OPONY SLICKI DO OGARA PILNE JAK MOŻNA !!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Wto 9:31, 27 Lip 2010    Temat postu:

slicki są różne, np. na wyścigi, to są dobierane opony do pogody i samochodu, miękkie mieszanki na deszcz a twarde na suchy asfalt. I według polskiego prawa slicki nie są dopuszczone do ruchu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PaLi
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 10:26, 27 Lip 2010    Temat postu:

Do tego gdy się zużyją zaczynają się deformować, co może doprowadzić do pęknięcia dętki (tak jak to było u mnie). Nie polecam zakładania slicków. Można stracić dowód, wypieprzyć się na trawie/piasku. Nawet mój przykład. Gdy miałem z tyłu slicka i jechałem po grząskim piasku to była katastrofa. Tył latał mi od boku do boku. Teraz mam kostkę i po terenie jeździ się 10x lepiej. Nie warto kombinować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hakuj
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Cieszyn - okolice

PostWysłany: Wto 10:53, 27 Lip 2010    Temat postu:

bo slicki młotki nie jest do terenu ani do uniwersalnych jawek .... Slicki to opony kompletnie łyse ze specjalnej mieszanki bez żadnych nacięć a to o czym gadacie to szosówki do scigałek i turystyków asfaltowych ..... A jak ktoś nie jeździł nawet na szosówkach niech się lepiej nie wypowiada .... Za szosówki pies nie ma prawa zabrać dowodu , chyba , że głębokość bieżnika jest mniejsza niż przepisowa

Jak jeździsz tylko po drodze i kładziesz się w zakretach ( Very Happy ) to kupuj do ogara szosówke , ogar ma koła 17 wiec wybór masz ogromny , pozostaje tylko odpowiednia szerokość


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hakuj dnia Wto 10:54, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 11:10, 27 Lip 2010    Temat postu:

slicki – opony z całkowicie gładkim bieżnikiem – są one stosowane głównie w rajdach samochodowych- zabronione gładkie opony bez jakichkolwiek nacięć, wyścigach samochodowych, motocyklowych, kolarstwie torowym i w szosowym przy wyjątkowo sprzyjających warunkach atmosferycznych – są to opony o największym stopniu oporów przy toczeniu (duży opór jest wynikiem większej powierzchni kontaktującej z podłożem co zapewnia lepszą przyczepność na gładkich i suchych nawierzchniach) – ale całkowicie zawodzą na wilgotnych i śliskich powierzchniach (nie dotyczy to opon rowerowych, które ze względu na małą szerokość, duże ciśnienie i okrągły kształt przekroju nie ulegają poślizgowi - duża siła nacisku).


Chciałem wam to jakoś wyjaśnić ale ty i tak nie ogarniecie Very Happy to zajarzałem do wiki.

Slicki to kompletnie łyse, zero jakichkolwiek nacięć, łysa opona. I wątpię żebyście znaleźli do ogara taką....

rob_b wiesz o czym ty gadasz... ty masz opony szosowe.... nie żądne slicki i ścigacze też mają szosowe.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtekwrc
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: Wto 17:04, 27 Lip 2010    Temat postu:

To po co na wyścigach nacinają slick-i są mieszanki na mokry i suchy asfalt.Byłem nie na jednym wyścigu i widziałem na czym jeżdzą, najczęściej są to nacinane slicki. Zresztą na prawdziwe slick-i szkoda kasy i mogą ci zabrać dowód a cena przeraża.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juskief
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Świdnik k. Lublina

PostWysłany: Wto 18:37, 27 Lip 2010    Temat postu:

Teraz piszesz o wyścigach a tu chyba chodzi o polskie drogi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez juskief dnia Wto 18:42, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob_b
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chełmno

PostWysłany: Wto 18:50, 27 Lip 2010    Temat postu:

Ludzie wypowiadacie się na temat nie mając zielonego pojęcia o jeździe na slicku czy opony z ścigacza.
Wogóle to skończmy ten temat bo autor nie za bardzo wie o jaką oponę mu chodzi, a po drugie NIE TEN DZIAŁ !!!

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA!!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 19:17, 27 Lip 2010    Temat postu:

rob-b jak nagle zacichłeś o swoich slickach w ogarze Razz zielonego pojęcia na temat to nie masz ty bo to co ty masz to są zwykłe opony szosowe które są dopuszczalne.... A slicki mówię po raz kolejny są całkowicie łyse.... My mówimy o naszych polskich drogach a nie wyścigach..... Seryjnie ścigacze są wyposażone w opony szosowe, z rożnymi nacięciami i to wcale nie są slicki.....

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kornel9797 dnia Wto 19:18, 27 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snikers1991
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251

PostWysłany: Wto 21:55, 27 Lip 2010    Temat postu:

są różne rodzaje slicków na mokry jak i suchy asfalt wiec mi tu proszę nie gadać głupot że takie opony tylko na suchą nawierzchnię !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin