Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Śro 18:32, 03 Lis 2010 Temat postu: robienie rakiety :P:) |
|
|
witam wszystkich wiec tak mam zamiar zrobić z kumplem robić szlifa cylka i teraz pytanie o ile i możliwie było by dobrze żeby dobrać tłok pytanie o ile to chodzi mi ile zebrać z tulei grubości :):>P z góry thx
pozdro
edit;
jak wybić tuleje chodzi mi czy na ciepło czy na zimno
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yookez dnia Śro 18:38, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 18:42, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tuleje wybija się na gorąco.
Do Jawoskiego cylindra za bardzo nie ma co się przymierzać z większą pojemnością.
Maxymalnie można zrobić szlif na 40mm czyli tzw. "60ccm"
Gdzieś na jakimś forum gość zrobił Jawkę 70ccm, oczywiście tuleja, cylinder samoróbka, zdjęcia podglądowe były również.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Śro 18:47, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a jak zrobi się już te 40mm to czy dobierze się tłok??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 18:55, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tłok dostaniesz, tylko musisz zrobić rozeznanie jaką on ma średnicę. Najczęściej pasuje się tłoki w starszych motorkach "na cztery setki".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Śro 18:58, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
był taki temat chyba na tym forum czy jak damy z tyłu w jawce mniejszą zębatkę czy t coś zmieni. i jaki największy możemy zrobić szlif
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wacho_666
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: Nie 22:43, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o zębatkę z tylu to tak coś da uzyskasz prędkość ale stracisz na przyspieszeniu i wogóle na mocy. Choć nawet jeśli zmienisz zębatkę to nie znaczy ze będziesz szybciej jeździł bo nie wiadomo czy masz na tyle mocy żeby rozwinąć ta prędkość.a szlif to tak jak kolega mówił. no gdzieś był ten temat poszukaj:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Pon 19:34, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
największy tłok jaki dobierzesz jest na 40,50 mm, jest to dziesiąty szlif, taki tłok możesz kupić na allegro np. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 19:40, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ja raz widziałem tłok na 42mm a jak już zakupisz to docieraj na zasadzie "powoli docierasz, powoli jeździsz, szybko docierasz , szybko jeździsz" chodzi mi o to żebyś
docierał na całej manecie ale nie przegrzać
co do zębatek to nie radze kombinować chyba żebyś zdawczą dał 11 i rozwierciłe dysze
wiertłem 2mm ( co do "znawców" to jest to sprawdzone przez mojego ojca w ogarze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:46, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja Ci nie wierzę. Zrób zdjęcie owej dyszy i przynajmniej jakiś filmik, że taka jawka odpala, to Ci uwierzę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Wto 19:51, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Lepiej zrób zdjęcie rozwierconej dyszy ... Ty wiesz ile to 2mm ? Cudem by było jakby ta dysza sie jeszcze przy życiu trzymała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mięta
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:05, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
@sportlen
To proponuje odkręcić gaźnik i wsadzić wężyk paliwowy od razu do króćca i odkręcić kranik. NO co jak już zalewamy silnk to na całego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|