Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pon 17:25, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
12 tys tez wykreci 50ccm.... jak zabardzo przesadzisz z podpiłowaniem kanałem wydechowy to bedzie tyle krecic ale lozyska szybko siadaja ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 17:30, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
arek napisał: | np.z hondy 50 wydarłem spokojnie 15tyś. |
Jaką hondą podaj model?? 15tyś ciekawe jak to zmierzyłes? na oko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek
Bywalec
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:32, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
W silniku am6 coś piłować hahahahah żal mi cię, te silniki spokojnie tyle wykręcą i nawet wiele więcej są 1000razy wytrzymalsze jak silnik jawki!
Ma obrotomierz to nie jawka że nic nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek dnia Pon 17:35, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Pon 17:36, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Szanowny arku weż nie wkur..j ludzi żeś wyskoczył ze zdaniem ze sa wytrzymalsze. Porównaj ze czasy keidy te silniki są produkowane o obroty 12-13tys to wykręca moja stara nsr 70 wiec się tak niepodniecaj tym am6. a to ciekawe skale do ilu ma ta twoja honda wogule wypeirda....j ztego forum jak ci jawa niepasuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Pon 17:38, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 17:41, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jeden post nie na temat i posypią się warny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzik722
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Miejscowość
|
Wysłany: Pon 18:49, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
to forum jest od pomagania a nie od kłócenia się z ludżmi.
Ostrzegałem.
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:14, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie mi o wielcy znawcy, co stoi na przeszkodzie w uzyskaniu rezonansu przy 6-7tys obr? Niestety trzeba sobie zdawać sprawę, że nawet mając ów rezonans w takim zakresie, niewiele nam on da. Po prostu reszta silnika powie "NIE" większym obrotom i nie przyspieszymy. Większość dyfuzorów (ew. pseudodyfuzorów) nie powoduje tego, że pierdziawka typu jawka dostaje kopa- zjawisko odbicia nie występuje w czystej formie. Nie ma co się sprzeczać ile co wykręci, bo na forum to każdemu wszystko się kręci niesamowicie szybko- zapewne macie odcięcie mechaniczne tj. odcina kiedy mówiąc kolokwialnie tłok wyleci wydechem.
Chcąc zrobić z 223 coś co na prawdę kręci się i jedzie, trzeba przede wszystkim dorobić płuki. To jest podstawa, bo dwa kanały nie wyrabiają. Druga sprawa, to wywalenie platynek. Powyżej pewnej prędkości po prostu młoteczek "zawisa" za sprawą słabej sprężyny i silnik przerywa. Nie mówię już o kondensatorze, który dostaje nieźle po tyłku. Przeróbki wymaga również gaźnik i króciec- dorobić trzeba membranę, bez tego silnik nie zakręci się nawet z idealnie wyliczoną komorą dyfuzyjną.
Pozatym samo takie kręcenie nie jest zdrowe dla silnika. Zrobiłem już sałatkę z niejednego motoru przez eksperymenty. Bez wzmocnienia układu korbowo-tłokowego wszystko szlag trafi (przykładowo- mój trabant ma już piąty silnik, lubiły się te silniki wysoko kręcić, oj lubiły, ale kończyło się zwykle pęknieciem płaszcza tłoka, zatarciem wału, czy ścięciem klina na wale)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pon 20:19, 05 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|