Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:12, 17 Kwi 2009 Temat postu: Membrana |
|
|
Witam mam zamiar wstawić memrane go ogara 200 na cylinder i mam pytania odnośnie przeróbki:
1) Z czego mogę dorobić kostkę pod membranę
2)Czy muszę powiększać okno dolotowe ?
3) Jak składać to wszystko do kupy? najpierw kostka , potem membrana a następnie kruciec?
4) co osiągnę wstawiająć mębranę , czy zyskam na v-maxie? i na mocy
Jęśli był taki temat to sorry nie znalazłem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 6:34, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
co do punktu 4 to zyskasz na mocy i na pewno trochę na prędkości ale żywotność silnika znacznie zmaleje Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:16, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
co powiecie na reszte pytan?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 17:37, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1) Z czego mogę dorobić kostkę pod membranę | Kostka aluminium, innego wyjścia nie ma. No chyba, że wolisz mosiądz
Cytat: | 2)Czy muszę powiększać okno dolotowe ? | Musisz zrobić przejście z dużego przelotu (sztabka alu, membrana), na małą (okno ssące). Musisz zrobić coś na kształt 'stożka', czyli utworzyć przejście z dużego przelotu na mały- bo kanału w tulei nie możesz zwiększyć do takiego poziomu jak masz przelot na membranie...pokrętnie wyjaśnione, jakbyś coś nie skumał, to zrobię rysunek.
Cytat: | 3) Jak składać to wszystko do kupy? najpierw kostka , potem membrana a następnie kruciec? | No nie licząc uszczelek, to prawidłowa kolejność
Cytat: | co do punktu 4 to zyskasz na mocy i na pewno trochę na prędkości ale żywotność silnika znacznie zmaleje | Dlaczego ma zmaleć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dismaster
Początkujący
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Sob 19:17, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
nic nie powinno zmaleć, silnik tylko będzie dostawał pełną dawke paliwa, nic nie będzie wypluwał przez gaźnik, a całe reszta jak wypisał wyżej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dismaster dnia Sob 19:18, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:57, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mac ,jak miałbyś ochote to zrób rysunek będe się wzrował z niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 20:31, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To powinno troche rozjaśnić:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po prostu w cylku kanał ssący jest cały czas taki sam. Jak zakładasz membranę, to musisz podciąć aluminium w kanale, by przejście dużego przelotu w mały było płynne. Co do kanału w samej TULEI, to możesz go powiększyć, ale minimalnie (w granicach 1mm)
Edit: Do motórzysty- wiem, że ten rysunek nie spełnia wszelkich wymogów by nazwać go technicznym, ale narysowałem go w minutę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Sob 20:36, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|