robienie rakiety :P:)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Śro 18:32, 03 Lis 2010    Temat postu: robienie rakiety :P:)

witam wszystkich wiec tak mam zamiar zrobić z kumplem robić szlifa cylka i teraz pytanie o ile i możliwie było by dobrze żeby dobrać tłok pytanie o ile to chodzi mi ile zebrać z tulei grubości :):>P z góry thx
pozdro
edit;
jak wybić tuleje chodzi mi czy na ciepło czy na zimno


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yookez dnia Śro 18:38, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jawek 50
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Poddębice

PostWysłany: Śro 18:42, 03 Lis 2010    Temat postu:

Tuleje wybija się na gorąco.
Do Jawoskiego cylindra za bardzo nie ma co się przymierzać z większą pojemnością.
Maxymalnie można zrobić szlif na 40mm czyli tzw. "60ccm"
Gdzieś na jakimś forum gość zrobił Jawkę 70ccm, oczywiście tuleja, cylinder samoróbka, zdjęcia podglądowe były również.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Śro 18:47, 03 Lis 2010    Temat postu:

a jak zrobi się już te 40mm to czy dobierze się tłok??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Śro 18:55, 03 Lis 2010    Temat postu:

Tłok dostaniesz, tylko musisz zrobić rozeznanie jaką on ma średnicę. Najczęściej pasuje się tłoki w starszych motorkach "na cztery setki".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Śro 18:58, 03 Lis 2010    Temat postu:

był taki temat chyba na tym forum czy jak damy z tyłu w jawce mniejszą zębatkę czy t coś zmieni. i jaki największy możemy zrobić szlif

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wacho_666
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czarnków

PostWysłany: Nie 22:43, 12 Gru 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o zębatkę z tylu to tak coś da uzyskasz prędkość ale stracisz na przyspieszeniu i wogóle na mocy. Choć nawet jeśli zmienisz zębatkę to nie znaczy ze będziesz szybciej jeździł bo nie wiadomo czy masz na tyle mocy żeby rozwinąć ta prędkość.a szlif to tak jak kolega mówił. no gdzieś był ten temat poszukaj:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotr.m
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

PostWysłany: Pon 19:34, 13 Gru 2010    Temat postu:

największy tłok jaki dobierzesz jest na 40,50 mm, jest to dziesiąty szlif, taki tłok możesz kupić na allegro np. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sportlen
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie

PostWysłany: Wto 19:40, 14 Gru 2010    Temat postu:

ja raz widziałem tłok na 42mm a jak już zakupisz to docieraj na zasadzie "powoli docierasz, powoli jeździsz, szybko docierasz , szybko jeździsz" chodzi mi o to żebyś
docierał na całej manecie ale nie przegrzać
co do zębatek to nie radze kombinować chyba żebyś zdawczą dał 11 i rozwierciłe dysze
wiertłem 2mm ( co do "znawców" to jest to sprawdzone przez mojego ojca w ogarze)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Wto 19:46, 14 Gru 2010    Temat postu:

Ja Ci nie wierzę. Zrób zdjęcie owej dyszy i przynajmniej jakiś filmik, że taka jawka odpala, to Ci uwierzę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek1818
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)

PostWysłany: Wto 19:51, 14 Gru 2010    Temat postu:

Lepiej zrób zdjęcie rozwierconej dyszy ... Ty wiesz ile to 2mm ? Cudem by było jakby ta dysza sie jeszcze przy życiu trzymała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mięta
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:05, 14 Gru 2010    Temat postu:

@sportlen
To proponuje odkręcić gaźnik i wsadzić wężyk paliwowy od razu do króćca i odkręcić kranik. NO co jak już zalewamy silnk to na całego Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin