Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubagliw
Bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniewkowo
|
Wysłany: Wto 20:42, 28 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
nie chodzi przecież o spalanie. troche nie denerwuje że większość wypowiedzi w tematach "Jawa 70ccm" jest tylko wypowiedziami ludzi którzy sobie gdybają. Ja z natury jestem zawzięty i powolnymi kroczkami będe to drążył. Jablko już widziałem to zdjęcie i mnie troche zaciekawiło. niedługo dam radiator do roztoczenia na 47,48mm i powiem jak wygląda wytuacja ze szpijkami. Bo może wyjdzie to tak jak w przeróbkach simsona na 70.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jablko
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 7:21, 29 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ok ale później daj foty jak to wygląda ok??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kubagliw
Bywalec
Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniewkowo
|
Wysłany: Śro 19:41, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wygląda to narazie tak. dostałem dziś cylinder od wybijania. podgrzewali go ostro gazami o wrzucili na prase a tuleja ani drgnęła. cylinder jest polski. mówili mi że prawdopodobnie ma jakiś pierścień zabezpiwczający zalany. i że moge spróbować ciekłym azotem w mieście obok ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mzt
Bywalec
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sulęcin k. Środy Wlkp
|
Wysłany: Śro 20:18, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Podobno można rozróżnić polski cylinder z czeskim po tym, że z czeskiego wybije się tuleje a z polskiego nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alek20
Początkujący
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:23, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
z polskiego terz się da tylko dłużej grzać
ja dzisiaj z polskiego cylindra 50cc z motoimpex wybiłem tuleje
[link widoczny dla zalogowanych]
link do cylka jawa 50
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alek20 dnia Pią 20:24, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
patalolo
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pią 20:28, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
lepiej czeski z polskim cylindrem idzie poznać dlatego że czeski jest bardziej gładki od tego polskiego a wogule jak bierzesz się za przeróbkę za 70cm to lepiej zastosuj cylinder czeski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alek20
Początkujący
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:32, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
kubagliw napisał: | wygląda to narazie tak. dostałem dziś cylinder od wybijania. podgrzewali go ostro gazami o wrzucili na prase a tuleja ani drgnęła. cylinder jest polski. mówili mi że prawdopodobnie ma jakiś pierścień zabezpiwczający zalany. i że moge spróbować ciekłym azotem w mieście obok ;/ |
jeżeli potrzebna ci jest tylko tuleja 70cc od Simsona
to zamiast ją wyciskać rozetnij radiator i wyciąg tuleje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|