Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 22:57, 11 Mar 2010 Temat postu: Tłok - podcięcie nóżki |
|
|
Witam
Jak to w końcu z tym jest? Na wielu stronach pisze że nie więcej niż 1mm, a zaraz pod tym że ktoś podciął o 3,5mm.
Ile w końcu można podciąć żeby dodać jak najwięcej mocy? Czy przyrost mocy jest zauważalny?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pią 18:27, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mogłeś tego napisać w tmacie o podcinaniu.
Lepiej nie podcinaj o więcej niż 2mm, chociaż całe 2mm też nie powinno się podcinać podetnij +/- 1,5mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 20:36, 12 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Według Tomasza Sałka nóżkę tłoka powinno się podciąć o nie więcej jak 1 mm. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 16:39, 13 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Co to jest k...a nóżka? To jest płaszcz tłoka!
To jakie wyniki da nam skracanie płaszcza od strony kanału ssącego zależy od wielu czynników (luzy w silniku, gaźnik, cylinder etc), więc jeden silnik będzie dobrze chodził na 2mm podcięciu, a drugiego już przy 1,5mm zacznie zalewać. Trzeba to robić zwykle metodą prób i błędów, ale faktycznie raczej 1,5mm nie ma co przekraczać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Sob 16:39, 13 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 15:59, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
a mój ojciec w ogarze obcinał całą nóżkę odbloowany króciec planowaną głowicę rozwiercał dysze
a ogar był silny jak wsk
powiem tak mozesz obciąć całą nóżkę ale bedzie ci palił jak smok
ale za to masz dużo więcej mocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 16:45, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jak obetniesz całą nóżkę to ci się kanał nie zamknie i paliwo będzie cały czas dostawał i będzie zamulony i w ^uj się zalewał, jeżeli w ogóle taka Jawka odpali...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 16:49, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Kurde, jakim cudem ta ślepota jeszcze nie ma żadnego ostrzeżenia?! Już Ci chyba po raz czwarty zwracam uwagę, żebyś przeczytał regulamin, ale pewnie to za trudne dla dzieci Twojego pokroju..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 16:56, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ty mówisz kolego do mnie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 17:04, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, przecież nie Ty odświeżyłeś ten temat..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:21, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: | a mój ojciec w ogarze obcinał całą nóżkę odbloowany króciec planowaną głowicę rozwiercał dysze
a ogar był silny jak wsk
powiem tak mozesz obciąć całą nóżkę ale bedzie ci palił jak smok
ale za to masz dużo więcej mocy |
nie naprawde spadłem z fotela
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Nie 18:44, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób wykonać takie podcięcie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Nie 19:08, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Palnikiem acetylenowym -.-
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Nie 19:16, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A na tokarce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 19:20, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Na necie masz poradnik nt. tuningu 223 autorstwa Tomasza Sałka. Ciekawie opisane i wyjaśnione. Możesz ją podciąć pilnikiem (tak jak ja), kątówką itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Nie 19:27, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zapodajcie linkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|