Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pon 17:05, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
O tym było w jakimś innym temacie, sam pisałem;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:11, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no odgroma tego było...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PTK
Bywalec

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Sob 13:14, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
czy ktoś może umieścić skan oryginalnej instrukcji do jawki?
od 1 do ostatniej strony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adek755
Wymiatacz

Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Sob 15:36, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
masz już 2 tematy ze skanami- poszukaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bąbel021
Wymiatacz

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Sob 17:25, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
adek755 do PTK piszesz ze sa juz takie tematy a sam piszesz nowy ktory byl tu tysiac razy proponuje zamknac temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Sob 19:01, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
... a ja RADZĘ skończyć ten offtop...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:29, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a więc kończąc by odblokować jawke trzeba zamienić dysze ,skrócić kolanko żeby wchodziło na jakieś 2-3 cm i króciec rozwiercić... i koniec więcej informacji nie ma na temat odblokowywania jawki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Sob 22:37, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
... i przestawić wyprzedzenie zapłonu na ok. 1.8 - 2 mm przed GMP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:50, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
właśnie o co chodzi z tym zapłonem bo do końca nie kumam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sir_headly
Wymiatacz

Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Nie 17:06, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
To już chyba z dziesiąty raz jest wałkowane.... I nie będę tego znów wyjaśniać! Ludzie PROSZĘ, czytajcie forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:11, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
aha przepraszam... zaraz poszukam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kieri jawa
Nowy

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:55, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
w głownie jest u czesia kukieły!!!
ale niepolecam bo jest bardzo drogo a części czesta sa zuzyte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 19:50, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
kieri jawa napisał: | w głownie jest u czesia kukieły!!!
ale niepolecam bo jest bardzo drogo a części czesta sa zuzyte |
O co Ci chodziło , bo z Twojej wypowiedzi nic nie wynika ?? Co to jest "głowno" ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 12:26, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
może miejscowosc ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:09, 28 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra koniec OT !! Więc podsumowując , oto co zrobić żeby nasza Jawa albo Ogar był odblokowany :
1.Rozwiercić otwór w krućcu (to ten "przewód" , który łączy cylinder z gażnikiem) do takiej wielkości jaka jest w gażniku.
2.Skrócić kolanko (to ta "rurka" która łączy cylinder i wydech) tak , żeby tłumik wchodził na jakieś 2-3cm.
3.Założyć dysze 38 i 68 (w gażniku są 3 sróbki : ta pośrodku to jest do regulacji obrotów i tej nie ruszamy , ta złota bliżej wlotu powietrza to ją trzeba wymienić na 38 i ta dalej na 6 .
4.Ustawic zapłon na 1.8-2.0 przed GMP (należy poszukać na forum pod nazwą "GMP").
To są wszystkie sposoby na odblokowanie naszego motorku. Sądzę , że temat można ZAMKNĄĆ .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|