Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:02, 31 Maj 2006 Temat postu: Tuning silnika jawki |
|
|
Czesi produkują części i przerabiają silnikiz wyraźnym wzrostem mocy nawet do 10km!! nie wiem czy w to wierzyc ale jak silnik simka daje rade to jawoski też może . Oto linki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (Tą strone TRZEBA przetłumaczyć)
[link widoczny dla zalogowanych] (sklep wysyłkowy z ORYGINALNYMI częściami do jawek, nie rozwalają się jak te Polskie gów..)
[link widoczny dla zalogowanych] ( Tak wyglądają ich odpowiedniki naszego cylindra "60ccm" ) Ogólnie da się to wszystko zrobić poszukam to znajde schematy dokładne i będę zaczynał w zime składać taki silnik tzn. CZeski wał dokładnie wypełniający skrzynie korbową , łożyska c3, zachodnie simmeringi, ten zestaw cylinder tłok głowica, gaźnik od jawy 250. Najciekawiej przerabiają tłoki jak znajde to pokaże zdjęcie. Wygląda to mniej więcej tak dziura na wylot o szerokości ok1cm w miejscu na pierścienie i 2 zwężenia na długości tłoka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 19:31, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
jak cos bedzesz kupywal od czechow to napisz jak ci tranzakcja poszla;) bo z tego co widze to tam na tym linku ze sklepem z czesciami to wcle nie tak drogo;)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 19:55, 02 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
tak 10KM ? a moze przyjmij ze silnik jawki nie jest za bardzi wytrzymaly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:38, 08 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
pracownik z ag-motu powiedział że jak bedzie w Czechach to wezmie kilka tych zestawów (podobno na tym wale cylindrze głowicy + chyba gażnik od jawy 250 to mozna 100 km/h jechac) na próbę i zobaczy jak sie bedą sprzedawać
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 9:09, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy.., coś mi się nie chce wierzyć w te 10 KM...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 21:37, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze mozna jechac ale ciekawy jestem ile km przejedziesz? jawka nie jest przystosowana na takie przeciazenia to jest wysokoobrotowy silnik wiec jak wejdzie na jeszcze wieksze obroty to sie po prostu rozleci wal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 21:49, 05 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ale kozacki ten cylinder. Chętnie bym sobie taki kupił dla szpanu
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 7:07, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Dla szpanu to sobie lepiej weź żarówkę w usta włóż i weź sobie przyklej na plecy katrke z napisem "Jestem oświecony" Ciekawe, czy ktoś juz próbował to montować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 8:10, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
napewno tylko zed nie wiadomo z jakim skutkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie 9:55, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
to nie bedzie pasowało do silnikow jakie mu mamy, yo są części od jawy babetta, takie śmigło to w skuterach jest , jak w babetce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pon 9:14, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
10KM i 500km wytrzymałości. Wał się na ukręci przy takiej mocy. Klientom ode mnie się wały ukrecały na gaźniku od wfm to co dopiero przy takiej mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:17, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja na gazniku od wfm smigam juz pare tygodni i wcale nie nazekam.
tylko 2 razy swieca mi sie sama wykrecila ale to nie problem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 6:43, 08 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
no jak ci od kompresji gwit zepsuje swieca ktora jak jest odkrecona moze wystrzelic to wtedy bedzie problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 12:01, 08 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
moze się nie znam ale wfm ma raczej duzo mniejszą kompresję niż jawa <co?>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:50, 09 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jaka jest kompresja w wfm bo nie mam takiego motoru, miałem tylko gaźnik.
Ale jawka dostała sporo mocy pomimo że gaźnik przymocowałem okragłą rurką cieńszą od standardowego krócca.
I do tego jeszcze mój mustang zaczoł palic z kopa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|