Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matikoza1
Nowy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:00, 05 Maj 2012 Temat postu: Tuning jakie rzeczy |
|
|
Elo kupiłem sobie do Jawki 50 Mustang taki zestawik cylinder 60(tłok i pierscienie), wał wzmacniany, tłumik pseudosportowy, filtr stożkowy i zębatke 12 z. Co mogę jeszcze kupic żeby zrobi jeszcze lepszy tuning ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:15, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wywalić filter stożkowy i kupić zwykły oryginalny filter.
To zależy jakie masz fundusze i chęci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 16:55, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ogólnie wyświadczyłeś sobie niedźwiedzią przysługę
trzeba było czytać tematy, zamiast pseudo 60ccm trzeba było dać do szlifu oryginalny cylinder albo zamontować od simsona (jest na forum patent), zamiast wydechu pseudo sporta trzeba było pomyśleć o spawaku albo ewentualnie jakiś simsonowy bo lepiej będzie służył, zamiast wału wzmacnianego oryginalny bo z tym pseudowzmocnieniem tylko same problemy, wały często są nieodpowiednich wymiarów, są awaryjne i ogólnie nic ciekawego. Stożek spowoduje jedynie problemy z regulacją gaźnika, no chyba że wcześniej był zaworek zwalony i zalewał to teraz może być lepiej, ogólnie najlepiej zamontować zupełnie inny gaźnik jeśli to ma być tuning np od simsona czy tez piły motorowej (też na forum). Jak masz więcej kasy to można pomyśleć o innym konkretnym wale, membranie, podkowie i elektronicznym zapłonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 17:20, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tuning na chińskich częściach ciekawe co się szybciej skończy wał czy paliwo XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matikoza1
Nowy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:40, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
aa gdzie można kupi membrane podkowie i elektroniczny zapłon??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 9:37, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ty chcesz zapłon cdi ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 11:40, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Membranę kupisz na allegro, podkowę dorobi Ci tokarz, a zapłon elektroniczny albo będziesz musiał sam zrobić albo czekać na okazję gdy ktos będzie sprzedawał..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 14:38, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jest na internecie CDI robione prosto pod jawkę 50, ale jego całkowity koszt wynosi bagatela prawie 700 złotych... Możesz próbować sam zrobić. Na forum jest tutorial
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ziomal199412 dnia Nie 14:38, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 20:03, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
za 700zł kupisz do jawy 350 z regulacją kąta wyprzedzenia w funkcji obrotów i otwarcia przepustnicy, tak przypadkiem ostatnio odkryłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matikoza1
Nowy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:19, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
możecie dac jakiegoś linka do tej membrany bo nigdzie nie moge znalezc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | za 700zł kupisz do jawy 350 z regulacją kąta wyprzedzenia w funkcji obrotów i otwarcia przepustnicy, tak przypadkiem ostatnio odkryłem |
Wiedz, że zmiana kata wyprzedzenia zapłonu względem obrotów w 2t przebiega całkiem inaczej niż w 4t i raczej nikt się nie będzie bawił w to.. Ciekawostką jest to, że te rozwiązanie działa odwrotnie niż w 4t.
Membrany nie znajdziesz do jawki, trzeba dopasowywać tak samo jak i kostkę pod nią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 10:07, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
plusminus: nie mogę teraz tego znaleźć, przypadkiem kiedyś wpadłem na taki fajny układzik, montowany zamiast platynek z mikroprocesorem i wyjściem na rs żeby można było sobie wgrywać mapy zapłonowe i wtedy możesz robić i ustawiać co chcesz, układ kosztował ok 700zł właśnie ale samodzielnie można było to podobno zrobić taniej tylko że w necie nie bardzo są mapy do jawy a samodzielne opracowanie to nie taka prosta sprawa, ale skoro planuje być inżynierem to może kiedyś to ogarnę
aa i tak mi się skojarzyło, oczywiście do tego trzeba by dobrać odpowiednie czujniki czy położenia przepustnicy czy podciśnienia, oczywiście "raczej nikt się nie będzie bawił w to..", dodam nikt normalny... ale skoro można to w teorii bez problemu zastosować to w przypływie gotówki i czasu wolnego gdzieś w głowie będzie siedzieć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:06, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Mój kolega z wioski zrobił/przerobił zapłon cdi od nsr 125 musiał co nie co poprzerabiać i wywiercić dziury na czujnik ( nie wiem jak fachowo się te rzeczy nazywają proszę się nie czepiać) ale muszę powiedzieć że działa to świetnie. On założył to do jawy 350 a późnej sprzedał ten patent komuś do jawki 50 mustang.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 14:47, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Być może, że był taki zapłon,nie mówię, ze nie. Chodzi mi o to, ze zmienny kąt wyprzedzenia zapłonu w 2t nie da tyle co w silniku 4t. Chociaż jeżeli tak układ istniał to zmieniał wyprzedzenie na podstawie szybkości impulsu, elektronicznie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matikoza1
Nowy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:27, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to jest ta membrana na internecie czy jej nie ma?
Tzn na allegro ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matikoza1 dnia Pon 16:27, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|