Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 8:47, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
jaras napisał: | planuje załozyc 14z z wsk bo mam nadniar mocy. na wałek pasuje. troche jest za gruba ale na tokarke ją i jazda. aha no i lekka korekta prawego dekla |
Zazdroszcze Ci nadmiaru mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dziki007
Początkujący
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Temeszów
|
Wysłany: Nie 10:23, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
a powiedzcie mi dlaczego mój ogar na 1 i 2 jest silny a na trójce ledwo się ciągnie. (zębatke mam 11)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 10:31, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dlatego że dostaje za malo wachy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mikolaj
Bywalec
Dołączył: 13 Mar 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:35, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
No i wróciłem z przejażdżki. Zrobiłem jawką ponad 100km na zębatce 13Z i moge powiedzieć że jest ok. Nie jest mułowata. Na 1 i 2 przyspiesza ładnie (a ja lekki nie jestem). Na 3 rozkuliwuje się troche słabiej ale jak się już dobrze rozkula to leci te 65-68km/h. Najlepiej jak się gdzieś jedzie i jest z górki a potem równo. Jak się z tej górki rozpędzi to leci cały czas potem szybko jak się gazu nie odpuści (nie wiem ile bo nie mierzyłem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cyprian
Początkujący
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakliczyn
|
Wysłany: Pią 20:49, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Według moich obliczen (cylinder 60, rozwiercony przelot, inny wydech, troche przerobiony zaplon)
13z- 70km/h
12z- 60km/h
11z- 45-50km/h
Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika |
Zgadzam się z tym ze na pola jest lepsza 11. Dziwi mnie prędkość na 11 - 50 km. Moja na tej zębatce idzie tak gdzieś z 60 po równym a na 12 ok 70, a posiadam nominał czeski
tylko po wymianie pierścieni
i tłumik od Simsona z nowymi flakami, więc wielka ździwka z mojej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:54, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
cyprian napisał: | macq napisał: | Według moich obliczen (cylinder 60, rozwiercony przelot, inny wydech, troche przerobiony zaplon)
13z- 70km/h
12z- 60km/h
11z- 45-50km/h
Z tym, ze na 11 zbiera sie na trojce juz od predkosci 25km/h, jazda po polnych drogach to czysta frajda, natomiast na asfalcie to katusza dla silnika |
Zgadzam się z tym ze na pola jest lepsza 11. Dziwi mnie prędkość na 11 - 50 km. Moja na tej zębatce idzie tak gdzieś z 60 po równym a na 12 ok 70, a posiadam nominał czeski
tylko po wymianie pierścieni
i tłumik od Simsona z nowymi flakami, więc wielka ździwka z mojej strony | Oj, licznik Ci przekłamuje i to sporo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cyprian
Początkujący
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakliczyn
|
Wysłany: Sob 18:35, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nic mi nie przekłamuje bo dwóch kumpli mnie sprawdzało, jeden na Simsonie a drugi
na skuterze. Sprawdzał mnie jeszcze Tato samochodem i takie prędkości pokazywał prędkościomierz B)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:46, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mam problem jak odkerecic zebatke ?? odkreciłem dekiel zdjolem lancuch i nie hu hu niewiem jak odkrecic ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:48, 19 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Masz blaszke zagienta na srube musisz ją odgiąć a potem odkrecasz śrube...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
klimazzz92
Początkujący
Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: Sob 16:51, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mam zębatkę 12z, mój v max to 65 km/h . Przyśpieszenie całkiem niezłe , prędkość mogła by być większa .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mac
Wymiatacz
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 17:43, 31 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem cylinder 55ccm, bo aktualnie silnik jest w remoncie i zakładam czeski nomoinał 50ccm. Jako, że głównie jeżdżę za miastem po asfalcie, zrobiłem sobie podziałkę na manetce gazu i nie jadę z odkręconą na ful. Na tym cylku niby 60ccm, jechałem 55-57km/h na zębatce 12z. Na zębatce 13z przy tym samym poborze gazu jechałem 58-60km/h.
Dziwne było to, że po założeniu 13z Jawa miała lepsze przyspieszenie, ale tylko gdy jechałem sam (?). Z pasażerem na 12z jechałem tyle ile sam, około 58-60, a po założeniu 13z z pasażerem max 45km/h po prostej.
Teraz mam dylemat, jaką zakładać na cylek 50ccm... Chyba bezpieczniej będzie 12z, bo planuję jazdę z pasażerem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Pon 17:45, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 11:43, 01 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
speedfighter napisał: | mangus napisał: | Pójdzie Ci tyle ile pójdzie czyli po dobrym dotarciu jakieś 75 . A zębatkę to sam musisz zdecydować czy chcesz mieć spory v-max czy dobre przyspieszenie? |
dobre przyspieszenie? w jawce? hahaha to ci sie stary udało |
Moja Jawka to cylinder 60, powiekszone dysze, odblokowany tlumik, zebatka 12 i nowy gaznik, silnik ma rok, wszystko mam w nim nowe i Simsonowi z nowymi pierscieniami dobrze dotartego z 3 biegami daje rade....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|