Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Nie 11:25, 18 Lis 2007 Temat postu: Podniesienie mocy silnika Dezamet 019(trzybiegowy) |
|
|
Wiem że to forum jest o jawkach ale oprócz jawki mam motorynkę z silnikiem Dezamet 3- biegowym. Jak podnieść jego moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 11:49, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
możesz wypolerować w gaźniku gardziel a nawet ją delikatnie rozwiercić albo można założyć gaźnik od simka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 11:57, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
zmien zebatki, cylek do szlifu, itp. na agmocie sa do trzybiegowego cylki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:57, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
W każdym silniku dwususwowym możesz:
*Wypolerować głowicę
*Wypolerować okna: dolotowe i wylotowe,
*Wypolerować kanały płuczące,
*Zmienić kolanko na takie z większą średnicą,
*Zmienić gażnik,
*Porządnie wyregulować,
*Powiększyć kanaly płuczące i wylotowe i dolotowe,
*Zmienić zębatki zdawcze,
*Oczywiście jak silnik był w jakiś sposób blokowany, to odblokować.
*Polerka skrzuni korbowej
Wydaje mi się że to wszystko, ale jak coś mi się prztpomni to dopiszę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Nie 16:48, 18 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Nie 15:31, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czy dezamety były jakoś dławione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15:39, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nie, bo mysmy je robili i byly robione na nasze przepisy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrik92
Bywalec
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:20, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
mozesz poszerzyc wszystkie kanaly w cylindrze (nie wiecej niz 0.6 srednicy cylindra) podniesc lekko okno wydechowe i to wszystko co pisali poprzednicy.. to jest najprostszy w miare skuteczny tuning :look
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Nie 18:16, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Bo ja słyszałem, że podobno tam można wypełnić wał bo przeciwwaga jest w kształcie grzyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 18:38, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
co do tej przeciwwagi, to wiem ze sie tak praktykuje w silnikach s-38 (jajowate od komarka), byc moze ze tu tez mozna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 19:28, 18 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
tak. wypełnia sie. i dajes zpodkładke o grubosci 1,5mm pod cylinder a głowica staczasz o 2,3mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichalF
Wymiatacz
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: sie wziol ramzes?
|
Wysłany: Czw 16:30, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Wlej do niego olej rycynowy (jest o tym temat)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konek
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 52 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń/okolice
|
Wysłany: Czw 17:39, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra tylko najpierw go muszę wyremontować. Na dotarciu można już to robić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 20:07, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja bym ci radzil dopiero po dotarciu, bo jesli to naprawd cos daje, to nalezy spokojnie docierac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MichalF
Wymiatacz
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: sie wziol ramzes?
|
Wysłany: Wto 20:12, 04 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Przepraszam że poruszam ten temat ale musze się z Johnny Moped niezgodzić olej rycynowy nie ma za zadanie jakby wzmacniać mieszanki tak jak nitro albo coś, tylko ułatwia smarowanie!! Bo niektóży na forum myślą że to działa jak nitrometan że bedzie turbo i sie silnik rozsypie. NIE, on ułatwia smarowanie silnika i temu jest silniejszy, i moim zdaniem olej był by wsam raz na docieranie jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|