Skrócenie nóżki tłoka.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:44, 27 Lut 2010    Temat postu: Skrócenie nóżki tłoka.

Witam

Wiem że takie tematy już były ale chcę żebyście odpowiedzieli na moje pytania bo na tam tych tematach nie był tego co chciałem. Mam do forumowiczy pytanie czytałem że skrócenie nóżki tłoka daje lepsze osiągi ale tylko trzeba ja skrócić od strony króćca ssącego i to 1 mm tak czytałem, nie którzy eksperymentują i skracają o duuużo więcej, ale ja tam wole sprawdzone modernizację robić

A więc tak moje pytania sa takie:
1. Czy jest to dość nie bezpieczny zabieg i jakie sa tego konsekwencje.
2. Czym i faktycznie o ile trzeba skrócić ta nóżkę??
3. Jakie byście mi doradzili przestrzegać przy tej operacji "funkcje"
4. I jak tani, bezpiecznie i łatwo można dokonać wszelakiego tuningu w silniku Ogara 200 (3 biegowy)

Z góry dzięki za odpowiedź


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Sob 13:45, 27 Lut 2010    Temat postu:

1. Jest bezpieczny, więcej mieszanki dostanie sie do komory korbowej bo okno dłużej będzie otwarte,
2. Ja to skracałem pilnikiem , 1-3mm ja mam 2 mm
3. Musisz uważać żeby nie doprowadzić do efektu w którym tłok w najniższym położeniu dalej odsłania okno (ale to tylko przy cylindrze który ma duże okno dolotowe)
4. Tanio i tuning się wyklucza Very Happy. Możesz wypolerować dolot i zgrać otwory w karterach no i odblokować silnik jak masz zablokowany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loperkowy2
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:14, 27 Lut 2010    Temat postu:

Do Mucie]
A co do twojej odpowiedzi:
"więcej mieszanki dostanie sie do komory korbowej bo okno dłużej będzie otwarte,"
To znaczy to że jest to lepsze że dostaje się tam więcej paliwa do tej komory korbowej??
Aha i mogę skrócić dotarty tłok czy ta opcja jest tylko kiedy się rozpoczyna docieranie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Sob 22:14, 27 Lut 2010    Temat postu:

Tak, jak dostaje się wiecej paliwa do komory to jest lepiej, szybciej sie zbiera czy coś, nie zagłębiałem się ale efekt jest.
Nie ważne czy rozpoczynasz docieranie czy nie, skróć i tyle Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pionek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

PostWysłany: Wto 19:00, 09 Mar 2010    Temat postu:

witam pomylilem sie i nie skruciłem 1mm tylko 1 cm
czy ogar bedzie działał??? prosze o szybka odbpowiedz bo jutro chce składac
nuzka jest prawie cała zeszlifowana
wystaje jakies 3-4mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:15, 09 Mar 2010    Temat postu:

Jeden cm , jeden milimetr to w tej sprawie duża odległość . Według mnie nie będzie działał , niestety Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pionek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

PostWysłany: Wto 20:01, 09 Mar 2010    Temat postu:

czyli bedzie go zalewac a jak bym zmniejszył paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ziomal199412
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 20:07, 09 Mar 2010    Temat postu:

Nie będzie chodził dobrze, o ile odpali. Radzę zakup nowego tłoka (ok.25 zł)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pionek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lębork

PostWysłany: Wto 21:05, 09 Mar 2010    Temat postu:

tak bede musiał zrobić ale tego co kupie to nie bd szlifował 1mm bo moim zdaniem to nic nie da bo to prawie nic nie jest;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 8:12, 10 Mar 2010    Temat postu:

Pionek, ale Ty pierdoły piszesz...

wiesz ile stopni wał będzie się musiał bardziej obrócić żeby tłok z płaszczem 1mm krótszym mógł zamknąć okno ssące ? Jest to wbrew pozorom znaczna wartość dla rozrządu.

Nie bierz wszystkiego na chłopski rozum, na necie jest wiele e-book'ów na temat silników, ściągnij sobie i poczytaj. Żeby cokolwiek przerabiać, trzeba najpierw wiedzieć co się przerabia i dlaczego

Moja rada: zostaw tłoka w spokoju i załóż seryjny. Będzie to najlepsze rozwiązanie dla silnika przy Twoich umiejetnosciach. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin