Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 16:57, 11 Wrz 2006 Temat postu: Tuning jawa 50 1976 rok |
|
|
Mam pytanie jak nie wielkim kosztem i bez uzycia specjalistycznego sprzętu zwiększyć moc i prędkość mojej jawy. Dodam że mam rozpilowany gardziel na maksa zwiększona dawke paliwa po przez zmieny ustawienia iglicy i zębatke 13 w silnik. Co moge jeszcze zrobić tylko prosił bym prostym jenzykiem bo ja początkujący jestem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 17:28, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
A kolanko wydechu skróciłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
byrcz17
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: Pon 18:22, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mozesz tez splanowac glowice... bedzie wiekszy stopien sprezenia i wiecej bedziesz mial mocy!! ja mam zamiar oprucz planowania glowicy tez jak wyzej napisal mandos skrocic kolanko o jakies 13-14 cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:33, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
A powieccie mi czy założenie 2-wu pierścieniowego tłoku ma wpływ na moc przyspieszenie i v maksymalną. I czy splanowanie glowicy nie wyniszczy mi zbytnio wału
|
|
Powrót do góry |
|
 |
byrcz17
Częsty bywalec

Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: Pon 18:47, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
jak zalozysz 2-wu pierścieniowy tlok to bedziesz mial mniejsze sprezenie, ale za to bedzie mniejsze tarcie. tak slyszalem ale czy to prawda to nie wiem a po splanowaniu glowicy nie powinno ci chyba wyniszczyc walu. ale o tym ze moze byc to szkodliwe dla walu to sie nie spotkalem jeszcze z takim postem  jak popisalem jakies bzdury to mnie poprawcie  
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiśl@k
Wymiatacz

Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Wto 13:21, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
A ja bede miał 4 pierścieniowy tłok i splanowaną głowice A odpowiadając na twoje pytanko to moim zdaniem kup sobie wieksza dysze (za 3 zł) to wtedy całkowicie odblokujesz gaźnik, do tego ten wydech skróc. Albo samo kolanko albo jak chcesz to i wogóle cały tłumik. Mozesz tez dać stozek bo to cos daje, przynajmniej mi sie tak wydaje. Oprócz tego mozesz świece zmienić. Nie iwem co jeszcze ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macio_tcz
Wymiatacz

Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto 13:39, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
rozbierz jawke z blach ja rozebralem caloa i zyskalem zporo na wadze
a ten stozek naprawde duzo daje a wal po splanowaniu glowicy wytrzyma spokojnie
jeszce jeden sposob mozna pozbyc sie magnesow w iskrowniku zmniejsza to opory magnetyczne i zwieksza sie predkosc i moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiśl@k
Wymiatacz

Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Wto 14:18, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Ale bez uszczerbków na elektryce ?? Ja sie kompletnie nie znam na elektryce daltego pytam. A jeszcze jedno pytanie: ta jawa to mustang czy kaczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 14:22, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Nie można sie pozbyć magnesów. Bez nich nie będzie indukcji prądu w cewkach (Fizyka III gimnazjum się kłania:) Chyba, ze wywalimy koło magnesowe, cewki, i jakos to podepniemy do akumulatora. Ale to lipne rozwiązanie-moto będzie uzależnione od benzyny i ładowania akumulatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiśl@k
Wymiatacz

Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Wto 16:43, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Z fizyki to ja jestem dość słaby . CI moge obliczyc P i W ale to jak mi dasz dane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
macio_tcz
Wymiatacz

Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto 18:20, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
sir hedelix czy jakos(bez obrazy) nie chcialo mi sie mowic o wszystkim ale sciagnelem sobie z neta wlasnie jak bozbyc sie oporow w kole musi byc akumulator ale jest to duzy wzrost na mocy i na predkosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Wto 19:56, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
sir_headly... czy to tak ciężko zapamiętać? Wiem, kupiłeś ten poradnik z allegro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiśl@k
Wymiatacz

Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Wto 20:03, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Proszę jakąś osóbke o dobrym serduszku zeby mi z łaski swojej wytłumaczyła ocb w tym wyjmowaniu magnesów i co musze oprócz tego zrobić. z tego co zrozumiałem to mozna wyjać magnesy z iskrownika ( mniej wiecej zczaiłem ocb ), i ze niby trzeba by wtedy przerobić na akumulator ta ?? musze pogadać z tatą w takim razie na to wynika i to ma bez kitu coś dać bo jak nie to wielkie dzieki. Sir_headly jakbys mógł to mi odp bo jesteś moim zaufanym człowiekiem który mniej wiecej zna moje plany tylko jak byście mogli to bym prosił dokładnie ( pewnie nie tylko ja, bo debilów z fizyki podejrzewam znajdzie sie paru ). Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 23:59, 12 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wiśl@k chodzi chyba o to, że wywalasz magnes (Jawka nie wytwarza prądu) i całą instalację ( w tym zapłonową) podpinasz pod akumulator. Jedziesz wtedy tak długo na jak długo starczy prądu w akumulatorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wiśl@k
Wymiatacz

Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Śro 15:47, 13 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
No to NIE MAM NIC W GŁOWIE I PRZEKLINAM.owy ten pomysł kapke
------------------------------------
BUehehehehehehheheh NIC NIE MAM W GŁOWIE I PRZEKLINAM rozwaliło mnie to. aleście wymyślili broń boze nie narzekam tak tylko mówie ze smiesznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|