Odchudzony tłok 3p
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 16:15, 27 Lut 2012    Temat postu: Odchudzony tłok 3p

Siema. Kumpel zaproponował mi za 15zł tłok odchudzony na 3P z podciętą nóżką od kanału ssącego 1.5mm (nowej produkcji ma przebieg 20km). Mam aktualnie czeski tłok 2P zwyczajny. I chciałbym sie zapytać czy opłaca sie brać ten tlok i co on da w seryjnym silniku ? Boję się ze bedzie puchł, ale kumpel mnie zapewnia że nie będzie.
PS. Nie potrzebuje tego tłoka ,bo założył do ogara 200 zestaw 60ccm Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mgr130
Nowy
Nowy



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:27, 27 Lut 2012    Temat postu:

Zdejmij swój czeski tłok, podpiłuj nóżki tłoka od strony kanału ssącego i wydechowego o 1 mm i będziesz miał to samo a nawet lepiej bo jak wiadomo nie ma przyrównania - czeski tłok a polski tłok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:30, 27 Lut 2012    Temat postu:

Tłok nie powinien puchnąć no chyba że go przytrzesz tak jak ja w swoim zrobiłem Very Happy przytarłem trochę i będe robić remont ale mniejsza o to a co do tego co on da. hmm no raczej będzie lepiej się zbierał będzie żywszy trochę tak mi się zdaje nie jestem pewien bo nie podcinałem nigdy tłoka a sam miałem w swoim na 3P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon 17:43, 27 Lut 2012    Temat postu:

Od wydechowego płaszcza tłoka się nie piłuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 18:51, 27 Lut 2012    Temat postu:

Jest podcięty od strony ssącego ,a nie wydechowego. To jak brać to czy sie nie opłaca ? No odczuje chociaż jakiś przypływ mocy czy coś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 18:58, 27 Lut 2012    Temat postu:

może odczujesz może i nie.. nie spodziewaj się tego że będzie darła laczka albo rwała z jedynki po założeniu tylko takiego tłoka...
sprawdź tylko najpierw czy czasem aby nie jest zrobiona fuszerka (za mocne podcięcie) chyba, że już to zrobileś (bo ja bym nie wierzył ludziom.. )
wiesz, 15 zł wprawdzie mówiąc nie pieniądz...

Tak na marginesie.. ja bym odchudził ten Twój na 2p, znacznie lżejszy jest.
A (drugi margines Very Happy) jak już kupisz to zakładaj lżejszy sworzeń (ten z cienką ścianką), coś tam zawsze niby lepiej będzie..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9827
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupiec

PostWysłany: Pon 19:01, 27 Lut 2012    Temat postu:

przy samej podciętej nóżce tłoka i tak więcej mocy nie odczujesz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:18, 27 Lut 2012    Temat postu:

No mógłbym odchudzić mój tłok 2p czeski i wymienić pierścienie na nowe, tylko sam tego nie zrobie, bo nawet nie wiem jak sie do tego zabrać :/ Może ktoś by podpowiedział ?
PS. Skąd ten cienki sworzeń?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bobslej0 dnia Pon 19:24, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 19:38, 27 Lut 2012    Temat postu:

1. podpowiedział? Artykuły Sałka czytać...
2. skąd lekki sworzeń? teraz graniczy z cudem znalezienie nowego, lekkiego sworznia.. jedynie w oryginałach byly takie montowane..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:55, 27 Lut 2012    Temat postu:

To dać nowy sworzeń komuś na tokarkę i go odchudzi ;)Bobslej mi dla takiej głupoty nawet babrać by się nie chciało.Zostaw czecha bo ten nowy może być jakiś wielki szit.W mocy raczej tego nie odczujesz Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bobslej0
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:11, 27 Lut 2012    Temat postu:

Dobra i tak do wymiany pierścienie to przy okazji odchudzę, pogadam z wujkiem on ogarnia takie rzeczy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 20:34, 27 Lut 2012    Temat postu:

Tu nie ma nic do ogarniania, wujek Ci napewno to odradzi (tak samo jak ojciec-wiem z wlasnego doświadczenia). po prostu, trzeba czytać, próbować... z początku raz, nawet i drugi zjeb*esz sprawę (człowiek uczy się na błędach, nie tylko jeśli chodzi o "przeróbki silników), ale już za 3 Ci wyjdzie.. a jak ani razu nie spróbujesz to się nie nauczysz.
tyle ode mnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 20:55, 27 Lut 2012    Temat postu:

odchudzenie sworznia to musiałby zrobić tokarz który ma bardzo wprawną rękę i w ciul doświadczenia. naprawdę ciężko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pon 21:12, 27 Lut 2012    Temat postu:

holipa napisał:
odchudzenie sworznia to musiałby zrobić tokarz który ma bardzo wprawną rękę i w ciul doświadczenia. naprawdę ciężko


Chodzi mi o tłok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 23:28, 27 Lut 2012    Temat postu:

tłok to na frezarce , aczkolwiek znam hardcore'a co by na tokarce też to zrobił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin