Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:05, 02 Gru 2006 Temat postu: Rozbieranie silnika |
|
|
Jak zdemontowac silnik zeby wymienic wal prosilbym o jakis opis szukalem ale nic nie znalazlem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:55, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Na pałę A tak na serio to jeżeli masz minimalne pojęcie o mechanice to sobie poradzisz, to jest bardzo proste urządzenie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 7:43, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1. odkrecasz pokrywy
2.odpinasz instalacje
3.wyciagasz magneto
4.odkrecasz sruby ktore trzymaja polowki ze soba
5.rozpolawiasz silnik uzywajac 2 srubokretow wsadzasz je w takie specjalne rowki i rownomiernie ciagnac rozpolawiaj silnik jezeli nie pojdzie latwo to mozesz na wal nakrecic nakretke i mlotkiem lekko pukac zeby wal zeszedl z lozyska
5. wyciagasz wal z lozysk
6.wkladasz nowy
7. przy okazji proponuje kupic nowe simeringi i lozyska
8.skladasz wszystko do kupy
9.jezdzisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 17:30, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
czy mam jeszcze kupić cos oprucz tego co napisałeś , a simering 1 czy 2 naprzykład jakieś zabezpieczenia za informacje dziekuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 20:51, 03 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
simerigni i lozyska kladzie sie kompletami. Ja bym ci polecil jezeli masz juz silnik rozebrany zrobic generalke kup lozyska jakies lepsze np SKF wszystkie, simeringi . oringi na walki wal, i ewentualnie szlif cylindra albo nowy cylinder z dobrym tlokiem i pierscieniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 18:10, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a masz moze przekrój poprzeczny silnika jawa 50
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Pon 20:24, 04 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
znalazłem cosik takiego przypadkiem może się przyda
Kod: | http://jawa-mustang.xf.cz/rez_motorem.htm |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 16:08, 05 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
na forum jest schemat w dziale forum ogolne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mirzbir
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: k. Krakowa
|
Wysłany: Czw 19:57, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A powiedzcie mi forowicze Jawkowcy i Ogarowcy...
Czy taki zwykły śmiertelnik jak ja, jest w stanie samodzielnie wymienić wał i złorzyć potem silnik do kupy... i żeby to działało Ba ja myśle że nie... Rozłorzyć bym rozłorzył ale potem złorzyć to w działającą całośc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 20:09, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz uważnie rozkładał to potem powinieneś potrafić bez problemu go złożyć. Silnik Jawki nie jest aż tak skomplikowany. Jak ja pierwszy raz rozkładałem silnik to tez się bałem czy potem go złożę ale się udało i Jawka ma się dobrze (a mechanikiem nie jestem).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:25, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
a ja nie jestem jeszcze zawodowo mechanikiem ale zamierzam być!! też rozebrałem silnik i nie widze w niej nic skomplikowanego.. przedewszystkim najlepsze jest to że ma dwusuwa!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 11:47, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
jedyna trudna rzecz do zlozenia w silniku (simsona) sprezynki od biegow i startera w jawce jest to prostsze a reszta to bulka z maslem jedynie przy skladaniu trzeba przekrecic polksiezyc o bodajze 90 stopni tak zeby chwytal za te zebatki jaak tego nie zrobisz to poprostu starter nie bedzie obracal kabel. to jest bardzo latwe do zrobienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 16:27, 08 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Kopniak to pikus, ale ja miałem problem z natrafieniem tulejek i wałków w kartery przez co nie mogłem go do kupy złozyc. Ale jak ktoś Ci na chwile pomoże to CI się uda. Pamietaj nie rozkładaj skrzynie, po to trudno zapamietac jak było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lino
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:15, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Teraz to mówisz, ja u siebie wszystko rozłożyłem i teraz kombinuję co jak było <lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 14:42, 10 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Skrzynia też nie jest aż tak skomplikowana - 3 biegi , dwa wałki w sumie 6 zębatek.
Ja gdy pierwszy raz rozebrałem skrzynię to po prostu rozsunąłem połówki silnika tak że wszystko się wysypało. Potem wystarczy trochę ruszyć głową i poskłada się bez problemu. Dodatkowo ty na forum masz pare schematów skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|