Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sopel234
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice olsztyna
|
Wysłany: Pon 20:11, 13 Lut 2012 Temat postu: Tuning jawki 85km/h? |
|
|
Witam czy po takiej przeróbce moja jawka osiągnie 85km/h?
50/4,podniesione okno wydechowe,podkowa,membrana,gaźnik dell'orto 17,5,zapłon CDI,splanowana głowica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wesoły Koń
Bywalec

Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Pon 20:31, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A co? Zrobiłeś tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sopel234
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice olsztyna
|
Wysłany: Pon 20:36, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
będę tak miał niedługo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wesoły Koń
Bywalec

Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Pon 20:38, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja myślę że te osiem dych poleci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 22:23, 13 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak założysz mniejsze koło to na pewno na liczniku będziesz miał...
a tak serio serio, po Co? raczej na stałe takiej prędkości nie osiągniesz, a jeśli już to przy dobrych warunkach i przy pełnym gazie, szkoda silnika na takie coś, jak chcesz tuningować to przygotuj się na włożenie większej kasy i na to że zmodyfikować trzeba będzie dużo więcej, jeśli chcesz małym kosztem i przy małym wkładzie pracy osiągnąć "cuda" to sobie odpuść bo niepotrzebnie silnik zniszczysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sopel234
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice olsztyna
|
Wysłany: Wto 5:37, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
no , ale te 80km/h mogę się spodziewać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:37, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nawet jakbyś osiągnął te 80km/h to i tak ten silnik długo nie pojeździ z taką stałą prędkością.Masz 500-600 zł żeby włożyć w jawkę?Ten tuning wiąże się również ze zrobieniem lepszego sprzęgła.Do tego seta musisz mieć porządnego spawaka.I wymaga to jeszcze kilku kosztownych przeróbek.Koszty i twój włożony czas są nieopłacalne.A znając życie po miesiącu ci się odechce.Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy , to wszystko wymaga dobrej wiedzy technicznej.Sądząc po twoich wypowiedziach jesteś początkującym jawkowiczem.Reasumując szkoda twojego zachodu "Z jawki ścigacza nie zrobisz" Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sopel234
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice olsztyna
|
Wysłany: Wto 14:06, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam zamiariu jeździć ciągle 80km/h czasem tak , ale nie ciągle.Ja tego nie będę robić.również wydech będzie mi robić osoba doświadczona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:14, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
No to po ci tak podrasowany silnik?Dodam że będzie sporo więcej palił.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kawula9 dnia Wto 14:15, 14 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 15:52, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A ze się tak spytam.. Czy ktoś wypowiadający się w tym temacie jeździł na tak przerobionym silniku 223, ze tyle wie na temat tych przeróbek i zachowania silnika po tych przeróbkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek200
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Wto 16:05, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem to bez sensu przerabiać tak jawke, lepiej sprzedać sprzęt komuś kto o niego zadba a za tą kasę i kasę przeznaczoną na tuning kupić simsona który seryjnie poleci ponad 70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 16:09, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
krzysiek200 napisał: | moim zdaniem to bez sensu przerabiać tak jawke, lepiej sprzedać sprzęt komuś kto o niego zadba a za tą kasę i kasę przeznaczoną na tuning kupić simsona który seryjnie poleci ponad 70 |
Skoro Ty nie widzisz w tym sensu to nie znaczy, że i ktoś go nie widzi.. A co masz do przerobionego silnika? Ramę można zostawić w spokoju, ale silnik to trzeba modzić ile wlezie, takie moje zdanie.
Jak chłopak chce to niech modzi, zauważy sporą poprawę, skąd możecie wiedzieć, że później jeszcze o krok do przodu nie pójdzie? Tacy jesteście a wszyscy z was by mieli banana na ryju mając tak przerobiony silnik. I niech mi nikt nie pie**oli że nie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sopel234
Bywalec

Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice olsztyna
|
Wysłany: Wto 16:53, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A sprzęgło muszę jakoś wzmacniać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 16:55, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
sopel234 napisał: | A sprzęgło muszę jakoś wzmacniać ? |
Dać po dwie podkładki pod sprężyny..
Tak się sracie o to sprzęgło, aż mnie zmotywowaliście żeby zrobić inne..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kawula9
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:17, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 tutaj przydałyby się dobre tarcze sprzęgłowe(nie korkowe tylko z wkładem drewnianym).Oraz lepszy docisk czyli dużo grubsze podkładki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|