Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 17:44, 09 Cze 2009 Temat postu: Takie małe pytanko... |
|
|
Witam. Mam takie małe pytanko. Znane mi i omawiane na tym forum sposoby tuningu to:
-cylinder 4 lub wielo kanałowy
- Podkowa
-Skrócenie kolanka i większy cylinder...
- Większa zębatka i inny gażnik
Jeśli ktoś ma to wszystko (oczywiście nie ja czego żałuję) to co można jeszcze zrobić....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 17:54, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze jest mębrana i tłumik przystosowany pod odpowiedni silnik pomogłem Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
juskief
Wymiatacz
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Wto 17:54, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Splanowac głowicę i kupic wieksze dysze do gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 19:43, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No ok ale to są takie podstawowe rzeczy ale co jeszcze można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 21:39, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jezeli masz juz to wszystko, to pozostaje zainwestowac kilka stowek na konkretny zaplon; mysle, ze taki z mapami w zupelnosci wystarczy, by nieco poprawic prace silnika, zwlaszcza w pelnym zakresie obrotow. (od dolu az do maxymalnych partii). Wiadomo, ze przy ukladach ze stalym kątem takie rozwiazania (pojazdy z minionego 100lecia) sa uciazeniem dla optymalnej pracy jednostki. Jezeli ktokolwiek wogole zdecyduje sie na taką ekstreme, to zycze naprawde powodzenia w zestrajaniu procesorka, sensoryki itd z silnikiem 223.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|