Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:44, 27 Lut 2010 Temat postu: Skrócenie nóżki tłoka. |
|
|
Witam
Wiem że takie tematy już były ale chcę żebyście odpowiedzieli na moje pytania bo na tam tych tematach nie był tego co chciałem. Mam do forumowiczy pytanie czytałem że skrócenie nóżki tłoka daje lepsze osiągi ale tylko trzeba ja skrócić od strony króćca ssącego i to 1 mm tak czytałem, nie którzy eksperymentują i skracają o duuużo więcej, ale ja tam wole sprawdzone modernizację robić
A więc tak moje pytania sa takie:
1. Czy jest to dość nie bezpieczny zabieg i jakie sa tego konsekwencje.
2. Czym i faktycznie o ile trzeba skrócić ta nóżkę??
3. Jakie byście mi doradzili przestrzegać przy tej operacji "funkcje"
4. I jak tani, bezpiecznie i łatwo można dokonać wszelakiego tuningu w silniku Ogara 200 (3 biegowy)
Z góry dzięki za odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Sob 13:45, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
1. Jest bezpieczny, więcej mieszanki dostanie sie do komory korbowej bo okno dłużej będzie otwarte,
2. Ja to skracałem pilnikiem , 1-3mm ja mam 2 mm
3. Musisz uważać żeby nie doprowadzić do efektu w którym tłok w najniższym położeniu dalej odsłania okno (ale to tylko przy cylindrze który ma duże okno dolotowe)
4. Tanio i tuning się wyklucza . Możesz wypolerować dolot i zgrać otwory w karterach no i odblokować silnik jak masz zablokowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
loperkowy2
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:14, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Do Mucie]
A co do twojej odpowiedzi:
"więcej mieszanki dostanie sie do komory korbowej bo okno dłużej będzie otwarte,"
To znaczy to że jest to lepsze że dostaje się tam więcej paliwa do tej komory korbowej??
Aha i mogę skrócić dotarty tłok czy ta opcja jest tylko kiedy się rozpoczyna docieranie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 22:14, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, jak dostaje się wiecej paliwa do komory to jest lepiej, szybciej sie zbiera czy coś, nie zagłębiałem się ale efekt jest.
Nie ważne czy rozpoczynasz docieranie czy nie, skróć i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pionek200
Początkujący
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Wto 19:00, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
witam pomylilem sie i nie skruciłem 1mm tylko 1 cm
czy ogar bedzie działał??? prosze o szybka odbpowiedz bo jutro chce składac
nuzka jest prawie cała zeszlifowana
wystaje jakies 3-4mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:15, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeden cm , jeden milimetr to w tej sprawie duża odległość . Według mnie nie będzie działał , niestety
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pionek200
Początkujący
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Wto 20:01, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czyli bedzie go zalewac a jak bym zmniejszył paliwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 20:07, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie będzie chodził dobrze, o ile odpali. Radzę zakup nowego tłoka (ok.25 zł)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pionek200
Początkujący
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Wto 21:05, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tak bede musiał zrobić ale tego co kupie to nie bd szlifował 1mm bo moim zdaniem to nic nie da bo to prawie nic nie jest;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 8:12, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pionek, ale Ty pierdoły piszesz...
wiesz ile stopni wał będzie się musiał bardziej obrócić żeby tłok z płaszczem 1mm krótszym mógł zamknąć okno ssące ? Jest to wbrew pozorom znaczna wartość dla rozrządu.
Nie bierz wszystkiego na chłopski rozum, na necie jest wiele e-book'ów na temat silników, ściągnij sobie i poczytaj. Żeby cokolwiek przerabiać, trzeba najpierw wiedzieć co się przerabia i dlaczego
Moja rada: zostaw tłoka w spokoju i załóż seryjny. Będzie to najlepsze rozwiązanie dla silnika przy Twoich umiejetnosciach. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|