Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 11:00, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
nie qrwa jawka nie ma wysokich obrotów... no trzymajcie mnie bo zabije jak psa!!
chu.. straci tłumiki według czeskich schematów podnoszą moc,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Nie 11:26, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arek
Bywalec
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:18, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Bo tak czy jawka wkręci ci sie na biegu np. 9000 lub 10000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tom cio
Początkujący
Dołączył: 26 Sie 2009
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Nie 13:18, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A po co ci aż 9000-10000 obr? 6500-7000 to są dla jawki bardzo już duże obrotu i ona przy nich osągała by tą moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek
Bywalec
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 14:52, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przy tym silniku i tych obrotach nie wejdzie w rezonans a to duży minus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:31, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
HMm, ale skoro to jest tłumik zaprojektowany do jawki, to MUSI wejsc w renozans. Pozatym dobrze zrobiony tłumik pozwala na osiągniecie jeszce wyzrzych maxymalnym obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek
Bywalec
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:34, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ale nie w jawce,żeby ten tłumik trochę działał trzeba dużo rzeczy przerabiać w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek dnia Nie 15:36, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:49, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
arek zaczynasz nas wkurwiac.. Gowno wiesz o motoryzacji a cwaniaczysz. Kazdy silnik ma wysokie obroty! Czy to diesel czy benzyna, samochod motor! A przeciez sportowe samochody, niektore maja max 7 - 8 tys obrotow i nie wchodza w rezonans? Hmmm? Po co sportowe tlumiki?
Silnik jawki jest wysokoobrotowy bo to silnik motocyklowy i co z tego ze ma 50ccm... Dwusuw jak dwusuw ma duuzoo obrotow. Jawka spokojnie kreci sie do 8k jesli jest dobrze wyregulowana jak nie wiecej po malym tuningu... Koniec tematu!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 16:54, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja dodam zdjęcie z wykresu hamowni seryjnego silnika jawki ze zwykłym tłumikiem i tym ze schematu
Wg mnie nie będziemy odczuwać tej różnicy w dolnym zakresie a w górnych partiach będzie bardziej "jadowity"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Nie 17:18, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
arek napisał: | Ale nie w jawce,żeby ten tłumik trochę działał trzeba dużo rzeczy przerabiać w silniku. |
A co byś dokładnie przerobił mondralo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hondansr70
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Starachowice
|
Wysłany: Nie 17:47, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Taki mały ot szanowny pan arek gówno by przerobił bo na gównie się zna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Nie 17:47, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek
Bywalec
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:42, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Pokaż mi kto z forum ma ten super tłumik i mu lepiej chodzi,przyspiesza (dowód np. film). Powiec mi dlaczego jawka ma duży wał? A inne nowsze i nie tylko silniki 50cm mają małe wały.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek dnia Nie 18:45, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 19:01, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
bo jesteś głupi ? jak nie to nie wiem ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 19:45, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ma duży wał, bo to 2suw. W 2suwie wał robi za 'wypychacz' mieszanki wiec akurat jak by był mały to by nawet nie odpalił.. wystarczy znać zasade działania 2suwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arek
Bywalec
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:02, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Sawik napisał: | Ma duży wał, bo to 2suw. W 2suwie wał robi za 'wypychacz' mieszanki wiec akurat jak by był mały to by nawet nie odpalił.. wystarczy znać zasade działania 2suwa |
Haha ale sie uśmiałem i kto tu nie zna zasadę działania 2T. Dlaczego nowsze silniki 50cm mają małe wały i 15KM?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arek dnia Nie 20:03, 04 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Nie 20:18, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
15 KM? Ja słyszałem o mocno przerobionym który osiągał 14. Podaj przykład takiego moto. A co do wału to nie wiem może osprzęt silnika tego wymagał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|