Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:33, 02 Maj 2006 Temat postu: Tuning silnika według Tomasza Sałka |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] mam pytanie czy ktoś już tuningował jawke w ten sposób ??? i czy zaby dobrze wypolerowac "okna"(szczeże powiedzawszy niewiem o co chodzi)trzeba rozpoławiać cały silnik??? bo niedokładności pomiędzy karterem a cylindrem to chyba spokojnie mozna bez rozbierania?! odp!
z góry thx
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 20:57, 02 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
to okno to chyab chodzi o przeswit tych kanalow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siwy
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2005
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 7:55, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
okna masz w cylindrze, jak patrzysz od góry to po bokach masz te dziury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 10:08, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
no wlasnie mowie ;/ten opis to raczej dobry sposob na tuning silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 23:23, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
ok dzienki jeszcze sie zoboaczy ile z jawki mozna wycisnac;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 20:44, 13 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A czy taki tuning nie skraca żywontności silnika;>??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snakers1
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Cze 2006
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Września
|
Wysłany: Sob 8:46, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Skraca i to dużo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Sob 13:38, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
A mi sie wydaje, ze jakby odchudził tłok i dał łozysko igłowe na wale, to nie tak bardzo, bo mogłoby to odciążyć silnik. ja sie tam nie znam, ale moim zdaniem to najlepszy tuning tych silników.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Sob 22:40, 14 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wg mnie nie skraca to zywotnosci silnika, tylko go odciaza, nie ma w tym poradniku mowy o jakis turbinach, Nitro czy Chy wie co, ale o skorygowaniu nie dokladnosci i niedbalstwa producenta. Polerowanie kanalow (krucca rowniez) ulatwia przeplyw mieszanki w wylot spalin- to chyba jasne dla wszystkich.
Jezeli motór jest na oryginalncych czesciach- nie jakiejs`prywacie` to mozna smialo dokonac tego "tuningu". Ja robilem taki tuning, tylko nie "przesuwalem" okien w cylindrze, ale szczerze Wam powiem, ze shau nie bylo. Mialem podrobke walu- allegro, i niestety wianek nie wytrzymal- wiadomo made in PL
Najlepszym sposobem na zwiekszenie mocy i speed`a jest szlif- najlepiej 3, ale nie jakas 60-tka, ktora po sezonie nadaje sie tylko na zlom, ale stary, uzywany zeszlifony gar- tylko szkoda, ze malo kto podejmuje sie szlifu tych cylinderkow, a juz wogole na rozmiar 3 szlifu... No i oczywiscie odblokowanie i odpowiednia/optymalna regulacja!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|