Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kisiel
Początkujący
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 10:39, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Ojciec kiedys docierał na mixolu i wychodziło lux
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adriuns
Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:15, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Sorki za odkop tematu ale nie chce zakladac nowego i zasmiecac forum:) Zrobilem szlif cylindra czeski.,kupilem nowy tłok i pierscienie ALMOT. Ile mam ten zestawik docierac ?? , bede jezdzil na oleju czerwonym semi synth.. I Jeszcze jedno pytanko bo jak przejade 500m to wracam juz do domu(w sumie 500m w jedna strone i 500m spowrotem) bo silnik juz parzy i boje sie go przegac... i tu moje pytanie czy dobrze robie ze jezdze nim tylko 1km i daje mu ostygnac czy mam dluzej jezdzic?a jak tak to ile??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Pią 21:06, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jak ja docieralem 60 to nie wiecej niz 40 km/h nie rwalem we dwuch nie jezdzilem i tak przez jakies 300 km potem juz troche szybciej.Ale to sie oplaca tyle ci powiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adriuns
Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:57, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
O wlasnie bo ja leje 1:20 czerwonego oleju ... Mam pytanie czy lepiej na okres docierania lac czerwony czy mixol?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 22:12, 30 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wysilone dwusuwowe silniki dociera się zwykle na oleju mineralnym, choć co człowiek to opinia. Jak wiadomo silnik jawki to nie jest wysilony dwusów, więc na czym go docierał nie będziesz, to będzie dobrze. Jedyne czego należy pilnować to temperatura. Jak ją kontrolować? Jest na to bardzo prosty i prymitywny sposób- splunąć na cylinder. Jeśli po splunięciu na cylka, ciecz, którą wydobyliśmy ze swoich ust wyparuje z głośnym trzaskiem, lub w ogóle `odleci`, to warto zrobić przerwę. Oczywiście, zaraz odezwą się osoby, że to mało precyzyjne itp. ale jawka to jawka i na prawdę nie ma co się unosić, że to sposób rzeźnicki
Stosunek oleju do paliwa 1:20 to moim zdaniem przerost formy nad treścią- 1:30.... 1:40 wystarczy w zupełności.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Pią 22:13, 30 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 7:15, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
1:30 jest dobry 1:20 to przesada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adriuns
Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:42, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Hmmmm Najpierw stawiam go na stopki i uruchamiam silnik i sie grzeje do ciepla/gorąca i odrazu zaczynam jazde predkosc max 35-40... Tylko niepokoi mnie to szuranie jak przyloze ucho do cylindra? Wykrecilem swiece po 30 km i poswiecilem lampką do srodka i tak patrze i jakby mi sie wydawalo ze są rysy pionowe na tulei czy to tylko tak przez okres docierania:)? Mam jeszcze pytanie jak rozpoznac ze pierscienie dzwonia czy cos?jaki to ma miec dzwiek??
Benzyna sie konczy to jak kupie nastepną ilosc to zaleje 1:25-30 ... Cos mi sie pomylilo bo myslalem ze to jak w komarku:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Sob 16:45, 01 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|