Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 21:37, 14 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
holipa napisał: | chcesz mocniejsze sprzęło to kup czeskie tarczki i daj podkładki pod segerka
ja żeby sprzęgło wzmocnić w jawce przerobiłem kosz sprzęgłowy uszkodzony. były w nim luźne szpilki (nitowane) , powyrywałem je , na szlifierce trochę oszlifowałem żeby weszły w otworki , zmajstrowałem z 3 starych tarczek przyrząd do równego ustawienia owych szpilek , poziomicą wypoziomowałem całość i pospawałem tig'iem . potem z drugiej strony (prawie wcale nie nadlewałem) , oszlifowane ładnie sprawdzone na tokarce czy bicia nie ma , założone i jeździ już od czerwca.
[...] |
to zapodaj foty, może zrobię podobnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Śro 22:31, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wiesz co. niema problemu. możesz wpaść do mnie , rozebrać to sprzęgło , porobić foty w porównaniu z nie grzebanym koszem sprzęgłowym i złożyć.
mi się nie chce tego rozbebeszać , tym bardziej zimą , już nie wspomnę o tym żę dość ciężko segery założyć jak się sprężynę o tyle więcej napina
a sam przyrządzik do ustawiania szpilek postaram się odnaleźć po powrocie do domu. były to 3 tarczki zużyte , a pomiędzy nimi nakrętki pod klucz 13mm. do tego tulejki służące do łączenia przewodów poprzez zaprasowanie wpasowane średnicami , tak żeby całość była równo , sztywno i ogólnie gites majonez
całość ustawiona na sztywnym dobrym koszu , żeby otwory równo wyszły
więcej pieprzenia było z tym przyrządzikiem , niż z skróceniem i pospawaniem szpilek.
tak bej de łej. zalecany spaw metodą 141 ze względu na możliwość utworzenia spoiny bez "podlewania" drutem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: Nie 14:09, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Mój ogar po remoncie silnika wyciąga spokojnie 75KM/h i jest to stała prędkość Ale nie ma co silnika katować 60 to zadowalająca prędkość ( spokojnie wyprzedzam kolesi na chińskich "kibelkach"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bobslej0
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:49, 30 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
krzysiek200 twój post został napisany w Prima Aprilis ,czyli prawidłowo, nikt nie uwierzy że stała prędkość ogarka 75km/h hahahahahahah, największe bzdury jakie czytałem !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:06, 31 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja wiem że u siebie w skrzyni mam większą przełożenie zamiast 18 zębów to mam 20 zębów, Żebatka z czech
W dodatku mam mniejszą zębatkę na kole napędowym. Przednia zębatka zdawcza 12z. 3 szlif oryginalnego cylindra, Silnik odblokowany. I prędkość maksymalna to 75 km/h.
Możecie mnie wyśmiać albo coś w tym stylu ale ja mam to w d*pie czy mi wierzycie czy nie.
Ja po prostu mowie ile mi GPS pokazywał. A najdokładniej prędkość mierzy dobry GPS.
Dobre dotarcie cylindra też jest ważne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pią 7:15, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
najdokładniej prędkość mierzą fotokomórki rozstawione na prostym odcinku w danych odstępach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Pią 14:02, 01 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
kondzio310 napisał: | Ja wiem że u siebie w skrzyni mam większą przełożenie zamiast 18 zębów to mam 20 zębów, Żebatka z czech
W dodatku mam mniejszą zębatkę na kole napędowym. Przednia zębatka zdawcza 12z. 3 szlif oryginalnego cylindra, Silnik odblokowany. I prędkość maksymalna to 75 km/h.
Możecie mnie wyśmiać albo coś w tym stylu ale ja mam to w d*pie czy mi wierzycie czy nie.
Ja po prostu mowie ile mi GPS pokazywał. A najdokładniej prędkość mierzy dobry GPS.
Dobre dotarcie cylindra też jest ważne. |
Nikt Cię nie zamierza wyśmiewać, 75 km/h w Jawce jest do osiągnięcia. Gdybyś napisał 85 to już by było co innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|