sportowy wydech
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dudzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zamosc

PostWysłany: Pon 17:25, 05 Paź 2009    Temat postu:

12 tys tez wykreci 50ccm.... jak zabardzo przesadzisz z podpiłowaniem kanałem wydechowy to bedzie tyle krecic ale lozyska szybko siadaja ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 17:30, 05 Paź 2009    Temat postu:

arek napisał:
np.z hondy 50 wydarłem spokojnie 15tyś.

Jaką hondą podaj model?? 15tyś ciekawe jak to zmierzyłes? na oko Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:32, 05 Paź 2009    Temat postu:

W silniku am6 coś piłować hahahahah żal mi cię, te silniki spokojnie tyle wykręcą i nawet wiele więcej są 1000razy wytrzymalsze jak silnik jawki!

Ma obrotomierz to nie jawka że nic nie ma.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arek dnia Pon 17:35, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pon 17:36, 05 Paź 2009    Temat postu:

Szanowny arku weż nie wkur..j ludzi żeś wyskoczył ze zdaniem ze sa wytrzymalsze. Porównaj ze czasy keidy te silniki są produkowane o obroty 12-13tys to wykręca moja stara nsr 70 wiec się tak niepodniecaj tym am6. a to ciekawe skale do ilu ma ta twoja honda wogule wypeirda....j ztego forum jak ci jawa niepasuje Mad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Pon 17:38, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Pon 17:41, 05 Paź 2009    Temat postu:

Jeszcze jeden post nie na temat i posypią się warny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzik722
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miejscowość

PostWysłany: Pon 18:49, 05 Paź 2009    Temat postu:

to forum jest od pomagania a nie od kłócenia się z ludżmi.

Ostrzegałem.
Lopez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 20:14, 05 Paź 2009    Temat postu:

Powiedzcie mi o wielcy znawcy, co stoi na przeszkodzie w uzyskaniu rezonansu przy 6-7tys obr? Niestety trzeba sobie zdawać sprawę, że nawet mając ów rezonans w takim zakresie, niewiele nam on da. Po prostu reszta silnika powie "NIE" większym obrotom i nie przyspieszymy. Większość dyfuzorów (ew. pseudodyfuzorów) nie powoduje tego, że pierdziawka typu jawka dostaje kopa- zjawisko odbicia nie występuje w czystej formie. Nie ma co się sprzeczać ile co wykręci, bo na forum to każdemu wszystko się kręci niesamowicie szybko- zapewne macie odcięcie mechaniczne tj. odcina kiedy mówiąc kolokwialnie tłok wyleci wydechem.

Chcąc zrobić z 223 coś co na prawdę kręci się i jedzie, trzeba przede wszystkim dorobić płuki. To jest podstawa, bo dwa kanały nie wyrabiają. Druga sprawa, to wywalenie platynek. Powyżej pewnej prędkości po prostu młoteczek "zawisa" za sprawą słabej sprężyny i silnik przerywa. Nie mówię już o kondensatorze, który dostaje nieźle po tyłku. Przeróbki wymaga również gaźnik i króciec- dorobić trzeba membranę, bez tego silnik nie zakręci się nawet z idealnie wyliczoną komorą dyfuzyjną.

Pozatym samo takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Zrobiłem już sałatkę z niejednego motoru przez eksperymenty. Bez wzmocnienia układu korbowo-tłokowego wszystko szlag trafi (przykładowo- mój trabant ma już piąty silnik, lubiły się te silniki wysoko kręcić, oj lubiły, ale kończyło się zwykle pęknieciem płaszcza tłoka, zatarciem wału, czy ścięciem klina na wale)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 20:19, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin