Pseudo 60 czy 50/4
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:02, 14 Maj 2009    Temat postu:

kto z was miał 50/4 głowice splanowaną gaźnik od wski i 13z? bo mi sie wydaje ze kto tu sie udziela to nikt wiec nie wiem skond czerpiecie informacje ze nie poleci 85 , Conqeror3 który miał już tego tyle że nie da sie policzyc mowi ze spokojnie bedzie tyle latał...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 15:22, 14 Maj 2009    Temat postu:

Niech on sobie najpierw policzy obroty przy takiej prędkości, później da jakiś wiarygodny odczyt (predkosci), wtedy uwierzymy. Jak narazie traktuje go jako kolejnego forumowego Andersena.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Czw 15:22, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:05, 14 Maj 2009    Temat postu:

" forumowego Andersena" nie nazwałbym go tak bo chłopak zna się na rzeczy wiele przeróbek już się podejmował i na zamowienie dorabia takie kanały więc troche się zna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 19:00, 14 Maj 2009    Temat postu:

To nie jest temat o userach, tylko 50/4, więc powróćmy do sedna...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hondansr70
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Czw 19:31, 14 Maj 2009    Temat postu:

macq dobrze gada bez zaworu zapomnij o jakis większych prędkosciach. a ja mam takie małe pytanie ma ktoś zdjęcie takiego cylindra bo nieiwem jak to wogle wygląda Sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hondansr70 dnia Czw 19:32, 14 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:34, 15 Maj 2009    Temat postu:

hondansr70, nie wiesz nawet jak to wyglada to po co piszesz o predkosciach... ja rozmawialem z kilkoma forumowiczami co ma 50/4 i mowia ze bez membrany spokojnie 80 letają wiec jesli zastosuje jeszcze do tego membrane to 85 to bajka bedzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pią 13:40, 15 Maj 2009    Temat postu:

80 to może, ale nie 85 Wink Jeszcze dodajmy czy licznikowe, czy realne. Pytaj PatrickaM, on ma 50/4 i jest wiarygodny- również niejedno zrobił Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:55, 15 Maj 2009    Temat postu:

Smile) mi chodzi o realne a nie licznikowe ;d ja gadałem z kilkoma osobami którzy mieli 50/4 i przeważnie mówią że 80 leci Smile ja jednak chyba pomyśle nad 50/4 i membraną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Conqeror
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:43, 23 Maj 2009    Temat postu:

Widze że że ktoś mi tu du.. obrabia ...

jesli chodzi o pseudo 60 to zwykle go.. jest . V max to jakieś 68 km/h zaś na zajechanej 50 dobijałem do 72 .

Jeśli chodzi o kanały to da rade dobić do 85 ale gaźnik musi być spory a wydech spawany pod cylnider . Ja jeszcze miałem podkowe i planowana głowice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Sob 16:26, 23 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
Jeśli chodzi o kanały to da rade dobić do 85 ale gaźnik musi być spory a wydech spawany pod cylnider . Ja jeszcze miałem podkowe i planowana głowice
To się zgodzę, ale nie 50/4 z gaźnikiem od wsk. Jakby to w jakotaki rezonans wpadlo (wydech, membrana), to by i 9 dych mogło pójść, ale bez dyfuzora i membrany to pupa blada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin