Odciążanie wału

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 20:19, 04 Sie 2009    Temat postu: Odciążanie wału

Witam

Niektórzy odciążają wał alby osiągnąć wyższe obroty. Chciałbym się dowiedzieć o ile mniej waży taki wał i ile średnio dodaje obrotów, po zmniejszeniu jego wagi?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 10:43, 05 Sie 2009    Temat postu:

dołączam się ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Śro 13:06, 05 Sie 2009    Temat postu:

Odciążenie wału to głupota bo jeden błąd i wał do wymiany a w ogóle w wał nie powinno się ingerować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:54, 05 Sie 2009    Temat postu:

Wał można odciążyć w miarę rozsądku byle nie za dużo. Ile taki wał waży po odciążeniu trudno powiedzieć, trzeba znać wagę przed całym zabiegiem, zależy też ile materiału zostało odleciało. A co do obrotów to może góra 800rpm. Ale to jest na krótką metę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Śro 20:13, 05 Sie 2009    Temat postu:

Pytam, po myślę nad odchudzaniem magneta ale nie wiem o ile, a w końcu efekty powinny być takie same jak z wałem a nie osłabia to konstrukcji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:19, 06 Sie 2009    Temat postu:

Nie z ciągaj materiału z magneta. Wierz mi nic ci to nie da. Ty tej różnicy nie odczujesz podczas jazdy. Będzie ci się tylko wydawać że jest mocniejszy i szybszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 19:45, 06 Sie 2009    Temat postu:

Próbowałeś kiedyś? Przecież tym sposobem osiągne wyższe max obroty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:18, 06 Sie 2009    Temat postu:

Akurat próbowałem i wiem co piszę. Robiłem u kumpla elektrykę i miał dwa wirniki jeden zwykły a drugi odciążony i wyszło na to że na tym lżejszym moto szybciej czuje górę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tojtas
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 14:19, 07 Sie 2009    Temat postu:

A z obrotami jak? Nie miał wyzszych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody1432
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:05, 08 Sie 2009    Temat postu:

Może miał ale dla mnie niezbyt wyczuwalne. Szybciej wkręcał się na obroty ale nie tak jak moja maszyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin