polski cylinder
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Wto 1:32, 22 Lip 2008    Temat postu: polski cylinder

czy jak kupie polski cylinder i przeniosę do niego wymiary okien i ich wysokości i wielkości kanałów z cylka czeskiego to moc będzie ta sama a może tuning wg Tomasza Sałka i z tamtad przenieść wymiary? pomocy
oryginalny cylek nie nadaje się do niczego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 7:48, 22 Lip 2008    Temat postu:

Z polskiego g**no zrobisz szybciej się rozleci nisz czeski lepiej z czeskiego zrób tuning.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 10:00, 22 Lip 2008    Temat postu:

Radzio napisał:
Z polskiego g**no zrobisz szybciej się rozleci nisz czeski lepiej z czeskiego zrób tuning.
Almotowskie cylki wcale nie są takie złe. Fakt, że okna są gorzej wykonane, ale tuleja jest dobrej jakości. Jeździłem na almotowskim 5 tys. i przed samą sprzedażą sprawdzałem stan cylka- bez zarzutu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 10:01, 22 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 10:08, 22 Lip 2008    Temat postu:

Tak zgodzę się z tobą ale mają jedną wadę mają cienkie żeberka porównaj sobie zebra czeskiej a polskiego polskie mają cienkie i szybciej się grzeją i słabo oddają ciepło a czeskie maja grube,polskie maja krzywy odlew nie dopracowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 11:14, 22 Lip 2008    Temat postu: Re: polski cylinder

Mucie] napisał:
czy jak kupie polski cylinder i przeniosę do niego wymiary okien i ich wysokości i wielkości kanałów z cylka czeskiego to moc będzie ta sama a może tuning wg Tomasza Sałka i z tamtad przenieść wymiary? pomocy
oryginalny cylek nie nadaje się do niczego



Z polskiego praktycznie nie wykonalne jest wybicie tuleji . Jeśli chcesz coś grzebać to polecam jednak czeski cylinder .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 12:44, 22 Lip 2008    Temat postu:

Cytat:
Tak zgodzę się z tobą ale mają jedną wadę mają cienkie żeberka porównaj sobie zebra czeskiej a polskiego polskie mają cienkie i szybciej się grzeją i słabo oddają ciepło a czeskie maja grube,polskie maja krzywy odlew nie dopracowany.
Hmm poszedłem i zmierzyłem suwmiarką żebra z obu cylindrów. Różnica jest rzędu dziesiątek milimetra, więc raczej dużo na grzanie się nie ma to wpływu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 14:22, 22 Lip 2008    Temat postu:

zważ sobie i wtedy porównaj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 15:56, 22 Lip 2008    Temat postu:

Po primo wagą będą się róznić- to oczywiste
Po secundo sprzedałem jawke i nie mam jak już tego sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Wto 16:31, 22 Lip 2008    Temat postu:

czeski cylek ma wyłamane te dwa płaty co są z jego tyłu tzw wchodzą w karter.
a drugi ma rysy o głębokości ok 0.50mm czy jak zrobię 3 szlif to wszystko będzie ok?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 16:43, 22 Lip 2008    Temat postu:

Jeśli ten cylek jest nominalny, to przejście na 3-4 szlif rozwiąże sprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Wto 16:55, 22 Lip 2008    Temat postu:

oddam za nie długo do tokarza i zobaczy sie. takie pytanie jak włożę sam pierścień do cylindra to jaka powinna przerwa miedzy jego koncami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 17:35, 22 Lip 2008    Temat postu:

0.5mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 52 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń/okolice

PostWysłany: Wto 20:44, 22 Lip 2008    Temat postu:

Taki luz to kwalifikuje pierścień do wymiany Smile luz dopasowanego pierścienia to około 0,03mm Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diodaa
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5

PostWysłany: Śro 1:10, 23 Lip 2008    Temat postu:

luz to 0,15mm nawet 1-2 szlif
powinien załapać


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez diodaa dnia Śro 9:54, 23 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mucie]
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radziechowy okolice Żywca

PostWysłany: Śro 12:05, 23 Lip 2008    Temat postu:

dzieki za info przyda sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin