Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyl
Bywalec

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:02, 19 Wrz 2011 Temat postu: Membrana jawka |
|
|
Witam
Wiem że takie tematy już były na tym forum wiec sory ale mam pytanie. Bo też bym chciał sobie zamontowac tą membrane ale nie wiem skąd ja wziąść bo w sklepie motoryzacyjnym nie ma takiego czegos i chciałbym sie dowiedzieć czy da sie to jakoś samemu zrobic?? z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:47, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
membranę poszukaj w internecie, sam nie zrobisz bo nie masz z czego i brak Ci tak precyzyjnych narzędzi na 99% a i nie licz że dostaniesz membranę dedykowaną do jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubagliw
Bywalec

Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniewkowo
|
Wysłany: Pon 16:37, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
ogólnie najłatwiej by zamontować taką [link widoczny dla zalogowanych]
ale lepsze efekty dają tege typu [link widoczny dla zalogowanych]
przy wyborze patrz na wielkość i szerokość listków. ze względów praktycznych też nie może być za duża. Jak będziesz już ją miał to najlepszym sposobem na jej zamontowanie jest albo wysłanie cylka i jej do kogoś kto sie tym zajmuje albo wzięcie cylindra i membrany do frezarza. W drugim wypadku mówisz że chcesz aby dorobił Ci odpowiedni klocek, wyrównał powierzchnie cylindra i zamocoał raczej na 4 śróbach. Gwintowane będą w orzebrowaniu. A i czubek membray musi być jak najbliżej tuleji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 17:40, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Pomijając, że membrana ze 125 się po prostu nie zmieści tam, to nie chodzi tutaj tylko o estetykę. Dając membranę obliczoną pod gaźnik 34mm pod gaźnik o gardzieli 14mm po prostu straci się moc silnika i będzie się miało trudności z jego uruchomieniem. Najlepiej poszukać membrany pod gaźnik 12-16mm a następnie dopasować ją do cylindra za pomocą 'klocka' pamiętając o tym aby była jak najmniejsza pojemność szkodliwa skrzyni korbowej i aby dać wlot jak najbliżej okna ssącego jak najprostszą drogą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kubagliw
Bywalec

Dołączył: 12 Wrz 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gniewkowo
|
Wysłany: Pon 19:21, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
To co pisał kolega wyżej tyle że najleiej dać ją pod kątem, żeby była bardziej skierowana w strone komory korbowej bodajrze, ale moge sie mylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bazyl
Bywalec

Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:00, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
aha to juz wszytko wiem ale z tego co widze to troche pierdzielenia z tym jest :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
asd123
Częsty bywalec

Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Sob 13:33, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mam takie pytanie co daje taka membrana, czy silnik będzie silniejszy? o ile taka jawka z membraną może więcej pójść
TEMAT ZAMYKAM/przemo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|