O elektryce więcej
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 22:10, 19 Mar 2007    Temat postu:

twój mechanik czy ty chleje?Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:58, 20 Mar 2007    Temat postu:

Mechanik :p
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 15:12, 20 Mar 2007    Temat postu:

no to może powie mi ktoś w końcu powie jak zrobić ten zapłon co??? nie chce linku tylko wytłumaczyć jak dziecku jeszcze jeden OT to zagryze
Powrót do góry
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 15:45, 20 Mar 2007    Temat postu:

Ale sprecyzuj to trichę. Poprostu nie pali i wiesz, że to wina zapłonu, czyli nie ma iskry. Chcesz zrobić oryginalnie (chociaż, żeby zapalił), czy od razu aku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:08, 20 Mar 2007    Temat postu:

Drogi Jawkowiczu cała historia mojego " ulubionego zapłonu z dekla wychodzą dwa kable jeden do cewki drugi do lampy i przy malowaniu silnik leżał obok i zaczepiłem o kabel od lampy (niezdara ze mnie)i się wyrwał z silnika i chcę to podłączyć tam w środku żeby zapaliło proszę bez schematów
Powrót do góry
sir_headly
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego

PostWysłany: Wto 18:34, 20 Mar 2007    Temat postu:

To takie trudne nie jest.. Przecież masz do podłączenia tyko DWA kable do dwóch zacisków. W czym problem? Przecież na chybił-trafił można podpiąć!
Żeby nie było że wujek zły-niebieski kabel do blaszki przy śrubce obok przerywacza, czerwony do cewki świetlnej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:48, 20 Mar 2007    Temat postu:

I na to czekałem bo ja zielony jestem dzieki ci Wielkie
Powrót do góry
pirozol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: stalowa wola

PostWysłany: Wto 11:50, 04 Wrz 2007    Temat postu:

hallo:D(neichcialem zakladac new tamatu..), ostatnio wpadlem na pomysł co do niestałego napiecia w naszych maszynach. jesli przepalaja sie nam zarówki 6 V warto zastosowac żarówki 12V(ja tak zrobilem, troche słabiej swieca). Innym sposobem moze byc zainstalowanie stabilizatora napiecia, dzieki czemu bedziemy miec stałe natężenie i nie powinny sie juz przepalac zarowki 6V:]
zastanawiam sie tez nad tym czy taki ustabilizowany prad dawał by dobrą iskre w swiecy? Smile jesli nei to warto zastosowac to w samym oświetleniu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 12:54, 04 Wrz 2007    Temat postu:

Stabilizator żeby pracował prawidłowo musi mieć napięcie większe niż na które ma stabilizować, np. na 6V - 8V. Żeby jeszcze działał, potrzebny jest prąd stały, nie przemienny. Patent zastosowania żarówek 12 V-owych już został dawno opracowany...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin