Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jowkowicz17
Bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Śro 14:29, 26 Wrz 2007 Temat postu: tuning: odblokowanie krucca, szlif tloka, planowanie glowicy |
|
|
Siema. Chce poprawic troche osiagi swojej jawki. mam zamiar odblokowac kruciec:
[link widoczny dla zalogowanych] wg tej insteukcji, oraz zeszlifowac tlok, czy nowy tlok oplaca sie szlifowac??? mam cylka 60ccm
splanowac glowice czy to co daje??? a wlasciwie jak to sie robi bo nie mam o tym zielonego pojecia.
A MOZE ZNACIE JAKIES INNE SPOSOBY NA POPRAWIENIE OSIAGOW W JAWCE
PS. TLUMIK MAM ODBLOKOWANY
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motórzysta
Emerytowany Moderator

Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 14:34, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
2891279612761237 tematów o tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 14:36, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
było o tym 9658754398675436985432765432987654398 tematów SZUKAJ NIE BOLI !!!!!!!! kruciec mozes zkupicnowy gotowy juz normalny a nie zablokowany. szlifowanie tloka ? hmmm mas zna mysli podcięcia płaszcza od strony kanału ssącego ? da to dobrze poniewaz wiećej wachy bedzie zasysane do skrzyni korbowej. wypoleruj wszystkie kanały w cylku wyczysc wydech tak samo filtr czysty jak łza musi być.
planowanie głowicy daje sporo. zwiększa ci stopień sprężania a za tym idize w parze wzrost mocy. z tym to najlepeiej udaj sie do tokarza
inny sposób ? kup lepszy motor zmień zębatke zdawczą na 13z
lej dobrą wachez octanboosterem, i dobrym olejem nie mixolem i nie semi sync z orlenu tylko wysokiej jakosći syntetyki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1503
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 19:20, 13 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
słyszałem ostatnio że po rozwierceniu króćca trzeba go dokładnie wypolerować bardzo drobnym papierem ściernym czy to może coś dać??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:25, 13 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
*Wsadż podkowę,
*Wsadż lepsze łożyska na wał (SKF lub Koyo),
*Odadaj cylindre do szlifu (jeśli tego wymaga),
*Wypoleruj i powiększ do 18mm kanały w cylindrze,
*Zkoryguj i wypoleruj wszsytkie kanały (wylotowy i wlotowy),
*Zmień gażnik na od Simsona albo od WSK'i,
*Przerób wydech na przelotowy,
*Oczywiście odblokuj,
*Możesz pokombinować z większym kolankiem,
*Wzmocnij sprzęgło,
*Polerka komory korbowej,
*Wsadz lepszy wła korobowy (na łożyskach igiełkowych)
Jest po kolei o tym samym już 3 tematy... W każdym to samo napisałem i teraz jeśli ktoś mi walnie taki tekst co można zrobić to mu odpowiem tak jak na górze... Ludzie: opcja szuklaj nie boli !! Powinien być jakiś wielki temat o tym ale widzę że nic nie ma... W każdym dziale trzeba zrobić że jeśli czegoś nie wiesz to najpier poszukaj... Żeby dzieci się nauczyły... Gdybym ja był tutaj modem to bym zrobił porządek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|