Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Czw 18:31, 18 Lis 2010 Temat postu: tuning na 4t |
|
|
witam. mam kilka pytań do planowanego przez ze mnie tuningu jawki.
1.czy opłaca mi się założyć silinik od ogara 900? jeśli tak to na jakie problemy się natkne (podejrzewam że mocowania trzeba przespawać).
2.jeśli bym miał już silnik 4t to czy opłaca się zakładać turbosprężarkę (tak wiem głupio brzmi ale jak mam iść na mecha-elekronika to coś musze umieć, a to jest idealny sposub na zdobyćie doświadczenia)
3.chciałbym mieć wyższe zawieszenie i czy dało sie i opłacało założyć jakieś amorki z np. ktm albo czego?
co do turbo jeśli by się opłacało to od czego moge wziąć je?? czy miałbym duże problemy z konstrukcją układu wydechowego?(wiem że roboty by było troche, ale... )
silnik by był z ogara 900 z 2008 roku, cylek 75 cm3.
prosze abyście pisali swoje uwagi( ale nie typu :to tylko taki szpan na wsi) oraz dawali porady. z gury dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Czw 18:55, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dobry koleś jesteś . Nie opłaca sie tak słabego silnika do jawki wstawiać. Zamulony do tego chiński. Turbosprężarke chcesz wstawić? Chyba z mercedesa . Jak chcesz wyższe zawieszenie to wstaw se z simsona przód a tył MZ regulowane. Z tym turbo to jak to sie mówi "rozj*bałeś system".
Z gÓry dzięki się pisze.
PS. Nie ma za co, służe radą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malamut
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:10, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witaj...
nie wiem czy słusznie ale mi to podchodzi pod WT... jak chcesz coś takiego robić dla nauki to można ale do jeżdżenia to trochę bez sensu...
PS: sposub... sposÓb się pisze i góry... i nie jestem pewien ale przeze mnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez malamut dnia Czw 20:04, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Czw 19:20, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
witam czy to tuning to nie wiem to raczej wymiana silnika chcesz chyba zrobić [link widoczny dla zalogowanych] takie coś ale na to szkoda motorków no ale każdy niech robi co chce a i czy ten silnik jest w automacie czy manual łańcuch wychodzi z prawej strony wiedz obrócenie koła cze cieka
ogółem NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM**a z tego będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Czw 19:27, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
po przeczytaniu tego pierwszego posta miałem to:
hahahahahahaha.
1. Człowieku, po co niszczyć jawkę i wsadzać silnik od jakiegoś chinola ? i do tego 4t ?
przecież to słabiutkie i marnej jakości jest... Bez sensu.
2. Jak mówią "Polak potrafi" - tylko co z tego skoro z tego silnika będziesz miał po chwili sieczkę ? tam zaworki są cieniuteńkie, głowiczka do najmocniejszych nie należy... A wał mmm... Ciekawe po ilu km by się sypnęło - po 2 no może trzech... Bez sensu.
3. No to jest jedyny sensowny podpunkt - lagi wymienić się opłaca.
PS: nie "gury" tylko góry; nie "sposub" tylko sposób - sory ale strasznie w oczy to kole...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWa890
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Czw 20:25, 18 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
trzeba z powrotem do podstawówki wysłać nie dawaj tego silnika bobyś był głup*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Pią 15:57, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a wiecie może jak prosto (chodzi mi nie zbyt skoplikowane, jak jest coś bardziej skomplikowanego to zawsze zje*e sprawe ) zwiększyć moc oryginalnego silnika? bo te 3 kuni mnie nie zbyt zadowala. albo z czego założyć silnik tak żeby był mocny ale tak 50 cm3. yooo ten silnik jest w manualu. wiem że błędy popełniam ale z ortografii nie jestem dobry . dzięki za uwagi. a i mam jeszcze pytanie co do elektryki. wie ktoś jak założyć akumulator do jawki?? czy dało by sie założyć sprzęt audio??(czy by sie coś słyszało? mam wątpliwości) oraz czy da sie założyć elekryke z innego moto(głównie chodzi mi o kierunki, obrotomierz)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kurupatwa dnia Pią 16:00, 19 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:09, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tam się nie znam na tuningu, może ktoś inny coś o tym powie..
Ale co do audio to nie rób z tego wiejskiego skuterka 4t, bo widzę, ze jawke chcesz przerobić na chińskiego skutera, żeby się lansować przed kumplami. Resztę schematów znajdziesz na forum, wystarczy tylko uruchomić opcję "szukaj".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Pią 16:27, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
nie chce przerabiac na chinola
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
malamut
Początkujący
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:55, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ale tak się stanie najprawdopodobniej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 21:10, 19 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
podkowa i membrana, dodatkowe kanały, polerka komory korbowej planowanie głowicy i już
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kurupatwa
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zduny/Łowicz
|
Wysłany: Sob 9:25, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
wstawi ktoś linki albo tytuły jak zrobić mębrane i podkowe (zielony jestem w tym). opłacało by się kupić CZESKI sportowy układ wydechowy(mam rodzine w czechach to może pojade)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 9:34, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest na forum lub w linku to mojego pj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maciek2777
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:43, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Na allegro była kiedyś jawka z silnikiem 4t chińskim...
Jak chcesz zmieniać silnik to najlepiej na 2t tylko turbo nie założysz...
Jeśli chodzi o koło to silnik od rs pasuje bo ma łańcuch po tej stronie co trzeba, ale pewnie się w rame nie zmieści i dużo z tym będzie roboty, i kosztów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Trojan
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Staszów/Kielce
|
Wysłany: Wto 13:42, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Bleee... Jak już chcesz koniecznie wymienić silnik to przynajmniej na coś przyzwoitego (np. am6) - to co napisałeś to chyba najgorsza opcja... Jeżeli chodzi o kierunki to owszem (wogóle elektryka), zawieszenie również, z obrotomierzem będzie trudniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|