Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 16:40, 17 Lis 2009 Temat postu: Plusy i minusy gaźnika od WSK w jawce |
|
|
Cześć. Słyszałem,że jeżeli zamontuje się gaźnik od WSKi do jawki to przybywa trochę mocy. Czy to prawda?? Ale zdarzają się też podobno przypadki,że zalewa świecę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:04, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A co ma gaznik do przyrostu mocy? Zazwyczaj ludzie mowia ze dostala na mocy bo nie umieli Jikova wyregulowac... Poprostu ma wiekszy przeply paliwa...
Lepiej zainwestowac w gaznik od simsona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 18:37, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie o to chodzi. Więcej paliwa=większe obroty=większa moc ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 19:01, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Więcej obrotów napewno nie bedzie kręcił co najwyżej wiecej palił. Moc? Myślę ze ogromnych osiągów nie bedzie na nim.
@ziomal199412 Wiecej obrotów masz jak zrobisz sobie 50/4 albo podpiłujesz kanały wydechowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Wto 19:02, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 19:56, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dudzio o co chodzi z tymi kanałami?Jest gdzieś tutek o tym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 20:51, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ogarzysta 200 poszukaj sobie w tutroalach a w kilku słowach polega to na dorobieniu kilku dodatkowych kanałów w cylindrze lub na powiększaniu standardowych co w efekcie cylinder szybciej napełnia się mieszanką co poprawia znacznie pracę silnika jego moc i moment obrotowy a wracając do tematu to nie radzę zakładać gaźnika od wsk bo on cały czas podaję za dużo mieszanki jak by dorobić do niego dyszę o mniejszej przepustowości to by zdało egzamin a tak to się nie opłacała po pierwsze spalanie znacznie wzrośnie przypływ mocy jest i nie ma się czemu dziwić taką bogatą mieszankę ten gaźnik podaje więc się nie opłaca a tak do sprostowania były tysiące takich tematów na forum pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 7:17, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki ;] Choć zdawało mi się,że dokładnie szukałem ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:29, 18 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Moc moze sie delikatnie wzrosnąć . jeśli damy odpoweidnią dysze to silnik kręci o kilka km/h wyżej . Przy 85 zalewa , najlepsza 80 - 82
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 13:19, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A jaka dysza byłaby najbardziej odpowiednia? O jakim przelocie,tak,aby nie zalewało świecy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:33, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Przeciez napisal kolega wyzej! Czytaj!
A wogole to nie montuj tego gaznika bo to bez sensu montowac gorszy element... Albo dobrze wyreguluj ten co masz ewentualnie kup nowy Jikov, Albo jak ci juz zalezy na innym to od simsona... Przynajmniej masz pewnosc ze bedzie "dobry" bo ten od WSK to o kant dupy potluc, wiem co mowie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziomal199412
Wymiatacz
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 16:46, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A sorry,nie zajarzyłem wcześniej. A takie jeszcze małe pytanie: Jaka powinna być szczelinka w iskrowniku pomiędzy platynkami (przy zgaszonym silniku) ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 17:24, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy w jakim punkcie platynki się zatrzymają , to jest bez znaczenia ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:23, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli już byście mieli zmieniać to zainwestujcie w podrobe dellorto 21 mm . Jakiś przerobiony cylek i bedize smigać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 20:12, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Czy ja wiem czy warto inwestować w podróbę. Podróba to zawszę podróba. Ja bym w to kasy nie pchał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Sob 20:13, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kiszek550
Nowy
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głogów
|
Wysłany: Wto 19:26, 24 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A Do Gaźnika Od WSK Będzie Trzeba Dorobić Nowy Kruciec.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|