MAXI TUNING
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaras
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:48, 16 Lis 2006    Temat postu: MAXI TUNING

Witam. nie odsyłajcie mnie do wyszukiwarki jawka 50/ 88 rocznik chce ja stuningowac na maxa!
1. chce kupic swiece NGK.
2. zmienic dysze na wieksze czy lepiej załozyc gaźnik od wsk 125 czy ten gaźnik cos daj jak tak to duzo?
3. Zębaka na przód to 11 chyba wymienic ja na na 13??
4. kupiłem 2 sezony temu nowy nominalny tłok, piercienie i cylinder 50 czy wymienic na 60??
5 jak załozyc ten gaźnik od wsk??
6. aha i próbuje dołożyc 4 bieg wypali to czy nie??
prosze o szybka odpowiedz i dzieki z góry Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 14:21, 16 Lis 2006    Temat postu:

1. polecam
2. ja bym zmienil na wieksze dysze bo z tym gaznikiem to jest duzo kombinacjii i sa rozne nieporzadane "cechy"
3.12 polecam bo na 13 jest troche slaba
4.nie wymieniaj na ta "60 tke" po pierwsze to jest dokladnie 55cm pojemnosci po drugie nic nie daje po trzecie wal moze nie wytrzymac lepiej juz stozka zalozyc i ewentualnie tlumnik od simsona
5. jest opisane w dziale tuning mechaniczny
6.moze wypalic moze niewypalic Smile oprocz dorabianej zebatki bedzie mmusialbyc dorobiony mechanizm zmiany biegow Wink ale i tak jawka jest troche slaba chyba ze minimalnie inne przelozenie by bylo od 3 Very Happy mozesz pokomninowac z tylna zebatka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lino
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:13, 16 Lis 2006    Temat postu:

Kojot, jeżeli "60" nic nie daje to dlaczego uważasz że może nie wytrzymać wał? :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 17:55, 16 Lis 2006    Temat postu:

to nie jest moje zdanie Smile tak wyrazali sie inni uzytkownicy ktorzy zakladali te pseudo 60 tki po prostu mozliwe ze stopien sprezania jest wiekszy a mocy w rzeczywistosci prawie nic wiecej Wink mozliwe ze to cos daje ale minimalnie w koncu 5 ccm to nie tak duzo Wink w przeciwienstwie np do simsona jak do niego wlozysz 60tke to jest duzo mocniejszy. Chyba ze kupisz czeska 60 tke ktora faktycznie ma 60 ccm to moze wtedy da to cos wiecej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaras
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:45, 17 Lis 2006    Temat postu:

no ok ale na jakie dysze wymienić stare??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piątal
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 14:09, 17 Lis 2006    Temat postu:

Kurde ludzie co wy z tym 4tym biegiem? ;]

W każdym motorze WYDAJE SIĘ że gdyby był jeszcze jeden bieg to by było lepiej ale nie przesadzajmy. Jawa jest 3biegowa i nie ma co kombinować ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Pią 16:52, 17 Lis 2006    Temat postu:

predkosc Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 18:38, 17 Lis 2006    Temat postu:

sorry, ale czy Was przypadkiem nie poje**ło?? gdzie czwarty bieg w jawowskim silniku?? nie wiem, gdzie dolozysz te tryby? moze przerzutki od roweru, hmm? Razz
Nie gniewajcie sie, ale wypadaloby zejsc na Ziemie :devil:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Sob 9:40, 18 Lis 2006    Temat postu:

czy ja cos mowie Neutral pisze ze albo tak albo nie dawno nie widzialem jawowskiego silnika od srodka Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macio_tcz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Sob 11:52, 18 Lis 2006    Temat postu:

minis to jest do zrobienia ten czwarty bieg trzeba by bylo u tokarza wytloczyc odpowiednia zebatke i troszke miejsca zrobic w srodku ale na chama dalo by rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Sob 17:49, 18 Lis 2006    Temat postu:

<b>macio_tcz</b> a ja Ci mowie (a raczej pisze :p ), ze nie ma mozliwosci dolozenia 4biegu w tym silniku, z powodu braku miejsca w skrzyni...
a z reszta nie bede sie spieral, ale skoro moznabyloby miec 4 biegi w CZECHU, to czemu nikt tego nie zrobil? (nie mowiac tu producencie.., Idea )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Nie 9:08, 19 Lis 2006    Temat postu:

bo po prostu silnik jest za slaby Wink a po drugie to ma byc motorower Wink w simsonie 4 bieg ma takie samo przelozenie jak w 3 biegowym trojka bo trojka w simsonie czterobiegowym jest tak jakby polbiegiem miedzy 2 a 3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oloslawusus123
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Czw 17:51, 25 Sty 2007    Temat postu:

Ej ale właśnie te dysze do jakie polecacie do Jawki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 18:11, 25 Sty 2007    Temat postu:

Uwaga !! Wszyscy którzy chca miec 4 biegi niech sobie przełoża silnik od simsona i sprawa z głowy... (te dysze to 68 i 38 )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Czw 18:29, 25 Sty 2007    Temat postu:

tak tylko z mocowaniami troche zabawy ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin