Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rosenkilde
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 23:31, 07 Cze 2008 Temat postu: OD A DO Z |
|
|
Posiadam Ogara 200.
Patrze na forumi duza czesc postow sie powtarza niewiem gdzie zajrzec i co i jak..
jesli ktos bylby tak mily niech wypisze wszystko co jest mozliwe do zrobienia aby zwiekszyc moc ogarka i jego v/max na ta chwile jest to 55 km/h
z gory
DZIEKUJE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 6:52, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
To zrob najpierw bo z pewnoscią masz zablokowan silnik
opilowac krociec zeby mial taki sam otwor jak gaznik
zmienic dysze na inne szersze- 68 lub 70
skrocic kolanko wydechowe tak aby wchodzilo do tlumika na 2-3 cm
mozesz:
Odchodzic tlok i odciac mu jedno kolanko o 1mm
poszerzyc kanaly pluczace
zalozyc inna zebate zdawczza
zalozyc inny tlumik (np od simsona)
zmienic gaznik lub filtr powietrza
no i ewentualnie zrobic tuning wg Tomasza Sałka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rosenkilde
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 8:51, 08 Cze 2008 Temat postu: :) |
|
|
ewentualnie cos jesczze? : )
ma ktos inne pomysly?
DZIEKI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Icqov
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 9:35, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wstawić zawór membranowy, zapłon bateryjny, inną świecę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 10:01, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no i podkowe zamontowac... Ogolnie cala ta zabawa bedzie kosztowac tyle czasu ze ch... Ale za to osiagniecia beda sie wachaly w granicach 85 a 90 na 13 zebatce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 11:11, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
tłok nie ma kolanek tylko płaszcze. ten od strony kanału ssącego podpiłuj o 1,5 nawet do 2mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 14:07, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
sorber napisał: | tłok nie ma kolanek tylko płaszcze. ten od strony kanału ssącego podpiłuj o 1,5 nawet do 2mm. | Tylko nie zróbta karbu przy szlifowaniu, bo pewnego pięknego dnia zrobi sie z tego sałatka tłokowo-korbowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rosenkilde
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:10, 08 Cze 2008 Temat postu: heh |
|
|
czy moze byc taki zawor membramowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rosenkilde
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 18:11, 08 Cze 2008 Temat postu: heh |
|
|
Zawór membranowy z membraną stage6 minarelli
moze byc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 20:28, 08 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Moze być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rosenkilde
Nowy
Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 11:34, 09 Cze 2008 Temat postu: heh |
|
|
i jak to?
gdzie go trzeba umiescic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
drzazga
Bywalec
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kuźnia raciborska
|
Wysłany: Pon 11:58, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a ja się dołączę do pytania.
A jeśli zrobię tylko ten króciec(albo kruciec ) i skrócę kolanko i jeszcze wymienię zębatkę na 12z to ile mi to da poprawy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 13:27, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
to zeby nie było karbu to fazke sie wykonuje nie zostawia sie nie obrobionego do koncatakiego elementu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 14:58, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
chłppie po co ci wiecej zebyś sie zabił tyle ci wystarczy a jak chcesz mieć wiecej mocy to se włóz silnik od jawy ts 350 hhahhah
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 15:53, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
drzazga napisał: | a ja się dołączę do pytania.
A jeśli zrobię tylko ten króciec(albo kruciec ) i skrócę kolanko i jeszcze wymienię zębatkę na 12z to ile mi to da poprawy?? |
Powiem Ci na swoim przykladzie... predkosc poprawila sie o 10 do 15 km/h ale ja nie zmienialem zebatki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|