Tuning jawki 85km/h?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Wto 21:37, 14 Lut 2012    Temat postu:

holipa napisał:
chcesz mocniejsze sprzęło to kup czeskie tarczki i daj podkładki pod segerka

ja żeby sprzęgło wzmocnić w jawce przerobiłem kosz sprzęgłowy uszkodzony. były w nim luźne szpilki (nitowane) , powyrywałem je , na szlifierce trochę oszlifowałem żeby weszły w otworki , zmajstrowałem z 3 starych tarczek przyrząd do równego ustawienia owych szpilek , poziomicą wypoziomowałem całość i pospawałem tig'iem . potem z drugiej strony (prawie wcale nie nadlewałem) , oszlifowane ładnie sprawdzone na tokarce czy bicia nie ma , założone i jeździ już od czerwca.
[...]


to zapodaj foty, może zrobię podobnie..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Śro 22:31, 15 Lut 2012    Temat postu:

wiesz co. niema problemu. możesz wpaść do mnie , rozebrać to sprzęgło , porobić foty w porównaniu z nie grzebanym koszem sprzęgłowym i złożyć.
mi się nie chce tego rozbebeszać , tym bardziej zimą , już nie wspomnę o tym żę dość ciężko segery założyć jak się sprężynę o tyle więcej napina

a sam przyrządzik do ustawiania szpilek postaram się odnaleźć po powrocie do domu. były to 3 tarczki zużyte , a pomiędzy nimi nakrętki pod klucz 13mm. do tego tulejki służące do łączenia przewodów poprzez zaprasowanie wpasowane średnicami , tak żeby całość była równo , sztywno i ogólnie gites majonez Very Happy

całość ustawiona na sztywnym dobrym koszu , żeby otwory równo wyszły

więcej pieprzenia było z tym przyrządzikiem , niż z skróceniem i pospawaniem szpilek.


tak bej de łej. zalecany spaw metodą 141 ze względu na możliwość utworzenia spoiny bez "podlewania" drutem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek200
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łowicz

PostWysłany: Nie 14:09, 01 Kwi 2012    Temat postu:

Mój ogar po remoncie silnika wyciąga spokojnie 75KM/h i jest to stała prędkość Very Happy Ale nie ma co silnika katować 60 to zadowalająca prędkość ( spokojnie wyprzedzam kolesi na chińskich "kibelkach" Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 19:49, 30 Maj 2012    Temat postu:

krzysiek200 twój post został napisany w Prima Aprilis ,czyli prawidłowo, nikt nie uwierzy że stała prędkość ogarka 75km/h hahahahahahah, największe bzdury jakie czytałem ! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio310
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:06, 31 Maj 2012    Temat postu:

Ja wiem że u siebie w skrzyni mam większą przełożenie zamiast 18 zębów to mam 20 zębów, Żebatka z czech

W dodatku mam mniejszą zębatkę na kole napędowym. Przednia zębatka zdawcza 12z. 3 szlif oryginalnego cylindra, Silnik odblokowany. I prędkość maksymalna to 75 km/h.

Możecie mnie wyśmiać albo coś w tym stylu ale ja mam to w d*pie czy mi wierzycie czy nie.
Ja po prostu mowie ile mi GPS pokazywał. A najdokładniej prędkość mierzy dobry GPS.

Dobre dotarcie cylindra też jest ważne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pią 7:15, 01 Cze 2012    Temat postu:

najdokładniej prędkość mierzą fotokomórki rozstawione na prostym odcinku w danych odstępach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Pią 14:02, 01 Cze 2012    Temat postu:

kondzio310 napisał:
Ja wiem że u siebie w skrzyni mam większą przełożenie zamiast 18 zębów to mam 20 zębów, Żebatka z czech

W dodatku mam mniejszą zębatkę na kole napędowym. Przednia zębatka zdawcza 12z. 3 szlif oryginalnego cylindra, Silnik odblokowany. I prędkość maksymalna to 75 km/h.

Możecie mnie wyśmiać albo coś w tym stylu ale ja mam to w d*pie czy mi wierzycie czy nie.
Ja po prostu mowie ile mi GPS pokazywał. A najdokładniej prędkość mierzy dobry GPS.

Dobre dotarcie cylindra też jest ważne.


Nikt Cię nie zamierza wyśmiewać, 75 km/h w Jawce jest do osiągnięcia. Gdybyś napisał 85 to już by było co innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin