Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 1:32, 22 Lip 2008 Temat postu: polski cylinder |
|
|
czy jak kupie polski cylinder i przeniosę do niego wymiary okien i ich wysokości i wielkości kanałów z cylka czeskiego to moc będzie ta sama a może tuning wg Tomasza Sałka i z tamtad przenieść wymiary? pomocy
oryginalny cylek nie nadaje się do niczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 7:48, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Z polskiego g**no zrobisz szybciej się rozleci nisz czeski lepiej z czeskiego zrób tuning.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 10:00, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio napisał: | Z polskiego g**no zrobisz szybciej się rozleci nisz czeski lepiej z czeskiego zrób tuning. | Almotowskie cylki wcale nie są takie złe. Fakt, że okna są gorzej wykonane, ale tuleja jest dobrej jakości. Jeździłem na almotowskim 5 tys. i przed samą sprzedażą sprawdzałem stan cylka- bez zarzutu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 10:01, 22 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 10:08, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak zgodzę się z tobą ale mają jedną wadę mają cienkie żeberka porównaj sobie zebra czeskiej a polskiego polskie mają cienkie i szybciej się grzeją i słabo oddają ciepło a czeskie maja grube,polskie maja krzywy odlew nie dopracowany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 11:14, 22 Lip 2008 Temat postu: Re: polski cylinder |
|
|
Mucie] napisał: | czy jak kupie polski cylinder i przeniosę do niego wymiary okien i ich wysokości i wielkości kanałów z cylka czeskiego to moc będzie ta sama a może tuning wg Tomasza Sałka i z tamtad przenieść wymiary? pomocy
oryginalny cylek nie nadaje się do niczego |
Z polskiego praktycznie nie wykonalne jest wybicie tuleji . Jeśli chcesz coś grzebać to polecam jednak czeski cylinder .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 12:44, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Tak zgodzę się z tobą ale mają jedną wadę mają cienkie żeberka porównaj sobie zebra czeskiej a polskiego polskie mają cienkie i szybciej się grzeją i słabo oddają ciepło a czeskie maja grube,polskie maja krzywy odlew nie dopracowany. | Hmm poszedłem i zmierzyłem suwmiarką żebra z obu cylindrów. Różnica jest rzędu dziesiątek milimetra, więc raczej dużo na grzanie się nie ma to wpływu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 14:22, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zważ sobie i wtedy porównaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 15:56, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Po primo wagą będą się róznić- to oczywiste
Po secundo sprzedałem jawke i nie mam jak już tego sprawdzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 16:31, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
czeski cylek ma wyłamane te dwa płaty co są z jego tyłu tzw wchodzą w karter.
a drugi ma rysy o głębokości ok 0.50mm czy jak zrobię 3 szlif to wszystko będzie ok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 16:43, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli ten cylek jest nominalny, to przejście na 3-4 szlif rozwiąże sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 16:55, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
oddam za nie długo do tokarza i zobaczy sie. takie pytanie jak włożę sam pierścień do cylindra to jaka powinna przerwa miedzy jego koncami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 17:35, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
0.5mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Wto 20:44, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Taki luz to kwalifikuje pierścień do wymiany luz dopasowanego pierścienia to około 0,03mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diodaa
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 1:10, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
luz to 0,15mm nawet 1-2 szlif
powinien załapać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez diodaa dnia Śro 9:54, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Śro 12:05, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
dzieki za info przyda sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|