Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Pon 12:27, 14 Kwi 2008 Temat postu: Tuning w stylu jawasaki-zębatka |
|
|
Sorry zrobiły mi się 2 tematy takie same, ale skoro tak się już stało to zapytam czy jak wymienię cylinder, wydech filtr powietrza rozwierce króciec i założę zębatkę 12 lub 13 to ile jawka pociągnie.
I czy przy cylku 60 lepiej dać 12 czy 13z ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawasaki dnia Pon 12:58, 14 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:24, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 . A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Pon 13:50, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
mangus napisał: | Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 . A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie? |
Nie v-max i przyspieszenie tylko albo v-max albo mocniejszy/a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikolaj
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:19, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
To musisz po prostu założyć najpierw 12Z pojeździć a potem tak samo w 13Z i zobaczyć co ci bardziej pasuje. Silnik silnikowi nie równy i nie wiadomo jak będzie Ci szła np. na 13Z.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 20:51, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
13Z troszkę zmienia przełożenia w ten sposób, że kazdy z biegów jest trochę dłuższy. V-maxa tak dużo nie zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
speedfighter
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 169
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznań
|
Wysłany: Pon 22:26, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
mangus napisał: | Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 . A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie? |
dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 7:32, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
speedfighter napisał: | mangus napisał: | Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 . A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie? |
dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało |
Jak sie wchodzi na wysokie obroty na biegach to nie jest tak zle ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 11:09, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
kędzior napisał: | speedfighter napisał: | mangus napisał: | Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 . A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie? |
dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało |
Jak sie wchodzi na wysokie obroty na biegach to nie jest tak zle ;p |
Bo Jawka ma silnik wysokoobrotowy i dlatego mocy nabiera przy duzych obrotach ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 15:09, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Mowienie o silniku jawki 'wysokoobrotowy' jest w tych czasach pewnym nadużyciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikolaj
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:15, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja zmieniam w ten weekend zębatkę z 11 na 13 i zobaczę co z V-max. Ale powinna być większa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 17:54, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Według moich obliczen (cylinder 60, rozwiercony przelot, inny wydech, troche przerobiony zaplon)
13z- 70km/h
12z- 60km/h
11z- 45-50km/h
Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikolaj
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:02, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika |
Zgadzam się z tym. Na 11 przy tych 55km/h (tak jak moja idzie na na 11Z na oryginalnym cylku 50 czeskim i tylko odblokowana) to już silnik nie daje rady kręcić szybciej nawet jak się z górki jedzie po ulicy to czuć że trochę go hamuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18:38, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tak do zarżniecia nie krece na tej 11, bo wal mi zaczyna dogorywac, a przylalem zasade, ze nie doloze do jawki ani grosza. Kompromisem jest 12, natomiast na 13 sie po miescie jezdzi najlepiej (no ale przy serii to troche nieraz trzeba pilowac pod gorke)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Wto 19:29, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam teraz 12z, bo jest dobra, mam krótsze przełożenia, a to nieprawda że 60 tylko pojedzie. Jawy mają to do siebie, że bujają sie potem jeszcze dość długo. Ale znowu po remoncie już prawie dotarłem do 60 przyspiesza naprawdę szybko, nie ma żadnego zmuła-gwałtownie reaguje na gaz i ciągnie równiusieńko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 19:35, 15 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Sorry za offtop ale Bazi powiedz mi ile już dotarłeś km? I przy jakiej prędkości przerzucasz z 2 na 3? Hehe dzisiaj juz mam prawie 100km zrobione po remoncie ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|