Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
0VV
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Wto 15:03, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
piękna sprawa tylko troche strach że ukradną, już za rok bedzie 18 więc szukam większego motorka, ale takiego żeby tez sie zmieścił do piwnicy, najbardziej podoba mi sie jawa 350 i mz etz 251, w miare tanie a fajne i troche sie powyrzuca z piwnicy i też sie zmieści
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto 16:00, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
ja mam zamiar kupic wsk 125 ale oczywiscie jawy nie sprzedam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 16:18, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
etz są fajne ale strasznie drogie . a jawe w dobrym stanie kupisz za 800 - 900zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
0VV
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z kątowni
|
Wysłany: Wto 17:11, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nom niby tak, jawa jest 2-cylindrowa, ma pare koni więcej niż mz, ale mz chyba jest ładniejsza, mniejsza i lżejsza (jakby ktoś miał stronke z wymiarami i danymi technicznymi obu to byłbym wdzięczny bo nie moge znaleźć) i łatwiej bedzie wynosić z piwnicy. Jawa ma gorsze kopyto niż mz - dłużej rozpędza sie do 100 i wolneij zbiera, jednak mz (w dobrym stanie) po dłuższym rozpędzaniu sie poleci 140, a jawa (tez w dobrym stanie) może poleciec nawet 160. Zresztą - osiemnastka za rok w październiku, to jest czas na zastanawianie sie. jawki też nie chciałbym sprzedawać, ale jeżeli nie bedzie gdzie jej 3mac to nie bedzie wjścia chyba... schodzimy troche z tematu - może stwórzmy nowy temat "nasze przyszłe maszyny" albo jakoś tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Wto 17:29, 27 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
nie oplaca sie robic tego tematu bo kazdy powymysla sobie maszyny ze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Czw 11:59, 29 Cze 2006 Temat postu: |
|
|
A tak wracając do tematu mojej kompleksowo przerobionej jawy: czy spotkał się ktoś ze zjawiskiem ukręcenia w jawce wału ? bo to chyba realne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Sob 15:27, 01 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
JAWA ZŁOŻONA ! I to tyle z dobrych wieści. Załozone jest na niej wyszstko oprócz wydechu który kończy się spawać. Nowy dolot + gaźnik + stożek wyglądają super ale juz ciut gorzej pracują. Jak ja złożyliśmy i postawiliśmy zabrałem się do "kopania". Kopie i kopie i nic. No to jedziemy z pychu. Wprowadzilem na górke ( po drodze ciut sie gaźnik zalał ) wrzucam jedynke, sprzęgło i brat zaczyna pchać. Puszczam sprzęgło i zobaczyłem ogień z filtra powietrza Poza tym ciągle coś pstryka. Po kilku próbach regulacji dysz i próbach odpalenia dalismy sobie chwilowo siana ( choć teraz brat chyba przekręca spowrotem seryjny gaźnik). Ogólnie rzecz biorąc to na początku troszke się zawiodłem ale emocji bylo co niemiara ( przy tym ogniu ). Ale z czasem nachodzi mnie myśl ze chyba jawa 50 to tylko ( i aż ) jawa 50. Jest to 50 która nie daje rady spalić tyle paliwa ile podaje gaźnik od 125. A tak przy okazji jak ktoś próbował juz ten manewr ( z tym gaźnikiem WSK ) to proszę o kontakt [link widoczny dla zalogowanych] . Mam kilka pytań. Podsumowując poróbuje jeszcze cos tam poustawiac ale wydaje sie ze ten silniczek nie da rady z taką ilością modyfikacji. Przerost formy nad treścią. Może gdy ktoś kto ma doświadczenie przy tym swapie gaźnika pomoże mi go jakoś ustawić, ale nie byłbym tego taki pewien. Mimo to gdy ją złożylem silnik wyglądał pięknie z tymi wszystkimi częściami. Mam fotki z komórki jak mi sie uda to wstawię na jakąs stronke.Cały projekt podsumuję jak odpali i się nią przejade ( sprawdze Vmax :p ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oko
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z nikąd- Iłowa
|
Wysłany: Śro 12:44, 05 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja zakładałem gaźnik od wsk, coś byś chciał to na gg 6846839
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Don Ciechu
Bywalec
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: Czw 12:42, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja bym chcial te instrukcje. tu kazales napisac wiec pisze moj mail [link widoczny dla zalogowanych] albo na gg; 8759186
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piątal
Emerytowany Moderator
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:26, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
na stronie jawa50.cba.pl jest ta instrukcja. poszukaj a znajdziesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Czw 20:04, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Dałem sobie spokój z gaźnikiem 125 bo juz całkiem ochłonołem z wizji 100km/h. A czemu - wyjaśnienie w moim up poście. A tak poza tym w dziale SPRZEDAM umieszcze zaraz czesci przydatne do wymiany gaźnika. W mojej Jawce na tę chwilę ( i na dłuzej zresztą tez ) zamontowany jest: magnetyzer , zębatka przednia od WSK, rozwiercony zeszliowany itd dolot ( czy jak kto woli kruciec ), pierdoły typu świeca i takie tam, stożkowy filtr powietrza i nowiutki wydech z kwasówki, który jest piękny Całość łącznie z kolankiem wykonana na nowo o większej przepływowości ( nie wiedziałem jakiego słowa użyc ) zaspawany i skrócony - wystaje parenaście cm za podnózek. Wygląda SUPER. Naprawde polecam tę modyfikację choć troche kosztuje ( rurki ponad 100zł ). Siedzi w nim specjalnie robiony dławik w kształcie naciętego stożka. Jednym słowem wydech zapożyczony z samochodu na 1/4 mili Brzmi extra, jest głośna jak była przed modyfikacjami, a lepiej idzie i wygląda. Co do szybkości to z górki ( ale pod wiatr ) jechałem 70 km/h. Przy sprzyjajacej aurze było by 75 a to juz prawie zamknięta szafa . Na prostej 60km/h. I tak juz zostanie. Wiem ze porwałem się z motyką na słońce z całym tym projektem ale nareszcie dotarło do mnie ze Jawa nie jest przeznaczona do zbyt ekstremalnej jazdy chociażby przez swoje hamulce i wogóle po co ją żyłować. A do osób które mają plany co do swoich motorowerów podobne do moich początkowych, do radze wam zastanówcie sie dobrze Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Don Ciechu
Bywalec
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Człuchów
|
Wysłany: Czw 20:12, 06 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
thx za strone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oko
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: z nikąd- Iłowa
|
Wysłany: Pią 12:35, 07 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
na tej stronie gościu strasznie kombinował, u mnie to była rurka z kawałkiem blaszki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaliber 44
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 13:22, 11 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
kup nowy wał heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macio_tcz
Wymiatacz
Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tczew
|
Wysłany: Śro 13:36, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
ja chcialbym ta instrukcje ktora kupiles z alegro przeslij ja na adres
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|