Rozbieranie silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 21:05, 02 Gru 2006    Temat postu: Rozbieranie silnika

Jak zdemontowac silnik zeby wymienic wal prosilbym o jakis opis szukalem ale nic nie znalazlem.
Powrót do góry
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:55, 02 Gru 2006    Temat postu:

Na pałę Razz A tak na serio to jeżeli masz minimalne pojęcie o mechanice to sobie poradzisz, to jest bardzo proste urządzenie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 7:43, 03 Gru 2006    Temat postu:

1. odkrecasz pokrywy
2.odpinasz instalacje
3.wyciagasz magneto
4.odkrecasz sruby ktore trzymaja polowki ze soba
5.rozpolawiasz silnik uzywajac 2 srubokretow wsadzasz je w takie specjalne rowki i rownomiernie ciagnac rozpolawiaj silnik jezeli nie pojdzie latwo to mozesz na wal nakrecic nakretke i mlotkiem lekko pukac zeby wal zeszedl z lozyska
5. wyciagasz wal z lozysk
6.wkladasz nowy
7. przy okazji proponuje kupic nowe simeringi i lozyska
8.skladasz wszystko do kupy
9.jezdzisz Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:30, 03 Gru 2006    Temat postu:

czy mam jeszcze kupić cos oprucz tego co napisałeś , a simering 1 czy 2 naprzykład jakieś zabezpieczenia za informacje dziekuje.
Powrót do góry
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 20:51, 03 Gru 2006    Temat postu:

simerigni i lozyska kladzie sie kompletami. Ja bym ci polecil jezeli masz juz silnik rozebrany zrobic generalke kup lozyska jakies lepsze np SKF wszystkie, simeringi . oringi na walki wal, i ewentualnie szlif cylindra albo nowy cylinder z dobrym tlokiem i pierscieniami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:10, 04 Gru 2006    Temat postu:

a masz moze przekrój poprzeczny silnika jawa 50
Powrót do góry
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Pon 20:24, 04 Gru 2006    Temat postu:

znalazłem cosik takiego przypadkiem może się przyda Smile

Kod:
http://jawa-mustang.xf.cz/rez_motorem.htm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 16:08, 05 Gru 2006    Temat postu:

na forum jest schemat w dziale forum ogolne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirzbir
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: k. Krakowa

PostWysłany: Czw 19:57, 07 Gru 2006    Temat postu:

A powiedzcie mi forowicze Jawkowcy i Ogarowcy... Laughing

Czy taki zwykły śmiertelnik jak ja, jest w stanie samodzielnie wymienić wał i złorzyć potem silnik do kupy... i żeby to działało Exclamation Question Ba ja myśle że nie... Rozłorzyć bym rozłorzył ale potem złorzyć to w działającą całośc...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 20:09, 07 Gru 2006    Temat postu:

Jak będziesz uważnie rozkładał to potem powinieneś potrafić bez problemu go złożyć. Silnik Jawki nie jest aż tak skomplikowany. Jak ja pierwszy raz rozkładałem silnik to tez się bałem czy potem go złożę ale się udało i Jawka ma się dobrze (a mechanikiem nie jestem).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
morfioza-tuning
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:25, 07 Gru 2006    Temat postu:

a ja nie jestem jeszcze zawodowo mechanikiem ale zamierzam być!! też rozebrałem silnik i nie widze w niej nic skomplikowanego.. przedewszystkim najlepsze jest to że ma dwusuwa!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 11:47, 08 Gru 2006    Temat postu:

jedyna trudna rzecz do zlozenia w silniku (simsona) sprezynki od biegow i startera w jawce jest to prostsze a reszta to bulka z maslem jedynie przy skladaniu trzeba przekrecic polksiezyc o bodajze 90 stopni tak zeby chwytal za te zebatki jaak tego nie zrobisz to poprostu starter nie bedzie obracal kabel. to jest bardzo latwe do zrobienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miki1002
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódź

PostWysłany: Pią 16:27, 08 Gru 2006    Temat postu:

Kopniak to pikus, ale ja miałem problem z natrafieniem tulejek i wałków w kartery przez co nie mogłem go do kupy złozyc. Ale jak ktoś Ci na chwile pomoże to CI się uda. Pamietaj nie rozkładaj skrzynie, po to trudno zapamietac jak było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:15, 10 Gru 2006    Temat postu:

Teraz to mówisz, ja u siebie wszystko rozłożyłem i teraz kombinuję co jak było <lol>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mandos
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Nie 14:42, 10 Gru 2006    Temat postu:

Skrzynia też nie jest aż tak skomplikowana - 3 biegi , dwa wałki w sumie 6 zębatek.
Ja gdy pierwszy raz rozebrałem skrzynię to po prostu rozsunąłem połówki silnika tak że wszystko się wysypało. Potem wystarczy trochę ruszyć głową i poskłada się bez problemu. Dodatkowo ty na forum masz pare schematów skrzyni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin