Takie małe pytanko...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 17:44, 09 Cze 2009    Temat postu: Takie małe pytanko...

Witam. Mam takie małe pytanko. Znane mi i omawiane na tym forum sposoby tuningu to:
-cylinder 4 lub wielo kanałowy
- Podkowa
-Skrócenie kolanka i większy cylinder...
- Większa zębatka i inny gażnik

Jeśli ktoś ma to wszystko (oczywiście nie ja Sad czego żałuję) to co można jeszcze zrobić....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Wto 17:54, 09 Cze 2009    Temat postu:

jeszcze jest mębrana i tłumik przystosowany pod odpowiedni silnik pomogłem Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Wto 17:54, 09 Cze 2009    Temat postu:

Splanowac głowicę i kupic wieksze dysze do gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Wto 19:43, 09 Cze 2009    Temat postu:

No ok ale to są takie podstawowe rzeczy ale co jeszcze można

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Wto 21:39, 09 Cze 2009    Temat postu:

Jezeli masz juz to wszystko, to pozostaje zainwestowac kilka stowek na konkretny zaplon; mysle, ze taki z mapami w zupelnosci wystarczy, by nieco poprawic prace silnika, zwlaszcza w pelnym zakresie obrotow. (od dolu az do maxymalnych partii). Wiadomo, ze przy ukladach ze stalym kątem takie rozwiazania (pojazdy z minionego 100lecia) sa uciazeniem dla optymalnej pracy jednostki. Jezeli ktokolwiek wogole zdecyduje sie na taką ekstreme, to zycze naprawde powodzenia w zestrajaniu procesorka, sensoryki itd z silnikiem 223. Evil or Very Mad
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin