Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oko
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z nikąd- Iłowa
|
Wysłany: Śro 9:51, 28 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ludzie wał wytrzyma bardzo dużo, tak czy inaczej to jest jawka czyli i tak będzie jeździć, chyba że się przesadzi i powiedzmy urwie korbowód....,wtedy mogą się ciekawe żeczy dziać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pią 10:44, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
A może ktoś kto wie jak to się robi, dokładnie napisać na czym polega splanowanie głowica na przykładzie jawy ? To polega na sfrezowaniu tego metalowego pierścienia na obreczy którego są dziury na szpilki? Bardzo prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 10:46, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
tak wils@k zgadza sie tak samo z cylindrem. to jest planowanie. szlif to co innego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pią 11:13, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Czyli mam sfrezować te wystające 2 metalowe pierścienie ( na głowicy i na cylindrze ). A tak mniej wiecej o ile ? one za długie to nie są takze tam milimetry wchodzą w gre. 1mm-2mm ?
I jeszcze jedno czy musze ze świecą kombinować ? milimetr czy dwa chyba nie spowodują ze jak kopne to dziure w tłoku zrobie ? Na pewno sprawdze przed rozruchem, ale tak sie pytam. A jak bedzie jednak waliło w tłok co mam zrobić ? Chyba nie wykrecać troche swiecy ? Pytam bo nei wiem wiec nie piszcie : idiota, głupek debil
Wiem że szlif to co innego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wiśl@k dnia Pią 11:15, 01 Wrz 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 11:14, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
setne i dziesiate milimetra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pią 11:16, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Błyskawiczna odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 11:23, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
nic nie musisz robic komora spalania ma z 1cm wysokosci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pią 11:48, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 20:59, 01 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Według mnie nie ma co przesadzac ze stopniem sprężania, boJawka ma juz i tak wysoki jak na silnik chłodzony powietrzem (ponad 9). Zwiększenie stopnia sprężania spowoduje większe grzanie się silnika a w skrajnym przypadku moze spowodowac samozapłon mieszanki. ale to tylko moje skromne zdanie.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Sob 6:54, 02 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
mandos.... przerobi sobie na diesla jak samozaplon bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Nie 7:02, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak wybuchnie - to wybuchnie. To wezme telefon i zrobie filmik: 1 ujecie jawa 2 ujecie pare kroków dalej - głowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Nie 8:17, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
parenasci krokow dalej.... swozen tloka ale koniec offtopu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 8:52, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jak się obawiasz wybuchu, to daj podwójne nakrętki na głowicę. Ale pozostaje jeszcze świeca . Ok, naprawde koniec offtopu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Nie 9:37, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
W samochodach są tytanowe nakrętki ale kosztują 100zł od sztuki . To chyba przesada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Nie 10:57, 03 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
skoro będą tytanowe nakrętki, które wytrzymają wszystko to złamie się szpilka lub gwint na niej, nie wierzę w to żeby jawka dostała samozapłonu ( w diselach jest zapozapłon ale tam sprężanie dochodzi do 20:1, a w jakwach jest chyba 9,5:1), silnik może się bardziej grzać, ale jeśli będzie miał większą moc to nie będzie wysoko kręcony to się nic nie stanie ( mi silnik się nigdy nie przegrzał, nawet na podróżach 50km i więcej bez przystanku), bardziej bym się bał o gwint do świecy (kupiłbym nową głowicę przed planowaniem żeby mieć 100% pewność gwintu), po splanowaniu moc będzie sporo większa!!, niech się wypowie ktoś kto ma splanowaną głowicę w jawce ( ja miałem w motorynce i według mnie przyrost mocy wzróśł o około 35-40%)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|