Wysłany: Pią 20:07, 08 Maj 2009 Temat postu: Ogar 200 - Cylinder, przełożenie na zębatkach
Witam wszystkich ponownie! Dziś mam pytanie odnośnie nowego cylka. W swoim Ogarze mam stary, ten pierwszy od kupna. Ma on 50 ccm pojemności. Zastanawiam się czy wymiana by coś dała i na jaki wymienić. Chciałbym zamontować jakiś większy ale nic nie wiem na ten temat. Podobno jak się chce montować większy niż 60 ccm to trzeba głowice poszerzać. Czy da się to jakoś inaczej zrobić albo poprostu czy jest na to jakiś sposób? Mam jeszcze pytanie odnośnie zębatek od łańcucha. Z przodu mam taką małą zębatkę ale nie wiem dokładnie ile ma ząbków, a z tyłu taką na prawdę dużą. Gdy startuje z jedynki to ma małego kopa, ale szybko musze wrzucać dwójkę bo mi wyć zaczyna. Czy lepiej jest wsadzić mniejszą z tyłu? Czy jak zmienię cylka na większego to będe musiał zmieniać przełożenie? Jak mogę zmienić skład mieszanki paliwa? Podczas jazdy albo traci silnik na mocy albo się dławi i nie wiem jak to naprawić. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam serdecznie
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
Wysłany: Pią 20:26, 08 Maj 2009 Temat postu:
Widzę tu nowego zielonego:)
Odnośnie cylka. Są szmatławe zestawy z allegro ale to się nie opłaca kupować. Poszukaj na allegro cylkow 70/4 ale nei nowych tylko robione przez kogoś. Co do zębatek... Na tyle nei zmieniaj tylko na przód daj większą max w jawce to 14z ale trzeba ją przerabiać... Normalnie to optimum pomiędzy przyśpieszeniem a v-max to 12z... Możesz dać teraz 13z spokojnie aby silnika nie obciążyć zbytnio...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach