Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriuns
Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 12:58, 09 Mar 2009 Temat postu: Niezniszczalny wał Ogar 200/Jawka 50 |
|
|
Witam. Co sądziecie o moim tuningu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozostale fotki w moim albumie [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i czekam na komentarze:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Śro 14:51, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 17:45, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Niezniszczalny jak niezniszczalny, nie ma prowadzenia igiełek co jest rzeczą "na minus", no ale zobaczymy jak będzie to się sprawowało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Pon 17:51, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ciekawy pomysł... Zobaczymy jak się sprawdzi w życiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adriuns
Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:14, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko dopracowane co do najmniejszego szczegolu ,Przez Operatorow. Dokladnosc do 0,01mm. Prowadzenie igielek jest zbedne(Prowadzenie potrzebne jest jak jest mniejsza ilosc igielek, po to aby igielki nie skladowaly sie w jednym miejscu) Igielki są idealnie dopasowane co do 0,1mm wiec nie ma tu mowy o prowadzeniu. Sila dzieki temu bedzie rozkladana na wieksza ilosc igielek co zmniejszy zuzycie walu. Remontuje generalnie silnik. Lekkie Tloki ,Tulejki itp są robione po to by uzyskac jak najwieksza moc Nie tracac ich wytrzymalosci. Moduł zaplonowy stworzony przez samego Tate(nie skopiowany od kogos). No Ale zobaczymy jak to bedzie wszystko dzialalo:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adriuns dnia Pon 18:20, 09 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 18:44, 09 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | prowadzenie igielek jest zbedne(Prowadzenie potrzebne jest jak jest mniejsza ilosc igielek, po to aby igielki nie skladowaly sie w jednym miejscu) | Tak, ale dzięki temu elementu toczne stykajac się ze sobą również powodują zużycie. Stosowałem w wałach właśnie takie rozwiązania tj. łożysko wałeczkowe bez prowadzenia w postaci koszyka zamiast wałeczkowego z koszykiem. Ten drugi spisywał się nieco lepiej. Gwoli ścisłości ten patent stosowałem przy regeneracji wałów silnika P65/66 (trabant 601), gdyż nie idzie raczej znaleźć oryginalnych łożysk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Śro 19:37, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Gdzie kupiłeś te igiełki,?? i czy wykorzystałęś je ze starego wału?? I czy musiałeś rozwiercać główkę korbowodu pod sworzeń korbowy??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:03, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli rozwiercił dużo to kaplica. Powierzchnia wewnętrzna stopy korbowodu jest nawęglana, zatem już rozwiercenie o >1mm to zdarcie warstwy utwardzonej. No chyba, że ten korbowód jest wykonany w innej technologii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adriuns
Początkujący
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:24, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Igiełki wszystkie były robione na nowo. Starych nawet nie brałem pod uwage(bo troche się starły). Nic nie było wiercone tylko dorobiony nowy sworzeń korbowodu na maszynie:)
Silnik już prawie złozony,troszke powoli to robie ale dokladnie:)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|