Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Czw 14:15, 09 Wrz 2010 Temat postu: Tuning od podstaw do zawodów |
|
|
Chciałbym startować w wyścigach jawek np coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=B4YY54UVs2U Już pisałem z dwoma czechami odnośnie tych wyścigów. Mogę startować, nie są potrzebne żadne homologacje (na kask itp.) motor NIE musi posiadać dokumentów. Wtedy zapadła decyzja zbudowania crossa. W międzyczasie dostałem silnik, który najprawdopodobniej przeszedł remont i nikt go nigdy nie odpalił, nie wiem czy skrzynia jest dobrze złożona,cały iskrownik/zapłon jest nowy, wał się nie obraca, a cylinder, choć nie ma nawet żadnego nagaru w wydechu (nie był używany) nie nadaje się do użytku. Wał już mam nowy (jeszcze nie założony), będę po raz pierwszy w życiu rozpoławiał silnik. Postanowiłem zbudować "rakietę" , jedynym ograniczeniem jest średnica cylindra 40mm (czyli 60ccm chyba może być?) głowicę mam już taką, która ma komorę spalania identyczną jak głowica słoneczkowa . Proszę o porady dotyczące tuningu mechanicznego od podstaw, koszty się nie liczą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtekwrc dnia Czw 14:16, 09 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 18:36, 09 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz cos wiedziec o tuningu to pogadamy jutro pod wieczor, moge wyciagnac niektore projekty z mojego garazu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
leNmaN
Nowy

Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 8:02, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie masz za bardzo pojęcia o tuningu nie bież sie za niego za szybko...Najpierw poczytaj różne fora przeglądaj zdjęcia.PRZEMYŚL wszystko i dopiero myśl o tuningu.Co do kwesti zawodów radził bym silnik oddać w ręce mechanika by później nie było niemiłych niespodzianek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
paabson
Nowy

Dołączył: 05 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:14, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Na początek poczytaj artykuły Tomasza Sałka o usprawnianiu silników 2T.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez paabson dnia Pią 13:26, 10 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojtekwrc
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów
|
Wysłany: Pią 18:06, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Czytałem prawie wszystkie artykuły Tomasza Sałka, parę książek dot. tuningu silników. Ale to wszystko tylko teoria, a ja chcę się was zapytać jak to zrobić w praktyce, jakieś porady? pomysły?usprawnienia których jesteście autorami? LenMan trochę o tuningu wiem, ale bardzie 4t niż 2. A chcę wyciągnąć jak największą moc, wytrzymałość nie ma dla mnie większego znaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|