Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:21, 16 Kwi 2013 Temat postu: Świeca IRYDOWA |
|
|
Witam , chciał bym zapytać was o zdanie co do świec irydowych znalazłem na stronie producenta (NGK) opcje dobierania świec do danego motocykla: simson i jawa 210, jawa 05 czy 02 wszystkie oczywiście na stronie producenta widnieją jako 50ccm i tak w rzeczywistości jest. I tu moje pierwsze pytanie. Jeśli chodzi o odpowiednik świecy do simsona s51 producent poleca irydową świecę BR8HIX (zwykła B8HS) natomiast do naszych silników jawek irydową BR6HIX (zwykła B6HS) tu chodzi o wyższą ciepłotę w przypadku BR8 ale mniejsza o to. Ogółem czy opłaca się kupić coś takiego i czy mogło by to pomóc mi odrobinę w rozwiązaniu problemu w moim ogarze 200 (lepszego palenia na gorącym silniku a przynajmniej nie gaśnięcia na wyższej temperaturze bo gdy zmienię na zimną świecę mogę jechać nieznacznie dalej . Z góry dzięki za odpowiedzi!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:24, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Świeca Bosch W7AC załatwi sprawę Miałem dawno temu to samo że jawka ciepła słabo paliła.Teraz zawsze idealnie pali. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:35, 17 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki spróbuję kupić tą boschke i zobaczę jak będzie chodził ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 15:25, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak z cennikiem tych świec ale opłaca ci się? grunt to dobra regulacja oraz sprawny układ spalania czyli pierścienie tłoki itd... a silnik będzie dobrze palił czy ciepły czy zimny ja tam zawsze miałem iskre 75 i było dobrze pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 15:29, 18 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
świece irydowe w takim silniku ?
niezłe pomysły macie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 21:41, 25 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
jeśli masz zamiar na zlotach godzinami kręcić silnik do odcinki to faktycznie takie świece powinny spokojnie sezon wytrzymać tylko że... jawka nie ma odcinki... świece irydowe są zupełnie bez sensu do jawki, a gaźnik wali taką mieszankę do cylindra i jest tak archaiczny że mało realne jest idealne jego wyregulowanie żeby palił zawsze bez problemu i osiągał pełną moc, taki urok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Majster1
Nowy
Dołączył: 12 Sty 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Nie 13:51, 12 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Świeca Irydowa Zawsze ma sens Nawet do jawki. Jesli dobrze dobierzesz ciepłotę traficz i sprawdzic ze jest ok, bęędzie bęędzie Dłuuuugo pracować
Świece irydowe są drogie ale bardzo trwałe. kilkuktotnie trwalsze od zwykłych.
Wiąże się to z zastosowaniem elektrod irydowych które sa ze stali szlachetnych i sa bardzo twarde, a raz wyregulowana przerwa, nie wypala sie tak jak w zykłej swiecy i wystarcza na ok 40-70tys km. czyli swieca irydowa powinna wytrzymać kilka remontów silnika Jawki
Do tego dzięki konstrukcji elektrod zapewnia stabilną iskrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|