Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:46, 12 Maj 2009 Temat postu: Pseudo 60 czy 50/4 |
|
|
Witam mam pytanie bo nie wiem co kupic a więc. Pseudo 60ccm czy 50/4 z poszeżonymi orginalnymi i dorobionymi z czeskiego schematu dodatkowe płuki... na jakim cylindrze osiągne większą moc i prędkość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
XDHubi
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:54, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
raczej na tym drugim bo pseudo 60 ponoc gówno daje xD a takie przeróbki napewno poprawiają osiągi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 13:46, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
na pewno bardziej opłaca się 50/4 po pierwsze daje moc i przyśpieszenie a pseudo 60 to moim zdaniem tylko pobiera więcej mieszanki paliwowo-powietrznej i po druuge 50/4 znacznie dłużej pojeździsz na tym cylindrze niż na pseudo 60 Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 16:44, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
50/4 tez pobiera wiecej mieszanki w koncu z czegos to musi miec moc ....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Wto 16:44, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18:43, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | na pewno bardziej opłaca się 50/4 po pierwsze daje moc i przyśpieszenie a pseudo 60 to moim zdaniem tylko pobiera więcej mieszanki paliwowo-powietrznej i po druuge 50/4 znacznie dłużej pojeździsz na tym cylindrze niż na pseudo 60 Pozdrawiam | Ku*wa ilu z Was miało pseudo 60ccm? Na jakiej podstawie formuujecie opinie? Trzeba coś mieć, żeby wiedzieć
Mi 60ccm dodało nieco mocy, moto przeleciało w ciul albo jeszcze więcej, a nowy właściciel wymienił tylko tłoka- ostatnio go widziałem jak śmiga. Nic nie puchło, nic się nie zatarło, etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:35, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedna sprawa ile osiagne na 50/4 głowica splanowana i gaźnik od wsk 125 ?? jak z predkością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 20:30, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Prędkości Ci dużo nie przybędzie bo choć będziesz miał moc, to braknie obrotów. Co z tego, że jest 50/4, jak nie będzie membrany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:49, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Conqeror3, mówił mi że na takim cylindrze z zastosowaniem 50/4 głowicą , gaźnikiem od wski 125 i 13z powinien poleciec 85. nie wiem czy w to wieżyc dlatego pytam chyba wiecie kto to jest. co o tym sądziecie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 19:19, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja myślę że poleci...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:00, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Menele pod sklepem też myślą rano skąd na wino skombinować...tak to skomentuję. 50/4 nie poleci realne 85, nie ma bata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 20:03, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No samo nie... Z większą zębatką oraz Gażnikiem G20 o ile się nie mylę to ten od WSK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 22:25, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
co z tego, że z większą zębatką i gaźnikiem od wski? Mieszanka dalej się cofa w gaźnik, zwłaszcza przy takich prędkościach obrotowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Czw 4:48, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze przydała by się męmbranka co nie macq Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:14, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nic nie stoi na przeszkodzie zeby wstawic membrane... najpierw zamontuje to co wymieniłem jak nie będzie mnie to zadowalac to wstawie membranke i wtedy powinien 85 leciec lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 12:50, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem Cię jak tak chcesz te 85 to kup ten cylinder 50/4 zrób szlif kup tłok albo sprowadź czeski i będziesz miał nieco lepiej z tą prędkością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|