Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:19, 30 Gru 2013 Temat postu: Mały tuning cylka |
|
|
W którą stronę powiększać kanał dolotowy i wydechowy.
Czy coś to da????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 14:27, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kanał? chyba raczej okno dolotowe (ssące) powinno się kierować jak najbliżej w stronę komory korbowej, a wydechowe sie "podnosi" więc w stronę głowicy tak prostymi słowy mówiąc. (i o ile dobrze pamiętam)
Da to tyle co nic przy reszcie seryjnych gratów i co ważniejsze przy ori kanałach i oknach płuczących (no dobra, da Ci to satysfakcje, że coś zrobiłeś). Jeśli już coś gmerasz pobaw sie wszystkimi oknami i kanałami, zgraj cylinder z karterami, usuń wszystkie niedoskonałości w łaczeniu tulei z radiatorem-tak, żeby były ładne i swobodne przejścia bez zadziorów i progów...
Jeśli przegniesz z powiększaniem możesz tylko to wszystko pogorszyć o ile wg jeszcze będzie dało się jeździć
Możesz również się bawić z tłokiem poprzez podcinanie/podpiłowanie jego płaszcza czym również zmieniasz czasy rozrządu (jak kto woli otwarcia/zamknięcia okien-bo zaraz mnie pocisną, że w 2t nie ma rozrządu ).
Duzo na ten temat jest w art. Sałka, tam jest co nieco o cylindrze 223 i ogólnie tuningu (a raczej usprawnianiu) silników 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:06, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A jeżeli zgram cylinder z karterami, usunę wszystkie niedoskonałości i zrobię coś z tym tłokiem. To będzie duża różnica w mocy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez liap_18 dnia Wto 15:06, 31 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 15:54, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:39, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
To co mogę zrobić bo mam zdjęte wszystkie blokady i spawaka z czeskiego schematu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 17:51, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
pierdyknij podkowe , membrane i solidny gaźnik , do tego zapłon elektroniczny dobrej klasy. wtedy można się bawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:48, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko ile to kosztuje????!!!!!!
Nie można zrobić czegoś w własnym zakresie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Wto 22:36, 31 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko z wymienionej przeze mnie listy robisz we własnym zakresie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 12:24, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
liap_18 napisał: | Tylko ile to kosztuje????!!!!!!
Nie można zrobić czegoś w własnym zakresie? |
Nie ma hajsu nie ma tuningu
Spawak z czeskiego schematu też chyba nie jest pod ori cyl...
Na forum jest tutek jak zrobić elektroniczny zapłon, niestety nic nie ma za darmo...
Jak chcesz duży przyrost mocy to kup sobie 250 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:35, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A gaźnik można samemu przerobić?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 14:47, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Co Ty chcesz w jikovie przerabiać? U siebie miałem rozpiłowaną i wygładzoną gardziel jednak zmian nie było czuć prawie żadnych
Zmień na jakiś inny..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:54, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
np
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Czw 18:09, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko na tacy Ci podać ? Pomyśl i poczytaj a będziesz wiedział ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 19:54, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Daruj sobie tuning ogara, zrób na oryginał i tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
liap_18
Początkujący
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:56, 02 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
taa każdy może sobie kupić te chiński kibel i lecieć 80km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|