokrąglone a na drugim równo ścięte. |
no weź to na chłopski rozum. z jednej strony jakieś foto z googli , z drugiej strony schemat p. Sałka. jasne że każdy postąpi według schematu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 11:00, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ile razy można pisać ,tak jak na 1szym. Sałek miał przestarzałe pomysły, teraz się robi tak jak na 1szym i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Sob 11:01, 29 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|