Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:33, 27 Wrz 2007 Temat postu: Planowanie głowicy |
|
|
Oto głowica po stoczeniu :
[link widoczny dla zalogowanych]
Obniżona o 2 mm . Za robote dałem tokarzowi 20 zl
Następnie musiałem ją obrobićtka by tłok nie walił o nią , a takze by cylinder doszedł do końca. Załważcie że ten próg na głowicy został splanowany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Czw 20:57, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No no, uczciwie zrobione; jesli mozesz, to pochwal sie, jak chodzi na tym silnik, ok? Czy jest mocniejszy? Moze szybszy..? Warto to robic..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:00, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No mocy troche dał . Zresztą po wszystkich tych przerobkach ogar zaczoł przyśpieszać jak motocykl .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 21:09, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
wypoleruj ją jeszcze pięknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Conqeror
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:14, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Po co jak to nie da nic i tak jest dobrze wypolerowana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:49, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Własnie że da bo lepiej mieszanka będzie wpadała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pią 14:09, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
z głowica to głównie to ze syf bedzie mniej przywierał i nie będzie tez zawirowac w komorze spalania dlatego stosuje sie polerke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 14:49, 15 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
moc i osiągi napewno wzrośnie ale licz sie z tym ze silnik szybciej padnie po stoczeni głowicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:30, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Odnawiam temat , nie chce zakladac nowego A mam co do planowania pytanie ;p
Niestety nie mam dostępu do tokarki i tokarza .. Czy moge splanować głowice np . papierem ściernym na twardym podłożu lub kamieniem ? Mam dwie więc jesli nie bedzie kompresji to założe drugą .. wiem ze to wyjdzie nie dokładnie Co o tym sadzicie ?
Lub jak w inny sposób " domowym zasobem sprzętu " zrobić tą przeróbke ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motórzysta dnia Wto 18:30, 15 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 18:34, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Beznadziejny pomysł, będzie krzywo i będzie kompresja uciekać. Jak coś to pozwoliłem motórzyście wznowić temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 18:42, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wiem ale nie mam dostępu do tokarza ani tokarki ( umiem toczyć )
wiec chcialbym jak mozna zrobic to w własnym zakresie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:52, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ale przecież musisz spalonować tą krawędz co styka się z cylindrem a ona jest w głębi. Możesz wyciąć walec z drewna i obłożyć go papierem ściernym i polerować . Tylko, że to trochę pracochłonne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 19:22, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A jesli splanuje sam próg nic mi to nie da ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PTK
Bywalec
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Sob 16:11, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli splanujesz sam próg to nie bedzie dobrze się zakleszczać z cylindrem,lepiej nie planować bo cały wał sie obciąża,pomyśl nad tym zanim zaczniesz-aha i jeśli się jednak zdecydujesz na planowanie to pamietaj żeby nie robić tego pilnikiem tylko na tokarce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stefan555
Początkujący
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świdnica
|
Wysłany: Wto 19:48, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Witam o ile mm splanowałeś głowice??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|